Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

חוף הכרמל: קנס למאהל עסקי שהזרים מים מזוהמים לחוף הים

המאהל שנקנס ופונה. בתמונה הקטנה: צינור המים שהוביל את המים לתוך האדמה בניסיון להסתיר את המים המזוהמים || צילום: דוברות המועצה

ניסה להסתיר את צינור המים המזהמים – אך נתפס: פיקוח המועצה האזורית חוף הכרמל קנס השבוע את בעליו של מאהל עסקי כאשר הוא נתפס מזרים מים מזוהמים לחוף הים, בנוסף פונה המאהל מיושביו ונקנס על כך שהוקם באזור האסור להקמת אוהלים.

הקנס בגין השלכת פסולת נוזלית ברשות הרבים במקום רגיש (חוף הים) ניתן כמאור לבעל המאהל העסקי שהזרים מים מזוהמים לחוף הים ובכך למעשה הביא לפגיעה בסביבה החופית. הזרמת המים נתגלתה כאשר בעל המאהל הטמין צנרת בבור שחפר וניסה בכך להסתיר את הזרמת המים המזוהמים. כל זאת ועוד בעל המאהל נקנס בכ- 475 ₪ נוספים בגין הקמת מאהל באזור האסור להקמת אוהלים והמאהל פונה על כל יושביו.

גורמי האכיפה בחוף הכרמל מציינים השבוע כי האכיפה המסיבית בחופי הים תימשך לאורך כל עונת הרחצה. האכיפה מגיעה על רקע מדיניות ראש המועצה ומליאת המועצה בנוגע להסדרת קו החוף והשימושים בסביבה החופית.

כזכור, המועצה יצאה בקמפיין הסברה לציבור הרחב בנוגע לשימושים המותרים בקו החוף ובהמשך להחלטת המועצה יצאה לפיילוט הסדרת קו החוף והחלה באכיפה מסיבית. המיקוד הוא בהסדרת השימושים במרחב החופי, כך לדוגמא, אסורה הצבת מאהלים בכל קו החוף (מלבד קטע של 500 מטר במעין צבי וקטע של 3.5 בין נוה ים לבונים),  איסור על קיום מסיבות לא חוקיות, איסור נסיעה בקו החוף ועוד. כחלק מההכנות לאכיפה המוגברת נעשו הכנות נרחבות בשטח, ע”י האגף המוניציפאלי של המועצה שכללו תגבור והצבת שלטי איסור נסיעה בחופים, ניטור שטחים פוטנציאליים להימצאות כלי רכב, מאהלים בלתי חוקיים ועוד.

לצד זאת, נרשמת ירידה אדירה בהיקף הנסיעה בחופים, מתחילת עונת הרחצה נרשמו עשרות דוחות בגין נהיגה בחופים. אכיפת החוק מתבצעת בקו ה- 100 מטרים, כאשר העוברים על החוק צפויים לקנס שבין 500 ל -1000  ₪ ובמקרים קיצוניים אף לשלילת רישיון הנהיגה. לצד הפיקוח ההדוק, מנהל מקרקעי ישראל השלים את ביצוע גדל ה W , שנותנת מענה לסגירת רצועת החוף מאזור נוה ים ועד הבונים (אורך גדר של כ- 3.5 ק”מ) ומונעת כניסת רכבים בקטע החוף המדובר.

 

 

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן