Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

חשד חמור: שני תושבי חדרה איימו על פקחי עיריית חדרה וירו לעברם

חשד חמור: שני תושבי חדרה איימו על פקחי עיריית חדרה וירו לעברם

במסגרת חקירת המשטרה נבדק חשד כי השניים איימו ב-13.5 על פקחי עיריית חדרה  - איומים שבוצעו באמצעות אפליקציית וואטסאפ * כמו כן, עולה חשד כי למחרת האיומים, באזור פארק נחל חדרה  אחד החשודים ביצע ירי לעבר הפקח, לצד תנועות מאיימות

שני תושבי חדרה, שמוכרים למשטרה, נעצרו לפני ימים אחדים בחשד כי היו מעורבים, כל אחד על פי חלקו בעבירות באיומים ובאירוע ירי – כל זאת כלפי פקחים. 
שני החשודים – ס”כ בן 21 ו-א”א בן 31, כשיחידה החוקרת יחסה לשניים עבירות איומים. בנוסף, בנוגע לחשוד ס”כ נטען גם כי היה מעורב בביצוע ירי מנשק חם באזור מגורים.

במסגרת חקירת המשטרה נבדק חשד כי השניים איימו ב-13.5 על פקחי עיריית חדרה  – איומים שבוצעו באמצעות אפליקציית וואטסאפ. כמו כן, עולה חשד כי למחרת האיומים, באזור פארק נחל חדרה  החשוד ס”כ ביצע ירי לעבר הפקח, לצד תנועות מאיימות. איש לא נפגע באירוע.
מחקירת המשטרה עולה כי החשד הוא שהרקע לאיומים היו על רקע פעילות אכיפה, שבמסגרתה פורק מאהל בחוף הים בחדרה.

בתום חקירה ראשונית, שני החשודים נכלאו והובאו לבית משפט השלום בחדרה – שם ביקשה היחידה החוקרת להאריך את מעצרם. השניים, שיוצגו על ידי עורכי הדין יניב דניאל ושי לוי, הכחישו את המיוחס לחשודים.

איומים על הפקחים באמצעות הוואטסאפ | צילום להמחשה בלבד, אילוסטרציה, למצולמים אין קשר לידיה

בדיון של החשוד ס”כ, נטען כי הוא קשר את עצמו לשיחה עם הפקחית. אולם, הוא כפר במעורבות בירי לעבר הפקח. בתוך כך, סנגורו של החשוד א”א הכחיש אף הוא את המיוחס למרשו.

בתום דיון בבית המשפט, נקבע נוכח  רף הנמוך של החשד להאריך את מעצרו ביממה ולאחר מכן הוא שוחרר למעצר בית בן מספר ימים, כך על פי קביעת בית המשפט.

בנוגע לחשוד ס”כ אומנם נקבע כי קיים חשד כי החשוד איים. אך ביחס לעבירת הירי ציין בית המשפט כי “לכל היותר מדובר בהנחת עבודה משטרתית לאור תלונתו של הפקח. אך נכון לעת הזו לא ניתן לקשור את החשוד כמעורב באירוע זה – וזאת בהעדר תשתית ראייתית כלשהי”. בהתאם לקביעות משפטיות אלו, מעצרו הוארך במספר שעות עם הנחיה לשחררו לאחר מכן.

במשטרה לא השלימו עם ההחלטה והגישו ערר לבית המשפט המחוזי בחיפה, שקיבל את הערר בכך שהאריך את מעצרו של ס”כ בשלושה ימים.

ביום חמישי האחרון הובא ס”כ לדיון נוסף בעניינו בבקשה להאריך את מעצרו בחמישה ימים נוספים. כבר בפתח הדיון, הצהיר נציג המשטרה כי אומנם בוצעו פעולות חקירה אך החשד לא התחזק. בעקבות כך ביקשה עורך דינו לשחרר את מרשו.

בתום הדיון, השופט אלכס אחטר, שבחן את חומרי החקירה, קבע שאכן החשד לא התחזק.  לאור כך, הורה על שחרורו של החשוד בערבות כספית ובחובה להתייצב לחקירה כשיידרש.

עם שחרורו של החשוד, נשאר התיק לא מפוענח ובמשטרה ממשיכים בחקירת האיומים וירי – עבירות חמורות שבוצעו לכאורה כלפי פקחי עירייה.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן