Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

כתב אישום נגד א’, שנהג להכות את בת זוגו מזכרון יעקב. האישה מדברת ומעבירה מסר לנשים אחרות

כתב אישום נגד א’, שנהג להכות את בת זוגו מזכרון יעקב. האישה מדברת ומעבירה מסר לנשים אחרות

"נקט באלימות, גרם לחבלות ואובססיבי עד מאוד כלפיה": הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד בן 28 מפרדס חנה-כרכור, אישום שמתאר שורה של אירועים אלימים שהתרחשו לאחרונה * האישה בשיחה עם "מגדלור ניוז": "המסר שלי לנשים זה לא לרחם ולא להגיד הוא עשה את זה כי היה עצבני. מי שנוקט באלימות פעם אחת יחזור על זה תמיד"

כתב אישום הוגש נגד תושב א’ פרדס חנה-כרכור בגין איומים ותקיפה, במספר הזדמנויות, כלפי בת זוגתו, אשר מתגוררת בזכרון יעקב, כשהשניים ניהלו מערכת יחסים מזה כשנה.

כתב אישום, שהוגש לפני כחודש לבית משפט השלום באילת, מתאר שורה של אירועים שהתרחשו לאחרונה. כך למשל, נטען כי ב – 2 במרס איים על בת הזוג בכך ששלח לה הודעה ובה כתב: “אם לי לא יהיה טוב בערב, אני גוזר לך את השיער עם מספריים, תראי את תצרחי מבכי…לכי תגישי תלונה אם לי לא יהיה כיף כמו בגיל 18 במועדון עם חברים, את תשלמי על זה”.

בהמשך, ב-29.3.23, שלח הנאשם מייל לבת הזוג ובו כתב: “אל תדאגי, יום אחד הטלפון שלך יפול לי לידיים, אני אמחק לך הכל ואם לא, אני אנפץ אותו וארסק לך אותו שיכאב לך בכיס”.

באירוע אחר שתואר בכתב האישום, בסוף חודש מרס, באישון לילה, הגיע הנאשם לכתובת מגוריה של בת הזוג. בעת שהיא שמעה רעשים ליד הדלת, הוא פתח בחוזקה את הדלת, תוך שקרע את רשת הכניסה למקום, נכנס פנימה חרף ניסיונה להדוף אותו ולמנוע ממנו להיכנס. בתגובה לכך, היא נכנסה לשירותים ונעלה את עצמה. בהמשך התרצתה ואיפשרה לו להישאר.
ב-30.3, שלח הנאשם לה מייל ובו איים: “הטלפון שלך ינופץ לגורמים, לא כדאי לך לבוא איתי בגישה כזאת…”.

למחרת, כך על פי כתב האישום, בכתובת מגוריה, הגיע הנאשם לקחת את חפציו לאחר שהמתלוננת חפצה בפרידתם. הנאשם ביקש לשוחח עמה,  וזו אמרה לו כי היא מעוניינת בסיום היחסים. בתגובה לכך, כך על פי התביעה, הנאשם תקף אותה בכך שנשך אותה וגרם לה לחבלה בדמות סימן נשיכה בידה,

ב-2.4 שלחה המתלוננת לנאשם תמונה של סימן הנשיכה. בתגובה כתב לה: “כן זה נראה מזעזע אבל בתוכך את יודעת שנשכתי אותך ממצוקה , מכאב שעשית  שהוא לא מתכוון להרביץ לך… זה ילד קטן בגן שנושך”.

בהמשך, ב-5.4, ערב חג הפסח, התארחו השניים בביתם של בני משפחתה של המתלוננת אשר מתגוררים באילת. במהלך האירוח, הבחינו בני המשפחה כי על גופה סימן חבלה כחול. כאשר נשאלה לפשר החבלה, ענה הנאשם כי במהלך הניקיונות לחג, היא נפלה במקלחת ונגרמה לה החבלה. בהמשך הוסיף ואמר: “אין חכם כבעל אלים”.

אלימות כלפי אישה | צילום פרטי

בכתב האישום נטען כי ב-7.4, בעת שהתארחו בבית מלון באילת,  במהלך ויכוח בחדר, ניגשה המתלוננת לנאשם וניסתה להרגיעו באמצעות חיבוק. בתגובה, ובשל כעסו על דברים שאמרה, תקף אותה בכך שדחף אותה, עיקם את ידה והפיל אותה אל הרצפה.  לאחר מכן,  הנאשם ביקש מהמתלוננת ללבוש חולצה מסוימת  אך היא סירבה. בשל כך, כפי שנטען בכתב האישום, קרע את החולצה ועזב את החדר.

בחלוף זמן קצר באותו לילה, הגיע הנאשם לחדר, בעוד בת הזוג שלו ישנה. הוא ניגש אליה, משך מעליה את השמיכה בה התכסתה ודרש שתעבור לישון בספה שבחדר.

המתלוננת סירבה ובתגובה תקף אותה לכאורה בכך שתפס  אותה מרגליה, משך אותה עד שנפלה ארצה וגרר אותה על השטיח עד לספה בחדר.  היא שבה למיטה והנאשם, כך על פי האישום, חזר על מעשי התקיפה פעמיים נוספות.  בהמשך, כפי שעולה מהחקירה, משך לה בחוזקה בשערות ראשה, תפס בחוזקה בפניה ואחז בחוזקה בצווארה עד שהתקשתה לנשום.

מכתב האישום עולה כי המתלוננת ניסה להשתחרר מאחיזתו של הנאשם וללכת לכיוון היציאה מהחדר, תוך שהנאשם אוחז בה בחוזקה.  הוא הרים אותה והניח אותה על המיטה ולא מאפשר לה תזוזה. במקביל אמר לה: “עכשיו אני גם אזיין אותך”, ירק עליה ואף ניסה להוריד את תחתוניה.

מכתב האישום עלה כי הוא המשיך לאחוז בה בחוזקה, לא אפשר לה לצאת מהחדר חרף בקשותיה. בתגובה לכך היא צעקה והנאשם שחשש שאדם אחר ישמע את צעקותיה, שם את ידו על פיה בחוזקה תוך שמפציר בה להיות בדממה.

בהמשך, התרצה הנאשם והלך ביחד עם המתלוננת ללובי המלון, כשהשניים ממשיכים להתווכח לריב.  הנאשם הפציר  במתלוננת שתשום עמו לחדר ומשזו סירבה, תקף אותה בכך ששרט אותה בירך באמצעות כרטיס הכניסה לחדר של המלון, לקח ממנה את מכשיר הטלפון ועלה לחדר.

לאחר מכן, כפי שמתארת התביעה,  עלתה המתלוננת לחדר ובשעות הבוקר ארזה את חפציה והלכה למלון  אחר, שם עבדו קרובי משפחתה. הנאשם הגיע למקום ומסר לשומר את חפציה של המתלוננת כשבמקביל שלח לה תשעה מיילים במשך כחצי שעה ובהם כתב: “למה א’ אמר שאת הולכת למשטרה אני צריך ללכת לתחנה, תגידי את נורמאלית? נתת מילה שכל אחד לדרכו, קיבלת הכל…”
כתוצאה ממעשיו נאלצה לגשת למיון בבית חולים יוספטל לצורך קבלת טיפול בעקבות חבלות נגרמו לה.

התשתית הראייתית נגד הנאשם מתבבסת על עדויות של המתלוננת, הקלטה בה נשמעת מטיחה בו את מעשיו כלפיה, עדויות בני משפחתה להם סיפרה על מעשיו וכן בתיק החקירה הודעות ומיילים ששלח לה ואשר סותרים לכאורה את גרסתו.

“מחומר הראיות עולה כי הנאשם נוקט באלימות כלפי המתלוננת וזו אינה הפעם הראשונה, גורם לה לחבלות ונראה כי הוא אובססיבי עד מאוד כלפיה”,  טענה התביעה המשטרתית בבקשה למעצרו של הנאשם עד תום ההליכים. בית המשפט הורה על שליחתו של הנאשם לקבלת תסקיר מטעם שירות מבחן לעת עתה מעצרו הוארך עד להחלטה אחרת.

הנפגעת ל’מגדלור ניוז’: “יש הרבה נשים שחיות בפחד מבן הזוג”

האישה הנפגעת, מספרת כעת ל’מגדלור ניוז’: “לצערי יש הרבה נשים שחיות ככה ומפחדות להתלונן. הבעיה שבמצבים כאלה רק גורם שלישי יכול לעצור את האלימות כמו משטרה.  בנוסף, יש נשים שחיות תחת אלימות רגשית ומפחדות.

“המסר שלי לנשים זה לא לרחם ולא להגיד הוא עשה את זה כי היה עצבני. מי שנוקט באלימות פעם אחת יחזור על זה תמיד ובכל פעם זה יסלים יותר. לצערי, כמו במקרה שלי, לא יכולתי להיפרד ממנו לבד כי הוא אמר תמיד אני אחליט מתי הקשר הזה ייגמר. הוא פרץ לי לבית בלילה כשניסיתי לנתק ממנו קשר ולסיים, עקב אחריי למקומות נסע אחריי בפרעות בכביש… לצערי רק גורם צד ג׳ יכל לעצור את הקשר הזה לפני אסון וזה המשטרה. חשוב גם להעביר מסר להורים לא רק לנשים. שישימו לב מי המורים בבית ספר או בחוג וכו’, כי הבחור שתקף אותי היה מורה בבית ספר ומאמן קרב מגע”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן