Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

פרדס חנה: דגל גאווה הוצת בשכונת רמז – “ההסתה מחלחלת היטב”

פרדס חנה: דגל גאווה הוצת בשכונת רמז – “ההסתה מחלחלת היטב”

אירוע חמור בשכונה השקטה בפרדס חנה כרכור, כאשר זוג נשים תיארו גבר חובש כיפה שביצע את המעשה * בעקבות צעקות של תושבים הוא ברח כשהוא צועק 'זה הורס את כל העולם' * "האהבה שלנו הורסת את כל העולם, אבל האלימות שלו, ההפחה והפגיעה – כל אלו קדושים", כתבה התושבת שבחצרה הוצת הדגל והביעה חשש מהעתיד לבוא: "איך נישן הלילה? מפחיד"

חשד ללהט”בופוביה בפרדס חנה-כרכור: אמש (שלישי, 20.6) דיווחו תושבות בשכונת רמז בפרדס חנה כרכור, כי גבר חובש כיפה הצית בשעת לילה (סביבות 22:00) דגל גאווה באחת מחצרות הבתים, כאשר במקום מתגוררות זוג נשים ובנותיהן. אישה שראתה את המתרחש החלה לצעוק על האיש, שנס על נפשו לא לפני שצעק ‘זה הורס את כל העולם’. רק במזל כיבו בעלות הבית את האש והאירוע הסתיים ללא נפגעים.

“ברגעים אלו ממש, גבר מבוגר, חובש כיפה, חשוך ואלים הצית את דגל הגאווה שבחצר ביתנו ותוך כדי גם התחילו לעלות באש חפצים בחצר. מזל שהיינו שם לכבות את האש. מזל שהבנות שלנו ישנות עכשיו ללא פגע, ותודה לאשה ברחוב שצעקה עליו והבריחה אותו בזמן שהוא צועק שזה הורס את כל העולם”, תיארה תושבת השכונה בפוסט שכתבה.

לנושא המגדר וסיבת ההצתה ההזויה היא התייחסה בציניות כשהוסיפה: “כן, האהבה שלנו – של שתי נשים, הורסת את העולם, אבל האלימות שלו, ההפחדה, הפגיעה – כל אלו קדושים כמובן. אנחנו מזועזעות ומפוחדות. במשטרה אמרו שלא מבטיחים שישלחו ניידת. עצוב. קשה. מפחיד. איך נישן הלילה?”.

האירוע המזעזע נפל על התושבים כרעם ביום בהיר וכמה מהם הזכירו בצער התבטאויות חשוכות של חבר הכנסת יצחק פינדרוס מיהדות התורה, שצוטט כי הקהילה הלה”טבית היא הדבר הכי מסוכן למדינת ישראל, יותר מדעאש וחיזבאללה. “ההסתה הפרועה והמפחידה של חברי כנסת ‘נבחרי ציבור’ מחלחלת היטב..”, כתבו מספר תושבים ברמז ונווה פרדסים הסמוכה. “דווקא פרדס חנה, שהייתה מקום כל כך מגוון, פלורליסטי ושוחר אהבה וקהילה… מה קרה לנו? דווקא כאן? מפחיד לאן שהגענו”.

ראוי לציין כי לאחרונה חלה החרפה ביחסים בין הציבור החילוני לדתי בפרדס חנה כרכור, כאשר הציבור החילוני הקים קבוצת מחאה בשם ‘פרדס חנה כרכור חופשית מכפייה דתית’. בין השאר עלו טענות על סגירת הקרקס המקומי בשבת, על סגירת גני ילדים חילוניים ופתיחת גנים דתיים במקומם, תוספת של בתי כנסת בשכונות חילוניות וזעם על כך שהמועצה, כך לטענתם, מתעלמת משבוע הגאווה ומההתנכלויות מהן סובלים חברי הקהילה ביישוב. אותה קבוצה אף הפגינה בישיבת המועצה האחרונה בנושא.

כעת, כאמור, נחצה קו אדום חמור עם פגיעה ברכוש, שרק בנס לא הסתיימה בפגיעה בנפש. בחשבון אחרון, וחרף התקווה שאירועים מסוג זה לא יישנו, ייתכן מאוד שמדובר בעליית מדרגה מסוכנת בכל הנוגע ליחסי חילונים-דתיים בפרדס חנה כרכור.

ראש המועצה הגר פרי יגור התייחסה ברשת לאירוע:

עדכון 19:30

עשרות תושבי פרדס חנה-כרכור הפגינו מול בניין המועצה המקומית במחאה על אירוע החשוד כפשע שנאה, כנגד זוג נשים תושבות הישוב. זאת, לאחר שאתמול הצית גבר את דגל הגאווה שהניחו זוג הנשים בחצר ביתן, בעודו צועק כי “זה הורס את העולם”.

מהמועצה המקומית פרדס חנה-כרכור נמסר: “אירוע שריפת הדגל זהו קו אדום! מרגע עדכון התושבת באירוע, גורמי המועצה פעלו מול השיטור העירוני ותחנת משטרת זכרון יעקב על מנת להביא לתפיסתו של המצית. לא ניתן לאירוע אלימות מכל סוג לפגוע במרקם הקהילתי, בחופש והביטחון של כל תושבת ותושב ביישוב ונפעל מול משטרת ישראל על מנת שמקרים אלו לא יישנו”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן