Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

טיפול בכהויות מתחת לעיניים

טיפול בכהויות מתחת לעיניים

רבים נוטים לסבול ממראה עייף וכבוי, שאינו בהכרח נוגע לשעות השינה, ונובע בעיקרו השל היווצרות עיגולים שחורים מתחת לעיניים. עיגולים כאלה עשויים להיווצר בשל עייפות מצטברת ואורח חיים קדחתני ולא בריא, מביאים נשים רבות לעשות שימוש במוצרי איפור במטרה לטשטש את המראה, אולם למעשה בעיקרם מדובר בתופעה אסתטית שמקורה בהזדקנות העור.

מדוע נוצרים עיגולים שחורי מתחת לעיניים

העור המצוי מתחת לעיניים ובסביבתן הוא עור דקיק במיוחד אשר נוטה לשקיפות. לאורך השנים, הן בשל ההזדקנות הטבעית של העור, והן בשל ליקויים סביבתיים, מאבד עור הפנים מן הנפח, העובי והגמישות הטבעית, אירוע שלא רק שאינו פוסח על העור שתחת העיניים, בשל דקיקות העור באזור זה ורגישותו, הוא אף נוטה לתגובה מהירה ויצירת ליקוי אסתטי בולט, בגיל צעיר יחסית.

טיפול מתחת לעיניים | צילום: פריפיק

העור הדק שמתחת לעיניים, מאבד מן הלחות הטבעית שלו וכתוצאה מכך מן הגמישות והאלסטיות שלו, וחווה שקיעה טבעית. נוסף לזאת, שקיפות העור יוצרת חשיפה לנימים וכלי דם פנימיים, מה שיוצר גם את המראה הכהה.

עיגולים שחורים תחת העיניים מתאפיינים גם כתוצאה מהצטברות של נוזלים באזור שוקת הדמע, ושבירה של גבול ארובת העין וטשטוש שלו. לאחר שנת הלילה מראה זה בולט יותר בשל נדידת הנוזלים כלפי מעלה במנח שכיבה מאוזן, מה שיצר את ההקשר בין עיגולים שחורים מתחת לעיניים למראה עייף ולחוסר שעות שינה, למרות שבמרבית המקרים אין קשר בין השניים.

כיצד ניתן לטפל בעיגולים הכהים והשקועים תחת העיניים?

ניתן ליישום במגוון שיטות על מנת לטפל בעיגולים כהים ושקעים מתחת לעיניים, ללא צורך בהליכים כירורגיים ופולשניים, בטיפולים פשוטים ליישום ובעלי  אפקטיביות גבוהה. יחד עם זאת, התאמת הטיפול דורשת לפני הכל אבחון של רופא מקצועי בתחום האסתטיקה הרפואית, במטרה לאבחן ולזהות את הגורם מבין הגורמים האפשריים ליצירת הכהות והשקיעה.

בין הגורמים האפשריים:

  • אובדן לחות וגמישות
  • צניחת העור כתוצאה מהזדקנות
  • פגיעה בשקיק הדמע
  • תופעות פיגמנטציה ושינויי גוונים בעור
  • אובדן נפח והידקקות העור
  • פגיעה בכלי דם היוצרת בליטות וכהויות
  • שקיעת פד שומן
טיפולים לכהות ושקעי עיניים

חשוב לציין כי כלל הטיפולים האסתטיים המוצעים לליקוי זה, מיועדים למטופלים ולמטופלות אחר אבחון כאשר הממצא והתבחין לליקוי הוא בשל התבגרות והזדקנות העור, אובדן לחות, צניחת העור, הידקקות העור ואובדן נפח, שקיעת פד שומן וכדומה.

במקרים של הופעת הכתמים והמראה העייף כתוצאה מתופעות פיגמנטציה ו/או מפגיעה בכלי הדם הקטנים, תיתכן דרישה להתערבות רפואית באמצעות רופא עור/כלי דם, בהתאם לסיבה ולממצאים.

המענה האסתטי לטיפול בעיגולים כהים סביב העיניים הוא טיפול אשר מבוסס הזרקת חומרי מילוי.

מענה אסתטי- הזרקת חומצה היאלורונית כמענה לשקעים כהים תחת העיניים

חומה היאלורונית היא חומצה המשמשת כחומר מוביל בענף הרפואה האסתטית, כחומר מילוי והשבת נפחים.

חומצה היאלורונית היא חומצה טבעית אשר מיוצרת על ידי הגוף, ומצויה בין רקמות החיבור, ושומרת על סיבי הקולגן והאלסטין לגמישות ולאלסטיות, כמו על קשירת מולקולות מים האחראיות על ריכוז הלחות הטבעי של העור.

לאורך השנים ייצורה הטבעי של החומצה ההיאלורונית בגוף מופחת, מה שמביא להיווצרות של קמטוטים וקמטים ולשקיעה ונפילה של אזורים שונים בעור. הזרקת חומצה היאלורונית אל האזור שמתחת לעיניים מסייע בטשטוש והעלמת הקמטים, בזכות עיבוי שכבת העור, השבת הנפח הטבעי, השבת המוצקות והגמישות של העור, בניה מחודשת של רקמות העור הפגועות ויצירת מראה טבעי.

הפעולה מתבצעת על ידי רופא מוסמך בלבד, בהזרקה מדויקת של חומצה בריכוז נמוך יחסית, ליצירת העיבוי והנפח המדויק, בעדינות, באמצעות צינורית קנולה דקיקה, ובפריסה למספר אזורים להגעה לתוצאה מיטבית שתשתמר לאור זמן. התוצאה צפויה להחזיק מעמד לתקופה בת כשישה ועד תשעה חודשים ונדרשת לחידוש עם ספיגתה בעור וטשטוש התוצאה לאחר פרק הזמן האמור.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

מדוע מיזם הניקיון האומנותי בחדרה עלה על שרטון? (וידאו)

האומנים גבריאל רענן והנס פלדה מפרדס חנה יזמו מהלך של ניקיון חוף בגדה הצפונית של נחל חדרה, אלא שאז התברר שהשטח נמצא בכלל בבעלות חברת החשמל. עם זאת, הם ממתינים לתשובות בנושא ולא מאבדים תקווה. ואיזה שת”פ בכל זאת נוצר מהפנייה לעיריית חדרה? כל הפרטים

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן