Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

נרדם ברכבו על כביש 4, הואשם בנהיגה בשכרות – ויצא זכאי [רחבי הרשת]

נרדם ברכבו על כביש 4, הואשם בנהיגה בשכרות – ויצא זכאי [רחבי הרשת]

נהג שנרדם ברכבו, התעורר בהפתעה, כשמספר מתנדבי משטרה נוקשים על חלונו, ומבקשים ממנו לצאת מהרכב. לאחר דין ודברים קצר, הודיעו לו מתנדבי המשטרה כי הוא מעוכב לחקירה בחשד לנהיגה בשכרות || לאחר דיון ארוך בבית המשפט, המשטרה חזרה בה מהאישום

האם שהייה ברכב מקולקל כשמנוע הרכב פועל נחשבת לנהיגה? סוגיה זו עלתה לאחרונה בדיונים משפטיים סביב כתב אישום שהוגש נגד אב לשמונה ילדים, ששמר על רכבו שנתקע בכביש 4 הפעיל את מזגן הרכב ועל כן גם את המנוע, ומצא את עצמו מול כתב אישום של נהיגה בשכרות. 

הנהג שנרדם ברכבו, התעורר בהפתעה, כשמספר מתנדבי משטרה נוקשים על חלונו, ומבקשים ממנו לצאת מהרכב. לאחר דין ודברים קצר, הודיעו לו מתנדבי המשטרה כי הוא מעוכב לחקירה בחשד לנהיגה בשכרות.

המתנדבים העבירו את הנהג בדיקת נשיפון, שעל פי דו”ח החקירה הצביע על שימוש באלכוהול, ואז לקחו אותו עימם אל תחנת המשטרה שם נערכה לו בדיקת ינשוף שהעלתה ערכי אלכוהול הגבוהים ביותר מפי שניים מסף המינימום המאפשר הרשעה (560 מיקרוגרם באוויר נשוף במקום 240).

אך לדברי עוה”ד חנה דוד, מתנדבי המשטרה לא עקבו אחר הוראות החוק, ולא מילאו כראוי לפחות שני טפסים הנלווים למעצר נהג במקרים שכאלה, האחד האמור להוות ראייה לכך שהאיש אכן נתפס כשהוא נוהג ברכב, והשני האמור לדווח על שמירה רציפה על הנהג מטעם השוטרים שעצרו אותו, בטרם יעבור בדיקה, שמא ישתה, יאכל או יקיא – ובכך ישבש את תוצאות בדיקת הינשוף בתחנה.

לדברי עוה”ד דוד, היות ודוחות הטיפול בנאשם לא מולאו כראוי, אין שום הוכחה לכך שהנהג אכן נתפס נוהג ברכב, וכמו כן, לא ניתן להוכיח כי שתה משקאות אלכוהוליים עוד בטרם נעצר, ולא בפרק הזמן ששהה עם השוטרים.

בדיונים שהתקיימו בבית המשפט לתעבורה דרשה המשטרה את מיצוי הדין עם הנהג, ושלילת רישיונו לשנתיים. עו”ד חנה דוד קבעה את התיק להוכחות וזאת במטרה להוכיח את חפותו של הנהג.

בדיון ההוכחות, הציגה עורכת הדין חנה דוד  לתביעה את כשלי החקירה אשר שומטים כל קרקע מתחת לכתב האישום. בנוסף ציינה עו”ד דוד, כי הנהג, אב לשמונה ילדים, הנשוי פעם שנייה, חייב בדמי מזונות באלפי שקלים בחודש, ושלילת רישיונו גודעת למעשה את יכולת ההתפרנסות שלו.

לאור הכשלים המהותיים, התביעה הסכימה לחזור בה מכתב האישום. כב’ השופטת לאה שלזינגר שמאי מבית המשפט לתעבורה מחוז מרכז הורתה לבטל את כתב האישום, ולשחרר את הנהג ללא כל עונש.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

האם פרויקט “מחיר מטרה” באור עקיבא וברחבי הארץ מוטה לטובת בנייה למגזר החרדי?

על פי תחקיר באתר “מידה”, מכרז על 166 יחידות דיור במסגרת פרויקט “מחיר מטרה” פורסם לפני כשנתיים אך חוברת המכרז מעולם לא פורסמה | גם חוברת מכרז אחר של 405 יחידות דיור בעיר לא פורסמה, למרות שמדובר במכרז משנת 2021

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן