Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

זעזוע והלם בחדרה: חבר המועצה עו”ד טל אליהו – הלך לעולמו במפתיע

זעזוע והלם בחדרה: חבר המועצה עו”ד טל אליהו – הלך לעולמו במפתיע

חבר מועצת העיר ומי שהיה מועמד לראשות העיר חדרה נפטר בפתאומיות מצערת כשהוא בן 54 בלבד | הוא הובא למנוחת עולמים בבית העלמין החדש של העיר

זעזוע והלם בחדרה: עו”ד טל אליהו, חבר מועצת העיר ומי שהיה מועמד לראשות העיר חדרה, עו”ד טל אליהו (54), הלך לעולמו במפתיע (10.3). הלווייתו של אליהו ז”ל התקיימה בבית העלמין החדש בחדרה. 

במסע ההלוויה השתתפו אלפי בני אדם, המונים מהם הכירו אותו אישית, שהגיעו לחלוק לו כבוד אחרון. בתו ליבי ספדה לאביה ואמרה כי “”כל חיי ידעתי שאם יש לי אותך יש לי הכול. אני לא מכירה אף אחד עם רבע מהיכולות שלך, עם החוכמה וטוב הלב שלך. הקרבת את חייך לעיר חדרה מבלי לרצות דבר בתמורה”.

רק לפני כשבוע וחצי התמודד אליהו לראשות עיריית חדרה באמצעות רשימתו “חדרה מנצחת”. אליהו היה מצוי במערכת הפוליטית העירונית כבר מעל ל-3 קדנציות (15 שנה). בין חברי הסיעה – סדי בן דוד, עדן ביטקובר, נועה משקאוצן, גבריאל ביטון, טל ששון ואביב מורזיוף. בבחירות עצמן נחל אכזבה לאחר שהגיע שלישי מבין שלושת המועמדים לראשות.

משפחתו של טל אליהו פרסמה בעמוד הפייסבוק שלו: “בצער עמוק ולב כואב, אנו מודיעים על פטירתו בטרם עת של אהובנו, טל אליהו. איש ציבור אשר שירת את תושבי העיר חדרה בכל נפשו. על שעת הלוויה תבוא הודעה נוספת. המשפחה האבלה”.

עיריית חדרה הוציאה הודעה רשמית. “חבר מועצת העיר, עו”ד טל אליהו, הלך לעולמו. עיריית חדרה והעומד בראשה, ניר בן חיים, חברי מועצת העיר ותושביה, מרכינים ראש ומשתתפים בצערה של משפחת אליהו על מותו של אב המשפחה, עו”ד טל אליהו, שהלך לעולמו הלילה בטרם עת, בגיל 54. עו”ד אליהו כיהן כחבר מועצה במשך שני עשורים, שימש כסגן ראש העיר וממלא מקום ראש העיר, יו”ר פנאי העיר חדרה, יו”ר תאגיד מי חדרה ובתפקידים ציבוריים רבים נוספים. היה שחקן עבר בהפועל חדרה, יו”ר הקבוצה בעבר וזכה עם נבחרת הכדורגל של בי”ס עמל באליפות העולם לבתי ספר. יהי זכרו ברוך”.

ראש עיריית חדרה, ניר בן חיים, כתב לאחר היוודע הבשורה המרה: “העיר חדרה אבלה וכואבת על לכתו בטרם עת של חבר המועצה, טל אליהו, חבר ושותף לדרך, אדם שהשליחות הציבורית הייתה בדמו, פעל רבות למען תושבי העיר ואהב את חדרה בכל ליבו לכתו של טל היא אבידה גדולה, ותרומתו לעיר תלווה אותנו עוד שנים רבות קדימה בשמי ובשם כל תושבי חדרה אני שולח תנחומים לבני משפחתו יהי זכרו ברוך”.

חבר המועצה בועז ביטון, שהיה חבר של אליהו, ספד לו הבוקר: העיר חדרה מוכת הלם ובוכה, טל אליהו ז״ל.
צר לי עליך אחי היקר טל אליהו. יהי זכרך ברוך, חבר ושותף לדרך” .

חבר המועצה צ’יקו וקנין כתב: “בוקר קשה…הלילה התבשרנו על לכתו של עו”ד טל אליהו חברנו היקר שכיהן כחבר מועצת חדרה ב-20 השנים האחרונות, כיהן כסגן ראש העיר, בין השנים 2013-2020 ומילא שורת תפקידים נוספים, בהם יו”ר תאגיד המים ויו”ר העמותה לתרבות הפנאי, בתפקידו האחרון כיהן כמחזיק תיק החינוך בחדרה. הוא יליד גבעת אולגה ובעברו גם היה כדורגלן ואיש שחי את חיי הקהילה כל חייו. תרם נתן ועשה רבות למען תושבי העיר והשכונות. קשה לנו.. יהי זכרו ברוך”.

חבר המועצה יניב דרי (סיעת מחוברים), כתב: “כואב הלב טל אליהו, מוותיקי חברי המועצה, אדם שמגיע מתוך אהבת השליחות הציבורית, קולגה וחבר הלך לעולמו בטרם עת. לטל תרומה משמעותית לעשייה הציבורית בחדרה במגוון תחומים רב. היקף הידע הייחודי שלו והתשוקה לשרת את הציבור יחסרו לכולנו. משתתפים מעומק הלב בצערה העמוק של המשפחה. בשם כל תנועת מחוברים”.

עו”ד אורית גליקין מחדרה, קולגה למקצוע שהכירה אותו, סיפרה בעצב: “הוא חלם להפוך את חדרה לעיר תוססת למען הצעירים, לפתוח מוסד אקדמי בעיר ולמשוך חברות הייטק לעיר. חשוב שמישהו ימשיך את המורשת שלו …היה נוכח בטקסים בבתי ספר בעיר. היה זמין בנייד שלו מסביב לשעון בכל בעיה בענייני החינוך בעיר ותמיד סייע במציאת פתרונות.. חייכן..רק לפני חודש הוא בא לתמוך בקומיקאים צעירים בבר בגבעת אולגה … היה היה הפנים והקול של צעירי חדרה..”.

דובר בית החולים שער מנשה, שלמה קגסקי, ספד לטל אליהו: “אני בהלם. חבר יקר, איש ציבור נבחר, ידיד ומשתתף קבוע בכל ארועי ביה”ח שלנו הלך לעולמו בטרם עת. איזה בוקר קשה.רק השבוע צילצל אליי בשיחת וידאו כשלא מצא אותי בארוע מסויים. טל אליהו יהי זיכרך ברוך.”

טל אליהו מצביע

פורום התושבים האזורי להגנת הסביבה – שרון-כרמל, בראשות ארז אריאב, ספד לאליהו גם הוא, לאחר שחבר המועצה סייע במאבקים השונים של הפורום לאורך השנים, בין היתר נגד הקמת תחנת כוח נוספת בעיר: “בצער רב וביגון קודר פורום התושבים האזורי להגנת הסביבה – שרון-כרמל נפרד מיקיר הפורום עו”ד טל אליהו. טל היה איש ציבור רב פעלים ששירת את תושבי עירו והסביבה במשך שנים רבות הלך הערב לעולמו בטרם עת. פורום התושבים האיזור שולח את תונחמיו למשפחה האבלה. יהי זכרו ברוך לעד”.

התושב ויקי סעדה ספד בצער: “אחי היקר, האיש הכי טוב בעולם. האיש שבכל נשמתו ובכל מאודו עשה הכל שלכולם יהיה טוב בעיר שלנו, אדם שמהבוקר עד הלילה ענה לטלפונים דאג וטיפל באנשים שזקוקים לעזרה בלי שום בקשה לתמורה עשרות שנים של עבודה קשה בלי הכנסה של אגורה שחוקה לכיסו, לב עצום שנדם בגורל כה אכזר ולא מוסבר . נסתרות דרכי האל. טל אליהו היקר שתדע שתמיד תמיד אזכור אותך איש משכמו ומעלה. עתיר זכויות כנראה שלעיר הזאת לא מגיע אותך. בהקשה תשמור עלינו מלמעלה . אוהב אותך חבר יהי זכרך ברוך”.

התושבת שרון כתבה: “לא מאמינה שזאת תהיה התמונה האחרונה שלנו טל… קמנו לבוקר עצוב אבל כבד על כל תושבי חדרה .היית איש של עשייה ונתינה הערצתי אותך וכל תושבי חדרה יודעים כמה הערצתי אותך. הייתה לך אישיות מיוחדת תמיד עזרת ונתת לכל תושבי חדרה עזרה ותשומת לב. כיבדת כמו בשמחה וגם בעצב יום לפני הבחירות חגגנו לבת שלי בת מצווה ואתה הגעת. באיחור ששאלתי איפה היית אמרת שהיית בשתי לוויות של תושבי חדרה, היה לך חשוב להיות בכל הלוויות של תושבי העיר ולא רק בשמחות”.

התושבת הגר ספדה: “אני כבר לא גרה בחדרה, וזכות ההצבעה שלי עדיין בחדרה, והגעתי במיוחד רק כדי להצביע עבורך. לא אשכח לך בחיים את כל העזרה עם מתן, את הדברים שזזו והשתנו רק בזכותך! ואת התמיכה אחרי שאימא שלי נפטרה. זה כנראה נכון שבורא עולם לוקח רק את הטובים. תהא נשמתך בגן עדן איש יקר”.

התושבת לילך הוסיפה: “כל מי שגדל פה בחדרה מכיר אותו. אין פעם שלא שולח הודעה בודק מה קורה. גם בבחירות האחרונות שידע שאני לא איתו, התחבקנו ואמרתי לו שבכל מועצת עיר הוא הכרחי. אף פעם לא הבנתי למה העשייה הציבורית בעיר היא כל כך משמעותית עבורו, התווכחנו על מה יוצא לו מזה כי הרי אין דבר פחות מתגמל והוא תמיד נתן וניסה לעזור לכולם. הוא תמיד ענה את אותה תשובה – אני אוהב את העיר הזו. הוא באמת אהב אותה”.

התושבת איילת כתבה: “איזה איש מיוחד היית, תמיד עוזר וזוכר כל דבר שמבקשים ממך…תמיד מכבד ומגיע לכל מקום שצריך, וכמה נתינה ועשייה למען כל אחד ואחת בעיר הזאת והכל מעומק הלב והנשמה שלך! הכל באהבת חינם לכולם..טל אליהו לא נתפס שצריך לדבר עליך בלשון עבר זה לא מתעכל.. בכל יום הולדת או בימי שישי שלחת לי ברכות זה רק מראה על הלב הענק שלך ועל האישיות המיוחדת שלך. בעיניי ובעיניי כולם, אני בטוחה, תמיד היית ותהיה סמל להערצה וגאווה עצומה לעיר. יהי זכרך ברוך”.

אליהו הותיר אחריו בן ובת.


מערכת מגדלור ניוז שולחת תנחומים למשפחת טל אליהו. אליהו היה גם אדם שמבין תקשורת ואף היה חבר בקבוצת מגדלור ניוזר חדרה (2). עצוב מאוד, אבידה גדולה. יהי זכרו ברוך

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן