Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

נס מתוק: זמיר הימם את מכבי ת”א עם שיוויון בדקה ה-92

הפנים של ולדימיר איביץ’ בסיום המשחק אמרו את הכל. הפועל חיפה, משום מקום, הצליחה לכבוש שער שאושר לאחר צפיה ב-VAR, ושלחה את מכבי לעשות חשבון נפש במאבקי האליפות.
אחרי 30 דקות טובות וירידה ביכולת, ספיגת שער וירידה לחצי בתחושה חמוצה, הצליחה חיפה להתייצב בחצי השני, להאט את מכבי ת”א, להצליח לא לספוג שוב ולשים גול מדהים בדקה ה-90.
מכבי ת”א הייתה דומיננטית יותר אבל מאוד לא מדויקת. חיפה מנגד, הצליחה לייצר פחות התקפות אך סבלה בנוסף מחוסר דיוק במסירות במרכז המגרש שמנעו ממנה פעמים רבות לצאת קדימה.
דקה 11: ג’ראלדש פרץ מימין והגביה לרחבה, הכדור פגע בידו של בלילתי, חכמון נעזר בשופטי המסך והורה להמשיך לשחק. אין פנדל.
דקה 22: אלטמן העביר כדור עומק, אמאדור טעה, אבל טננבאום יצא ומנע מפדידה שער.
דקה 37: כהן שלח כדור עומק לשכטר שנכנס לרחבה, עבר את בוריץ’ וגלגל פנימה. חכמון בדק עם שופטי המסך ואישר את השער.
דקה 44: יונתן כהן בעט, הכדור פגע בידו של דור מלול בתוך הרחבה. חכמון הורה על פנדל, אך החליט לגשת-ל-VAR את השידור החוזר וחזר בו – אין פנדל.
דקה 93: כדור ארוך של גולאן הגיע אל נס זמיר שכבש. חכמון פסל בשל נבדל, אך לאחר שקיבל איתות מאנשי ה-VAR – אישר את הגול ונתן אות לחגיגות באדום.
מאמן הפועל חיפה, חיים סילבס, אמר בסיום המשחק: “אני מרוצה. אנחנו מוכיחים שאנחנו לא מוותרים וזה מחמם את הלב. נכון שיכלנו גם לספוג אבל דחפנו את עצמנו למשחק. הדרך קשה וארוכה ואנחנו נעשה את זה צעד צעד. באנו לפה הוצאנו את המקסימום מהמשחק הזה. מכבי ת”א קבוצה קשה וחזקה מאוד. הצלחנו לאזן את המשחק בדקות ההכרעה ובאנו על שכרינו. אנחנו חזק במאבק, השחקנים לא מוותרים וזה יהיה ככה עד הסוף”.
החלוץ אופיר מזרחי הצטרף
אופיר מזרחי הצטרף להפועל חיפה ואמר לאחר החתימה: “שמח לחזור למועדון בו עשיתי את צעדיי הראשונים ככדורגלן. הגעתי להפועל חיפה כדי לעזור לקבוצה להשיג את המטרות שלה הן בליגה והן בגביע. תודה לבעלים יואב כץ ולמאמן חיים סילבס על האמון”.
מזרחי (26) חתם אתמול בקבוצה עד סיום העונה עם אופציה לעונה נוספת של המועדון, בתום מו”מ שניהל הבעלים יואב כץ עם סוכנו גלעד קצב.
מזרחי שיחק העונה במדי סקציה נס ציונה. מזרחי, גדל במחלקת הנוער של הפועל חיפה, והוא כבש 30 שערים בליגת העל וכמו כן שיחק בליגה השוויצרית.

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן