Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

לקראת קניה דירה? אל תוותרו על עורך דין

לקראת קניה דירה? אל תוותרו על עורך דין

פנינו אל עורך הדין אייל פאר ממשרד גפני-פאר-אימצ'ט, אשר מביא ניסיון רב שנים בענף, וביקשנו להיעזר בניסיונו ובידיעותיו הנרחבות, בתכנון הליך קניית דירה

רכישת דירה היא אבן דרך משמעותית, הכוללת לא מעט מורכבויות ואתגרים, התמודדות עם סוגיות כלכליות בעלות השפעה לעשרות שנים קדימה, צורך לנווט במבוך של חוקים, בירוקרטיה, משא ומתן, חבות מס וסוגיות נוספות בעלות השפעה מכרעת על כדאיות העסקה.  ליווי של עורך דין קניית דירה מקצועי ומנוסה בתחום, עשוי להקל על התהליך, לסייע בקבלת ההחלטות ולחסוך כסף רב ללקוח המיוצג על ידו.

פנינו אל עורך הדין אייל פאר ממשרד גפני-פאר-אימצ’ט, אשר מביא ניסיון רב שנים בענף, וביקשנו להיעזר בניסיונו ובידיעותיו הנרחבות, בתכנון הליך קניית דירה.

מהו תפקידו של עורך דין קניית דירה?

הדרך לרכישת דירה, מחברת בין אלמנטים רגשיים ואישיים לשיקולים כלכליים, המתערבבים לעתים אלו באלו.  ההתרגשות והחלום על דירה מעוצבת, חיי משפחה, זיכרונות ילדות, יוצרים משיכה נטולת רציונל לקידום העסקה, אל מול חשש מהתחייבות כלכלית מכבידה, חוזים מסועפים ועתירים בסעיפים מאיימים- היוצרים תחושת חרדה וחוסר ביטחון, ולעתים התמקדות בתפל על פני בחירה בעיקר.

עורך דין מקצועי בתחום הנדל”ן ידע לסייע וליצור את ההפרדה בין השיקולים האישיים והרגשיים לשיקולים הכלכליים הפונקציונליים, לשפוך אור על משמעויות העסקה, יתרונותיה וחסרונותיה, ולסייע בקבלת החלטה מושכלת אשר מספקת מענה גם לצרכים האישיים.

ליווי של עורך דין קניית דירה מקצועי ומנוסה בתחום, עשוי להקל על התהליך (פריפיק)

עורך דין קניית דירה ימלא תפקיד מכריע בניהול התהליך בצורה חלקה תוך הגנה על זכויות לקוחותיו והאינטרסים שלהם בכל הכלים העומדים לרשותו.

ליווי של עורך דין בהליך רכישת דירה מומלץ כבר בשלב ההתעניינות ובדיקת ההיתכנות, בשלבי המשא ומתן אל מול בעלי הנכס, בניסוח החוזה ובמעמד החתימה עליו. עורך דין נדל”ן מומחה ידע למנוע חתימה על סעיפים שעשויים להוות מלכודות משפטיות,  לנהל משא ומתן על מחיר הנכס, אולם גם בנוגע לסעיפים נוספים הנוגעים לתנאי העסקה: מועדי העברת תשלום, מועד מסירת הנכס, התנהלות ופיצוי במקרה של איחורים במסירה, התחייבות לאיכות הנכס, בחינת ניירת ורישומים, העברת הבעלות ורישום בטאבו.

כיצד מתנהל תהליך עריכת חוזה בעת קנייה או מכירה של דירה?

חוזה נדל”ן הוא הסכם מכר מורכב, המצריך התייחסות לסעיפים רבים, ועריכתו דורשת מיומנות גבוהה והיכרות מעמיקה עם מגוון סעיפים וסוגיות אפשריות. החוזה מהווה את המסמך המאשר את ההסכמות אליהם הגיעו הצדדים בהליך המשא ומתן, כאשר רק נתונים ומידע שייכללו באופן בהיר ונהיר בחוזה יהוו אסמכתא להסכמות הללו.

תפקידו של עורך הדין המייצג את רוכשי הדירה, יהיה לכלול את כלל ההסכמות והפרטים הדרושים בחוזה המכר. עורך הדין יקפיד על ניסוח חוזי שאינו מותיר פרצות ואי הבנות, החל מרישום שמות הצדדים, תיאור מפורט של הנכס, תנאי התשלום לרבות מועדי העברת מקדמה ופעימות תשלום ועד להעברת מלוא התשלום, כנגד התניית התשלום בתמורה, בהעברת הנכס בפועל וברישום הנכס כחוק. החוזה יכלול כל התניה וסייג, תנאים המיוחדים שיש לעמוד בהם לפני השלמת המכירה החלים על מי מן הצדדים. חוזה נדל”ן מקצועי ומלא יכלול גם תיאור של אחריות הקונה והמוכר בכל הנוגע לשקיפות והתנהלות ללא משוא פנים ובתום לב, מצב הנכס וחבות שיתוף הפעולה ברישום אל מול כלל המוסדות והרשויות הרלוונטיים.

עורך הדין יבסס את ההליך החוזי באמצעות מספר שלבים:

  • בחינת תשתיות העסקה, רישומי הנכס, אפשרויות מימון והסכמה עקרונית למשכנתא, בחינת רישום הנכס בטאבו ואיתור הערות אזהרה או מגבלות אחרות החלות על הנכס או על מי מן הצדדים.
  • רישום ותיעוד ההסכמות בעת הליך המשא ומתן.
  • עריכת טיוטה חוזית לעיון הצדדים ולקבלת התייחסות ובקשות לשינוי.
  • ייצוג האינטרסים של לקוחותיו אל מול הבקשות והסייגים.
  • כתיבת חוזה מכר ורכישה בהתאם לכלל ההסכמות הסופיות.
  • ליווי תהליך החתימה בנוכחות הצדדים.

מהי הדרך המומלצת לבחירת עורך דין שילווה את תהליך הקנייה?

מספר טיפים שיסייעו בבחירת עורך דין בהליך קניית דירה:

  • חשוב לבחור בעורך דין מומחה בנדל”ן ומקרקעין ובעל ניסיון בליווי עסקאות ובייצוג רוכשי דירות.
  • זמינות- חשוב לבחור בעורך דין זמין ונגיש, שניתן לפנות אליו בכל שאלה והתייעצות, באופן אישי, ולקבל מענה בטווח זמן סביר, ללא המתנה ובירוקרטיה משרדית.
  • שכר טרחה- תיאום ציפיות מלא ומוקדם בכל הנוגע לשכר הטרחה של עורך הדין, ללא התניות ו/או סעיפים מעורפלים.
  • תקשורת- חשוב לבחור בעורך דין בעל יכולת העברת מסרים אשר מנגיש את המידע המסורבל ומבהיר סוגיות ומונחים מקצועיים, ויוצר תחושת ביטחון.

עורך הדין אשר ייבחר לליווי ההליך יהווה את המדריך והמייצג עבור לקוחותיו במסגרת תהליך רכישת דירה אשר עשוי לארוך חודשים ארוכים, וחשוב לבחור בעורך דין בעל רקע מקצועי מתאים, כמו גם חיבור אישי ותקשורת פתוחה ומיטיבה אל מול לקוחותיו.

לפרטים נוספים בקרו באתר: https://gaplaw.co.il/

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

מפחיד פה | בעמק חפר מתריעים בפני הממשלה: “יש חדירת שב”חים, פרצות בגדר, ירי לעבר היישובים”

ראשת המועצה עמק חפר גלית שאול, בוועידת איגוד התאגידים העירוניים ברשויות המקומיות: “לא נשקוט עד שנביא לביטחון מלא לתושבינו”! שאול אמרה: “מאז שנבחרתי לפני כשש שנים אני שבה ומתריעה על

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן