Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

תושבים בפרדס חנה-כרכור בקריאה למועמדים בבחירות: “התאחדו לגוש אחד ליברלי”

תושבים בפרדס חנה-כרכור בקריאה למועמדים בבחירות: “התאחדו לגוש אחד ליברלי”

‏תושבי פרדס חנה-כרכור מפיצים עצומה לקידום רעיונות ליברליים ועידוד איחוד הגוש הליברלי בבחירות לרשויות המקומיות

בחירות 2023

תחת הכותרת “פרדס חנה כרכור זקוקה לאיחוד ליברלי” הפיצו תושבים בפרדס חנה-כרכור עצומה למען קידום רעיונות ליברליים בעזרת מועמדים בבחירות לרשויות המקומיות”.

בעצומה נכתב:

“אנו קבוצת תושבים ותושבות מפרדס חנה – כרכור, שלא משתייכים לגוף פוליטי, ופועלים לקידום רעיונות ליברליים ודמוקרטיים, קוראים לאיחוד השורות של הגוש הליברלי. אנו פונים לכל תושבי היישוב המעוניינים בנציגים ליברליים בעלי משקל משמעותי במועצה, לחתום על עצומה זו ולהפיץ אותה.

“אנו קוראים לאיחוד השורות בבחירות הקרובות של כל הרשימות, חברי המועצה והמתמודדים למועצת היישוב ולראשות היישוב ששייכים בצורה מובהקת לגוש הליברלי ומקדשים את הערכים הבאים על פי הצהרותיהם או מעשיהם בקדנציה האחרונה:
• מיגור שחיתות ציבורית, שקיפות ושיתוף התושבים כעקרונות מנחים
• עבודה בשיתוף פעולה בנושאים ליברליים תוך קידום ערכים דמוקרטיים
• חופש דת וחופש מדת במרחב הציבורי
• התנגדות לכפייה דתית וקידום ערכים חילונים ואורח חיים חילוני
• קידום רעיונות ליברליים ודמוקרטיים במערכת החינוך בעיר והרחקת ההדתה
• קידום שוויון מגדרי, שוויון זכויות וסובלנות

“אנו קוראים לאיחוד ליברלי בבחירות למועצת היישוב, מתוך הבנה שאנו בזמן קריטי, בו ריצה משותפת תביא למיצוי אופטימלי של הכח האלקטורלי, ומתוך הניסיון המוצלח לאחרונה בבחירות ללשכת עורכי הדין ולוועדה למינוי שופטים. יחד אנחנו כוח ליברלי גדול! אנו פונים אליכם בבקשה שתודיעו ותצהירו באופן פומבי על נכונותכם לרוץ יחד ברשימה מאוחדת, עם מועמד מוסכם מביניכם לראשות המועצה, וייצוג לנשים במקומות ריאליים ובמשרות בכירות במועצה.

“פנייתנו היא לבאים כקבוצה וכיחידים: אייל כגן – טוב במושבה, יוני חכימי, אביעד סיני ואלון מרחב – יש עתיד.

“אנו, תושבי פרדס חנה – כרכור, נראה בריצה משותפת זאת ויתור על שיקולי אגו אישיים, ונראה בכך מחוייבות אמיתית של המועמדים הליברלים לשרת את תושבי היישוב כולם, ואת הערכים שכולנו נלחמים עליהם בימים אלו, ולמניעת פוטנציאל אובדן כח פוליטי וקולות לטובת גורמים אשר אינם שותפים לאג’נדה הליברלית. לאיחוד כזה יש משקל גדול עבורנו בהצבעה בבחירות המקומיות הקרובות”. לעצומה

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
4 .
Inline Feedbacks
View all comments
Anonymous
Anonymous
10/09/2023 21:44

בס”ד אנו עדים לברליות שאתם רוצים שיש בה סכנות קיומיות לעם ישראל ובעיקר ליהדות ..תגידו לי ..מה זה נגד ההדתה דהינו נגד לימוד יהדות נגד חינוך יהודי ..עד שנמצא את עצמנו כמו האישה הזו ברסלב פרופסור,ראש וקודקוד השינאה והשיסוי והפילוג בעמנו ..זו נולדה מזרע עמלק זאת עמלקית שבאה להשמיד את היהדות ,,יהדות שבזכותה של היהדות ובזכות תורת ישראל נשארנו יהודים גם לאחר אלפיים שנות גלות בכל העולם..אישה אומללה זו שגם היא דוגלת בליבריות שהשוותה את היהדות לנאצים ,ומוגלה בגוף המדינה והסיתה לרצח שרים וראש ממשלה ..תגידו מה קורה פה אני בחלום בלהות..אז כיצד אתם במדינה יהודית???? אם לא יהיו לימודי תנך תורה ותושב”א כיצד נשרוד …מה זה ליברליות ..לעודד ילדים לשנות את מינם ולתת לגיטימציה להומואים וללסביות ????שהם גורמים לחוסר של יותר ממיליון****** ילדים לעם ישראל ..במקום שיתחזקו וילחמו ויתקנו את מחלת הנפש הזו ויתגברו על היצרים האפלים האלו ויהיו ככל האדם ..כמו שכתוב זכר ונקבה ברא אותם .. זה ליברליות????.. זה השמדת האנושות והיהדות זה יותר חמור ומסוכן מהחי זבלה ..אתם רוצים מדינת סדום ואמורא ללא דת ללא ערכים ללא יהדות כמו הגויים אתם סכנה קיומית בדיוק כמו הרפורמים שקמו לפני מלחמת העולם השנייה בראשותו של מנדלסון יימח שמו וזיכרו ובשל דרכם בעבודת אל הנצרות ,נענשנו ברצח שש מליון יהודים כי הלכו נגד היהדות והראשונים שנרצחו אלו היו אלה שהתנצרו !!!!!!..תילמדו מההיסטוריה ..תילמדו מחורבן בית המקדש הראשון והשני שואה קשה שפוזרנו בכל העולם בסבל שאף עם לא היה שורד והיה נמחק..ואנו אחרי 2.000 שנה חזרנו לארצנו כיהודים ..ואתם רוצים ליברליות ולמנוע אהדתה ..תתעוררו מה קורה לכם יהודים מה השנאה העצמית הזו אתם לא מתביישים ..מה זה כל ההפגנות האלו ???? זה דמוקרטיה ???לא באמת השינוי והצדק שרוצים לתת בבתי המשפט ששולטים בארץ בכל דבר ועניין לא ולא ההפגנות האלו ברור לנו שנועדו להפיל את ראש הממשלה ואת הימין באופן לא דמוקרטי באופן הבזוי ביותר תוך ניסיון הפיכה צבאית וכלכלית ..אנו מבינים את דרככם אתם מפסידים לאורך השנים בבחירות למזלנו ,,ומצאתם תירוצים להפגנות שנועדו לחבל ולפגוע ביהדות ,,ויש ממנים בכסף רב כמו אהוד ברק שיתבייש שמבייש בגילו את צעירותו קיבוצניק לשעבר שאת האקדח שלו שישנו בנשקיה בקיבוצו עם הדק מתקפל אני החתמתי את הרבש”צ ..וכיום אני מתבייש באיש כזה שממן ניסיון הפיכה ..אהוד ברק הייתה מפקדי בהיותי בקבע אני מרשה לעצמי להגיד לך שתתבייש לך…ותחזור בך ..תתאפס..בן אדם אתה וכל אלה עם הברזלים על הכתפיים שיצאתם..נגד היהדות ..למה איזה דוגמה אתם נותנים לדורות הבאים ??? השתגעתם…לכן אין מקום ליברליות. ולא פרגון להומואים ולסביות שאינם מבאים ילדים וממעיטים את גודל היהודים בארץ זו האמת והיא תנצח..הראל עזרא כרכור הותיקה ..

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן