Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

אירועי הירי בחדרה נמשכים: גבר נפגע ליד חנות בהרברט סמואל

אירועי הירי בחדרה נמשכים: גבר נפגע ליד חנות בהרברט סמואל

‏ב-14 באוגוסט אירע אירוע ירי ברחוב הרברט סמואל בחדרה, כתוצאה מכך נפצע עובד בית עסק סמוך ובעקבותיו פונה במצב בינוני לבית החולים הלל יפה | כוחות משטרה פתחו בחקירת האירוע, אז גם נעצר חשוד שמכחיש קשר לאירוע
עדכון ראשון: 14 באוגוסט 2023 בשעה 19:15 

המשטרה עצרה את הצעיר שניר ***** (24) מחדרה, בחשד כי היה מעורב באירוע ירי בעיר ביום שני שעבר.

מדובר באירוע שהתרחש ב -14 באוגוסט, אז, בשעה 18:45, התקבל דיווח על אירוע ירי ברחוב הרברט סמואל בחדרה. למקום הוזעקו צוותי מד”א ומשטרה  אשר איתרו עובד של בית עסק סמוך אשר נפצע באירוע ירי. לאחר טיפול ראשוני בשטח, חובשים ופראמדיקים של מד”א פינו אותו לבית חולים הלל יפה במצב בינוני עם פציעות חודרות. כוחות משטרה, ובהם מפקד מחוז חוף במשטרה וסגן מפקד מרחב מנשה, הגיעו לזירה ופתחו בחקירת הרקע לאירוע ונסיבות התרחשותו.

אירוע ירי בחדרה 14-8-23 – דוברות המשטרה

אבי וינברג, עמיתי קורקוס ועופר יושע חובשי מד”א־הצלה שרון שהגיעו ראשונים למקום, סיפרו: “כשהגענו למקום מצאנו את הפצוע יושב בכניסה לחנות ברחוב כשהוא סובל מפצעי ירי עם חורי כניסה ויציאה בגפיים. בסיוע חובשים ופארמדיקים נוספים של מד”א הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל חבישות ועצירת דימומים, ובהמשך הוא פונה בניידת טיפול נמרץ של מד”א לביה”ח הלל יפה כשמצבו בינוני.

לאחר מספר ימי חקירה, ביום חמישי ה-18.8, נעצר על ידי שוטרי תחנת חדרה בחשד למעורבות באירוע ירי. לאחר חקירה ראשונית, הוא נכלא ולמחרת לבית משפט השלום בחדרה, שם יוחסו לו עבירות של פציעה וירי מנשק חם באזור מגורים.

בבית המשפט ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו בחמישה ימים. יש לציין, כי תחילה דיווחה המשטרה כי שניר תושב נוף הגליל, אולם בבקשת המעצר נכתב כי הוא תושב חדרה, ייתכן ועל פי כתובתו המקורית. בתחילת הדיון, נציג המשטרה סיפר כי החשוד הכחיש כל קשר למיוחס לו, אך יחד עם זאת במשטרה טוענים כי חומרי החקירה הקיימים מחזקים את החשד כלפיו.

על פי  נציג היחידה החוקרת בדיון החשד הוא כי החשוד ירה או שלח מישהו אחר לירות. עוד עלה מהדיון בעניינו של החשוד כי חוקרי המשטרה אספו צילומי מצלמות אבטחה בזירה ואירוע הירי עצמו תועד. אולם, המשטרה טרם חשפה אם החשוד עצמו מתועד ומזוהה.

מנגד, החשוד, כאמור, הכחיש את המיוחס לו ומסר אליבי. בתוך כך, נציג המשטרה טען כי הראיות הקיימות בתיק הן ראיות חזקות לשלב זה בו נמצאת החקירה. המשטרה גם ציינה בדיון כי מתיק החקירה עולה מניע, שטרם נחשף.

מהדיון עלה מצד סנגורו של החשוד אירוע מסוים שלכאורה התרחש לפני כשנה בין החשוד לקורבן. המשטרה מצידה לא אישרה אם האירוע ההוא היווה מניע לירי.

עורך דינו של החשוד הכחיש את העבירות שיוחסו למרשו וטען כי לא קיים חשד סביר.  כך או כך, בתום הדיון, השופטת עידית פלד, שעיינה בחומרי החקירה ושמעה את טיעוני הצדדים, קבעה כי יש חומר ראייתי גולמי הקושר את החשוד לעבירה במידה שהצדיקה את המעצר בתחילת החקירה,  אך לא בהכרח עומד כוחה להמשך המעצר בשלב זה של החקירה, כאשר לא נצברו ראיות נוספות.

יחד עם זאת, השופטת ציינה כי אין חשש כבד לשיבוש. בשקלול מכלול הנתונים בנסיבות המקרה סברה השופטת כי ניתן לשחרר את החשוד לחלופת מעצר.
לאור כך, הוא שוחרר בתנאים מגבילים, בתנאי הרחקה מהקורבן או מעורבים אחרים בפרשה.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן