Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

מגדלור ניוז

תושבי קיסריה זועמים על הרשויות בשל הידרדרות הסדר הציבורי והביטחון האישי ביישוב

תושבים בקיסריה, היישוב שמתואר כ”פנינה התיישבותית”, פרסמו לאחרונה עצומה חריפה בה הביעו מורת רוח עמוקה על הידרדרות הסדר הציבורי והביטחון האישי המאפיינים את היישוב בתקופה האחרונה.

לדבריהם בעצומה, עליה חתמו 255 אנשים נכון לכתיבת שורות אלה (27.5), זה זמן רב שהיישוב סובל מהפרות חוזרות ונשנות של החוק, הכוללות חסימת צירי תנועה ראשיים, הבערות אש במקומות אסורים, אירועי אלימות, רעש חריג מעבר לתקן, חדירה לשטחים פרטיים, ונדליזם והשחתת רכוש היישוב. “מעשים אלו משליכים בצורה ישירה על רווחתם וביטחונם האישי של התושבים והיישוב ומהווים חציית קו אדום”, נכתב בעצומה.

התושבים מציינים כי בשל האירועים “היישוב הפך למעין בית כלא”, שכן חניות לתושבים הופכות למחסור, פקקים ענק נוצרים ודרכי גישה לשטחים ציבוריים נחסמות. “השחתת הרכוש הציבורי והגינון דורשת השקעה של אלפי שקלים מדי חודש על מנת לתחזק את החזית המטופחת”.

לדברי התושבים, האירועים תוקפים את בסיס החינוך לשלטון חוק ושמירה על החוק שהם מנסים להקנות לילדיהם. “איך ניתן לחנך לחשיבות החוק מצד אחד, ומהצד השני ללמד שניתן לבצע הפרות חוק ללא התערבות?” הם שואלים.

בעצומה הם קוראים בתקיפות לגורמים האחראים על ניהול קיסריה, בהם החברה לפיתוח היישוב, “לפעול ללא דיחוי בניהול האירועים, שמירה על הסדר הציבורי, רכוש היישוב ורווחת התושבים”. התושבים מביעים תקווה כי קריאתם תזכה ל”רוח גבית” מצד הרשויות והן יגבירו את האכיפה והפיקוח בשטח.

לעצומה של תושבי קיסריה

לדבריהם, בתקופה האחרונה מורגשים היעדר פיקוח ורפיון משילות ברחובות היישוב, תוך יצירת “תחושת כאוס” וחוסר ביטחון אישי בקרב התושבים. “יישוב רחב ידיים, פסטורלי, ירוק ומטופח להפליא שטחים פתוחים, בטוח ומנוהל על ידי הגורמים הטובים ביותר – זו הייתה הציפייה שלנו בחירת מגורינו בקיסריה”, הם כותבים בצער. התושבים מצפים כי התערבות רשויות החוק והאכיפה תחזיר את הסדר והביטחון האישי ליישוב.

בקשה לתגובה נשלחה אל המועצה האזורית חוף הכרמל והחברה לפיתוח קיסריה, אך תגובה כזו לא התקבלה עד מועד פרסום הידיעה.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
15 .
Inline Feedbacks
View all comments
Anonymous
Anonymous
28/05/2024 19:59

ומה עם חדרה שבה כל דאלים גבר. פיצוץ ועומס בחניות ובמספר הרכבים שחונים ברחובות.

דילוג לתוכן