Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

מגדלור ניוז

הפעיל החברתי ידידיה בן שימול נכנס לפוליטיקה בפרדס חנה: “צריך לעשות הכי טוב”

בחירות 2023

הבחירות לרשויות המקומיות הולכות ומתקרבות, ורשימת המועמדים למועצת פרדס חנה כרכור ממשיכה להתרחב. החודש הודיע הפעיל החברתי ידידיה בן שימול, כי יתמודד על מקום במועצה בבחירות הקרובות.

מאז שחרורו לפני כשלוש שנים וחצי משירות צבאי כסמ”פ בגולני, עושה בן שימול לא מעט בכל הנוגע לעשייה חברתית וציבורית. בכלל זה הוא הקים ומנהל עמותה חברתית בשם ‘חסדי אביעד’ להשאלת ציוד לאירועים, המונה כיום 11 סניפים ברחבי הארץ, וכן הקים שני סניפי תנועת נוער – אחד מהם בכרכור, ואת ליגת קהילות הכדורסל במושבה.

עם זאת, הטיימינג של פרסום ההתמודדות אינו מקרי, ומגיע זמן קצר לאחר המיזם המצליח שהקים בן שימול למלחמה ביוקר המחיה. במסגרת זו, כפי שפרסמנו ב’מגדלור ניוז’, הוביל בן שימול כוח קנייה של צרכנים תוך העברת מסר ברור שאין בכוונתם לקנות מוצרים יקרים מדי. עם התוצאות – כ-4,000 איש השותפים למיזם בפרדס חנה כרכור הרוכשים סחורה איכותית במחירים הוגנים – קשה להתווכח.

כשהוא רוכב על גלי ההצלחה של המיזם, החליט כאמור בן שימול, בן 27, נשוי פלוס 1, לעשות קפיצת מדרגה נוספת ולהיכנס לפוליטיקה. “אני מאמין שצריך לעשות הכי טוב, כמה שיותר בשביל האחר. מאמין בעולם חברתי וטוב. מאמין שחינוך הוא דרך חיים – הפורמלי והבלתי פורמלי”, כתב בפוסט שפרסם.

ידידיה בן שימול

עוד הוסיף כי “אני מאמין שקהילה חזקה חייבת לדאוג לרווחה לתושבים שקצת יותר קשה להם; מאמין ששליחי ציבור צריכים לעשות הכל בכדי להיות זמינים ולהנגיש את השירותים לתושב, אבל מעל הכל – מאמין באנשים. כשנדע להיעזר נכון אחד בשני נוכל להצמיח ולצמוח. לדעתי, פרדס חנה כרכור צריכה רוח צעירה יותר. אנו צריכים יותר להט ודחף לשינוי ורצון לקדם דברים”.

יש לציין כי בן שימול טרם החליט סופית אם להתמודד על מקום במועצת פרדס חנה כרכור או להגדיל ולרוץ לראשות המועצה. “יש עוד זמן עד הגשת הרשימות וההחלטה, ובינתיים אני עובד במרץ בכל המישורים”, עדכן בן שימול בשיחה עם ‘מגדלור ניוז’. “הנטייה כרגע היא להתמודד על מקום במועצה, אבל הכל עדיין פתוח”.

דילוג לתוכן