Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

המועמד לראשות עיריית חדרה עו”ד טל אליהו: “איתי ננצח גם בשירות לתושב” ~

המועמד לראשות עיריית חדרה עו”ד טל אליהו: “איתי ננצח גם בשירות לתושב” ~

המועמד לראשות עיריית חדרה עו”ד טל אליהו: “איתי ננצח גם בשירות לתושב” 

במסגרת החזון ותוכנית “50 הנקודות” אשר פורסמה לאחרונה, מציג המועמד לראשות עיריית חדרה עו”ד טל אליהו את חלוקת הרובעים מחדש בעיר, שתאפשר חיבור טוב יותר לפניות ומתן תשומת לב אישית לכל תושב. אליהו: “מלבד כל זאת, הטלפון האישי שלי יעמוד לרשות תושבי חדרה גם אחרי הבחירות. מבטיח יחס אישי ,טיפול צמוד לכל בעיה ,כפי שנהגתי ב20 שנים האחרונות. ‘חדרה מנצחת’ גם בשירות לתושב”.

זו תוכנית הצהרונים של המתמודד לראשות העיר עו”ד טל אליהו 

בשנת 2014 נכנס עורך הדין טל אליהו לתפקיד יו”ר עמותת פנאי העיר. “המשימה הראשונה אז הייתה התחלת פרויקט הרצף החינוכי ובניית תשתית הצהרונים בעיר בבתי הספר ובגנים. היום, שנת 2023 אני מציג את התוכנית החדשה לרצף החינוכי ,עם היבחרי לראשות העיר אביא באמצעות תוכנית זו אופק חדש למשפחות הצעירות ולכלל קהילת ההורים בעיר. אתכם ואיתי “חדרה מנצחת “גם בצהרונים”.

 

עו”ד טל אליהו מציג את תוכנית “50 הנקודות” לקידום חדרה – “זו תהיה שנה של ‘חדרה מנצחת'”

השבוע הציג עו”ד טל אליהו את תוכניתו ,תוכנית “50 הנקודות”, אותה הגה בעזרת מומחים בתחום המוניצפאלי, לקידום העיר חדרה ב-10 תחומים שונים.
“התוכנית שפורסמה היא פרי ניסיון וידע של 20 שנות עשייה ציבורית למען תושבי חדרה. היא תבוא לידיי ביצוע בשנים הבאות ותקדם את העיר לעבר עתיד בטוח איכותי שישרה גאווה בקרב כולם.
לתושבי חדרה מגיע יותר
והבחירה בי תחזיר את הגאווה לתושבי חדרה”.

עו”ד טל אליהו מעדכן: על תנועות הנוער בחדרה, סניף בני עקיבא בשכונת האוצר ודיור למשתכן

המועמד לראשות עיריית חדרה טל אליהו, מציין השבוע כי חזונו כראש עיר, הוא לקדם פרויקטים של דיור משתכן בחדרה. השבוע הוא ביקר בסמוך פרויקט פרויקט מגדל המים. “זהו פרויקט אשר התחלתי לקדם לפני כ-5 שנים בוועדת התכנון העירונית”, סיפר.

“פרויקט שלא התקדם. כיום אני בקשר עם רשות מקרקעי ישראל על מנת לקדם את הפרויקט ופרויקטים נוספים למען תושבי חדרה ולמען צעירי חדרה. צעירים שיוכלו לקבוע את משכנם כאן בעיר שלנו.

אליהו: “תושבי חדרה, אני כאן למענכם. על מנת לקדם פרויקטים נוספים על מנת שהילדים שלנו יישארו כאן ויבנו את ביתם כאן בעיר ובפרט בפרויקטים של דיור למשתכן”.

כמו כן, מדבר אליהו על תנועות הנוער בחדרה – בני עקיבא, הצופים בני היער, שבט צוקים בגבעת אולגה ועוד, אשר לדבריו ראויים למבנים יפים וחדשים יותר ממה שהם פועלים מהם כיום. “שבטים הראויים למבנים טובים ומכילים יותר – וכך נעשה, כחלק מהראייה שתנועות הנוער הם נושא חשוב במעלה”.

בעיית התשתיות בשכונות: והפעם – שכונת נווה חיים הסובלת מבעיות תשתית כבישים מדרכות וניקוז

הפתרון כולל תוכנית פיתוח תקצוב וביצוע כפי שנעשה בעבר ברחוב בר אילן. ניסיון וידע הם כלים חשובים לביצוע פרויקטים מסוג זה.

מבטיח לקדם את 13 הרחובות הבעיתיים בשכונה ולהעניק לתושבי המקום איכות חיים בדרגה הגבוהה. תושבי נווה חיים אתכם ואיתי חדרה מנצחת.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments

בת ה-16 מבנימינה יחד עם נבחרת ישראל בהתעמלות גלגלי ענק מתכוננת לאליפות העולם בהולנד

נבחרת ישראל בהתעמלות גלגלי ענק מתכוננת לאליפות העולם בהולנד | בעקבות המלחמה, חברי המשלחת פנו לציבור על מנת לגייס תרומות שיסייעו במימון ההשתתפות של הספורטאיות והמלוויות בתחרות החשובה

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן