Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

ניהול משתמשים חכם

ניהול משתמשים חכם

כיום, בעידן טכנולוגי רווי אתגרים ובעל יכולות מופלאות, תחום ניהול משתמשים מקבל מקום של כבוד, כאשר הוא בין היתר כולל אימות משתמשים וניהול זהויות. מדובר באלמנט שמייעל באופן ניכר את סך ההתנהלות העסקית, ברמה שמוציאים מהמשוואה טעויות אנוש, מייעלים את זמן העבודה, מונעים בזבוז של זמן, מאפשרים התנהלות חלקה, תומכים במוניטין העסקי ואף מייצרים אצל העובדים תחושת יעילות שמייצרת רף עבודה גבוה.

כיצד ניהול משתמשים פועל? בנקודה זו נמצא הרשאות מותאמות אישית, לצד שורה ארוכה של תהליכים אוטומטיים. שנדייק? הכירו את חמשת הנדבכים שעומדים מאחורי ניהול משתמשים מתקדם ומומלץ.

  • אימות כפול – יותר לא מסתפקים באימות יחידני, אלא באימות כפול שמכפיל את הקושי לחדור למערכת שאינה מורשית.
  • שילוב של אמצעים ביומטריים – זה יכול להיות זיהוי טביעת אצבע, זיהוי פנים, זיהוי קולי וכדומה.
  • מוציאים את הסיסמה מהמשוואה – לא עוד סיסמאות שהאקרים רק מחכים לגנוב ולנצל לרעה.
  • זיהוי חד פעמי עבור שורה של יישומים נדרשים – זהות אחודה מגדירה לכל משתמש אפשרויות גישה, בהתאם להגדרה פרטנית.

ממש לא מוצר מדף – התאמה אישית
מרשים? בשלב זה נציין שאין מדובר בחליפת פתרונות סטנדרטית, אלא כל לקוח מוזמן להתאים את חליפת השירותים הנחוצה, בהתאם לשורה של צרכים ודגשים אישיים. באופן שכזה גם לא משלמים על שירותים שאינם נחוצים וגם ממקסמים באופן מרבי את שורת היתרונות שמציע ניהול משתמשים חכם.

לקוחות עובדים וספקים – כולם מרוויחים
לאחר שהבנו מהו ניהול משתמשים חכם ואף כיצד הוא פועל, נעצור לחדד שמדובר בתחום סופר חשוב לא רק מבחינת הלקוחות שלכם, אלא גם מבחינת ספקים ועובדים. שנרחיב? קחו לדוגמה תרחיש שבו עובד נדרש להשיג גישה למידע מסוים, אך במקביל אינו מורשה גישה למידע מסווג. במקום שהוא יידרש בכל פעם מחדש להזין פרטים אישיים (ובכך יבזבז זמן יקר), הוא צריך להירשם רק פעם אחת, כך שמנקודה זו והילך הוא יכול להיכנס בקלות לכל תוכנה ואפליקציה רצויה.

יתרונות משלימים
כמו כן, באמצעות הקצאת הרשאות מדויקות, ארגונים וחברות מונעים זליגה של מידע רגיש, משמרים פרטיות, מורידים עומס עבודה מהצוות הטכני, מייעלים שלבים שנוגעים לקליטת ועזיבת עובדים, מתמגנים בשכבה נוספת כנגד התקפות סייבר, מאפשריים לעבוד מכל מקום (אידאלי ביותר עבור עסקים שגילו את נפלאות העבודה מרחוק) וכדומה.

נשארים עם היד על הדופק
לבסוף נציין שהעובדה שנעזרים בניהול משתמשים מתקדם אינה אומרת שניתן לסמן וי על המשימה, אלא תמיד יש עוד משימות ברקע שניתן ורצוי לבצע, ואף באופן כללי חשוב להיות עם היד על הדופק.

מבולבלים? ובכן כל עוד נעזרים בשירותי ניהול משתמשים מתקדם, בהחלט ניתן להיות רגועים, אך בו זמנית יש להיות ערניים לחידושים הרבים שהקידמה הטכנולוגית מביאה, ואכן בימים אלו נערכות בתחום קפיצות משמעותיות.

הצעד הבא
מה אם כן עוד רצוי לעשות? ללמד את צוות העובדים לגבי התנהלות אישית אחראית. לצורך הדוגמה יש להסביר לעובדים שלא שומרים סיסמה בנייד, לא זורקים מחשב לפני שמוחקים ממנו מידע, ואם קופצת הודעה חשודה, אין להתעלם, אאל נדרש להעביר אותה למערך הגנת הסייבר של החברה.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

“עלול לגרום לגירויים בעור ובעיניים”: אזהרת משרד הבריאות מהוודקה הזאת

המוצרים אינם עומדים בתקן הרלוונטי כאשר חלק מן המוצרים מכילים כמויות חריגות של מתנול וחלקם מכילים ריכוז של חומר פיגול מסוג בוטנול שלישוני, חומר שאסור לשימוש במוצרי אלכוהול ועלול לגרום לגירויים בעור ובעיניים.

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן