Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

מגדלור ניוז

תאונת דרכים קשה בין שני אופנועים בין מחלף אור עקיבא למחלף קיסריה [תמונות]

סמוך לשעה 17:00 אירעה תאונת הדרכים בין שני רוכבי אופנוע, בין מחלף אור עקיבא למחלף קיסריה על כביש 2. עד ראייה סיפר כי “המצב שם נראה לא כל כך טוב”.

כוננים דיווחו על החייאה שמבוצעת באחד הרוכבים, הרוכב השני במצב בינוני ומעורפל הכרה.

ממד”א נמסר כי בשעה 17:00 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב שרון, על תאונה בין אופנוע עם שני רוכבים לרכב, בכביש 2 לדרום סמוך לקיסריה. חובשים ופראמדיקים של מד”א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים הלל יפה, צעיר כבן 20 במצב קשה ולא יציב עם חבלה רב מערכתית, ונערה כבת 17 במצב בינוני, עם חבלות בגב ובגפיים.

חובש בכיר במד”א ירין חרבי סיפר: “ראינו את הפצוע שוכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפציעות בגופו. מיד בדקנו אותו והענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים, הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים תוך המשך פעולות מצילות חיים כשמצבו מוגדר קשה ולא יציב. נערה כבת 17 שרכבה גם היא על האופנוע נפצעה בינוני, הגשנו לה עזרה ראשונה ופינינו גם אותה לבית החולים.”

צילום: תיעוד מבצעי מד”א

גולן דהוקרקר ויצחק בן אסייג חובשי איחוד הצלה סיפרו: “מדובר בתאונה עם מעורבות רכב ואופנוע עליו רכבו יחדיו צעיר וצעירה. הענקנו להם סיוע ראשוני בזירה ולאחר מכן שניהם פונו לבית החולים הלל יפה כשמצבם בשלב זה מוגדר קשה ובינוני”.

צילומים מהזירה: המסר האדום של מגדלור ניוז

דילוג לתוכן