Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

מגדלור ניוז

שני כלי רכב הוצתו הלילה באור עקיבא; תושבים חוששים: “מקווים שלא יתחיל גל הצתות חדש”

תחילה התקבל דיווח על רכב שעולה אש בשכונת שז”ר בעיר. כ-20 דקות לאחר מכן, התקבל דיווח על רכב נוסף באזור התעשייה קופלוביץ’, סמוך לקניון המקומי. נזק רב נגרם לשני הרכבים אולם לא דווח על נפגעים.

בחודשים ינואר-פברואר ואף מרץ 2023 התרחש בעיר גל הצתות של כלי רכב – ובמרבית המקרים היה מדובר בכלי רכב פרטיים של תושבים מן היישוב, ללא כל קשר למעורבות פלילית. גל ההצתות סוקר גם בכלי התקשורת הארציים.

רכב עולה באש בשכונת אורות אור עקיבא לפני מספר חודשים בעיר. צילום ארכיון

בחודש פברואר נפתחה חקירת משטרה משמעותית בנושא, עם קבלת הדיווחים על הצתת כלי רכב חונים בעיר אור עקיבא במשך כמה ימים ללא נפגעים.

לכל הכתבות על גל ההצתות שהתרחש בתחילת שנת 2023 באור עקיבא

חקירה אופרטיבית ומאומצת שכללה שימוש באמצעים מיוחדים של חוקרי תחנת חדרה הביאה לחשיפת זהותם של חשודים, תושבי אור עקיבא, שנעצרו והובאו לחקירה. מאז, השקט נשמר יחסית בעיר, אולם, כאמור, הלילה אירעו שני מקרי הצתה חדשים.

“אנחנו מאוד מקווים שהגל הזה לא יחזור”, אמרה תושבת העיר למגדלור ניוז, עדת ראייה לאחת ההצתות הלילה. “אנחנו לא רוצים לחזור למצב שכל לילה שורפים פה רכב, והמשטרה מתקשה להגיע לאנשים שעושים את זה. חייבים להיות עם האצבע על הדופק, אסור שזה יחזור אלינו. זה נורא”.

 

 

דילוג לתוכן