Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

מגדלור ניוז

מיזם חדש של מגדלור ניוז באור עקיבא עורר סערה. זו החלטת המערכת

המיזם החדש של מגדלור ניוז – “מוקד מגדלור ניוז” באור עקיבא שפורסם על ידי מערכת מגדלור ניוז בימים האחרונים, כבר עורר סערה עוד בטרם יצא אל הדרך באופן רשמי. 

מדובר במיזם של המקומון לטובת התושבים בעיר אור עקיבא וביישובים נוספים – בנימינה, פרדס חנה-כרכור וחדרה – במסגרתו ניתן לפנות אלינו בערוצי האתר ולשלוח תיאור של מפגע ותמונה מרחבי העיר או היישוב. למשל: בור בכביש ליד הבית, מפגע בשכונה, פסולת שלא פונתה זמן רב ועוד. אנחנו נפרסם ונהדהד על מנת שיקבל עוד חשיפה בדרך לפתרון. ניתן לפנות אלינו בוואטסאפ, במייל ([email protected]) ובמסרים בפייסבוק .

מגדלור ניוז הוא מקומון הפעיל מזה 13 שנים, ומקבל שנים פניות של תושבים, החל מביוב שהתפרץ ועד תמרור שחסר. במערכת האתר הצפנו בעיות שונות תוך מתן התייחסות ותגובה של הגורמים הרלבנטיים והרשויות המקומיות. לא מדובר במיזם פוליטי אלא במדור עיתונאי בלבד המבקש לעדכן מרחובות העיר. מגדלור ניוז לא קשור לאף גורם בערים והיישובים בהם הוא פועל והוא מקומון עצמאי בלתי תלוי. 

במסגרת המיזם החדש, הוחלט לפתוח עמוד ממוקד יותר, באמצעות מוקד של פניות תושבים, במסגרתו יוכלו כלל תושבי העיר וכן העירייה לקרוא ולראות בעיות שצצות מהשטח. כך, ניתן מענה לתושבים שפונים אלינו, בהצפת הבעיות.

בעיריית אור עקיבא לא ראו בעין יפה את פרסום המיזם החדש ופרסמו הודעה לציבור בימים האחרונים. “בהמשך לפרסומים ברשתות החברתיות על אודות הקמת “מוקד 106 – מגדלור”, אנו מבקשים להדגיש כי מדובר בהתארגנות שלא מתואמת עם עיריית אור עקיבא. פניות תושבים תטופלנה רק דרך מרכז שירות לתושב של עיריית אור עקיבא, בטלפון *2106, (כוכבית 2106) או באמצעות המדיות הדיגיטליות השונות שפרסמה העירייה. פניה למוקדים אחרים היא על אחריות התושב בלבד, ולא נוכל לספק שירות שלא דרך מרכז השירות לתושב. שימו לב. מרכז השירות לתושב עיריית אור עקיבא”.

–> למוקד מגדלור ניוז אור עקיבא הקליקו כאן. 

דילוג לתוכן