Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

ראש השנה תשפ”ד: איפה יהיו פקקים ומחסומי משטרה באזור חדרה? וגם: המלצות מד”א

ראש השנה תשפ”ד: איפה יהיו פקקים ומחסומי משטרה באזור חדרה? וגם: המלצות מד”א

היערכות אגף התנועה של משטרת ישראל לחגי תשרי תשפ”ד וימי חול המועד: היערכות אגף התנועה תכלול פריסת כוחות שיטור, ניידות ואופנועים בשטח, על מנת לכוון את התנועה ולאפשר ככל הניתן, תנועה חופשית ובטוחה למשתמשי הדרך.
כמו כן שוטרי ומתנדבי אגף התנועה יבצעו אכיפה נגד עבירות מסכנות חיים ועבירות העלולות לגרום לתאונות. הפעילות תתבצע תוך הפעלת מגוון אמצעים גלויים וסמויים וזאת במטרה למנוע ולצמצם את העבירות המשפיעות על התרחשותן של תאונות דרכים.

במהלך חג ראש השנה וחול המועד (סוכות) צפויים עומסי תנועה בצירים המרכזיים ובכבישים הבינעירוניים. “נוכח עומסי התנועה הצפויים אנו מבקשים מציבור הנהגים להתאזר בסבלנות, לנהוג במשנה זהירות, בהתאם לתנאי הדרך ולהימנע מפעולות המסיחות את הדעת בזמן נהיגה”, נמסר.

עוד מסרו מהמשטרה: “שימו לב כי גם בימי הכיפורים נעים על הכבישים רכבי בטחון והצלה. יש להימנע מלנהוג באופניים וכלים חשמליים בנתיבים הבין עירוניים ובדרך מהירה”.

אגף התנועה במשטרת ישראל ממליץ:
• ציבור המשתמשים בדרך מתבקש לנהוג בזהירות ובאחריות ולהישמע להוראות השוטרים וחוקי הדרך.
• נהיגה במהירות מופרזת ושלא בהתאם לדרך מגדילה משמעותית את הסיכוי למעורבות בתאונה קטלנית (תאונה עם הרוגים).
• השימוש בטלפון נייד בזמן נהיגה מהווה היסח דעת ומגדיל משמעותית את הסיכוי למעורבות בתאונה.

• השול הנו חלק מהכביש. במקרה חירום בו נאלצתם לעצור בשול, על כל יושבי הרכב לעבור מיד ובזהירות את מעקה הבטיחות, להתרחק משפת הכביש ולהתקשר למוקד 100.
• חובה על כלל יושבי הרכב לחגור חגורות בטיחות – חגורות הבטיחות מצילות חיים.
• יש להתאים את מהירות הדרך לתנאי הדרך ומזג-האוויר, במקרה של כביש רטוב יש להאט את מהירות הנסיעה ובמקרה של הצפת מים או שיטפון אין לחצות את המכשול, לדווח למוקד 100 ולהמתין לגורם המקצועי שיאשר את פתיחת הציר.
•  בכל מקרה חרום ניתן לפנות למוקד החירום של משטרת ישראל בחיוג המספר 100

מד”א: ערוכים לתת מענה רפואי מהיר ומקצועי לכל צורך 

במסגרת היערכות הארגון, תורחב פריסת החובשים והפראמדיקים של מד”א ברחבי הארץ, באמבולנסים, בניידות לטיפול נמרץ, באופנועים וברכבים הייחודיים הנוספים של מד”א. הצוותים יהיו ערוכים לתת מענה רפואי מהיר ומקצועי לכל צורך רפואי שעלול להתעורר.

במהלך החגים ובחול המועד יפעלו במתכונת מתוגברת גם סירות הים-בולנס של מד”א, עליהן מותקן ציוד רפואי מתקדם, בכדי  להבטיח טיפול מהיר ומקצועי לטובת הנופשים בחופי אילת ובכנרת. גם מסוקי מד”א-הצלה אייר בצפון הארץ ובדרומה יעמדו בכוננות. בנוסף, כוננים רבים במד”א, אשר יתפללו בבתי כנסת ברחבי הארץ, יצטיידו במכשור רפואי מתקדם ובמכשירי מפעם (דפיברילטור), שיסייעו להם להציל חיי אדם במידת הצורך.

במד”א פונים לגבאים בבתי הכנסת וקוראים להם להכין מראש, ובטרם כניסת החג, מכשיר טלפון סלולרי חכם למקרה חירום, שימצא בבית הכנסת ויאפשר להזעיק את כוחות מד”א באמצעות קו החירום 101 וביישומון (אפליקציה) ‘מד”א שלי’.

מנכ”ל מד”א אלי בין: “בפתחה של השנה החדשה, אנו מאחלים לאזרחי ישראל בריאות איתנה. לקראת חגי תשרי, אני קורא לאזרחים לנקוט ביתר זהירות במהלך החופשה ולנהוג בבטחה – בעיקר בסביבת ילדים. בשם מתנדבי ועובדי מגן דוד אדום, אני מאחל לכל עם ישראל בריאות ושנה טובה ומתוקה”.

לצד התגבור המשמעותי של צוותי מגן דוד אדום, מזכירים במד”א לציבור מספר כללי בטיחות חשובים שיכולים להציל חיים:

  • במד”א מבקשים מציבור המתפללים המגיעים לבתי הכנסת, להעניק תשומת לב מיוחדת לילדים ופעוטות, ולהשגיח עליהם במהלך התפילה. מדי שנה נקראים במד”א לטפל בילדים ופעוטות שנפגעים בסביבת בית הכנסת, בעת משחק במקומות בהם קיימת סכנה, ושאינם מיועדים למשחק ילדים ופעוטות.
  • יש להרחיק מהישג ידם של ילדים מיחמים ופלטות שבת חמות, שעליהם סירים ונוזלים רותחים.
  • מנקים את הדגים לקראת החג? שימו לב – לעיתים נגרם זיהום מעצמות הדגים, מאכל החג המסורתי, בזמן הכנתם. זיהום שכזה לרוב מחייב טיפול רפואי הכולל מתן אנטיביוטיקה. יש לחייג למוקד החירום של מד”א בטלפון 101 או דרך יישומון “מד”א שלי”, ופעלו על פי הנחיות הפראמדיק במוקד עד להגעת צוות מד”א.
  • מומלץ שלא לאפשר לילדים מתחת לגיל 5 לאכול מהדגים המוגשים בחג. עצמות הדג עלולות להיות חבויות בתוך הדג או בגפילטע-פיש, ואינן נראות לעין. לילדים מעל לגיל 5 ולאנשים עם בעיות בבליעה יש לברור בקפידה את בשר הדג ו’לסנן’ אותו מעצמות.
  • אין להשאיר ילדים ברכב סגור, גם לא למספר דקות. במהלך הסידורים לקראת החג הקפידו לוודא שכל הילדים יצאו מהרכב. הקפידו לנעול את הרכבים בחניות הפרטיות על מנת שילדים לא יכנסו לשחק ברכב וינעלו.
  • הילדים רוחצים בים או בבריכה – יש להקפיד על מבוגר אחראי השומר על הילדים באופן רציף.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

“עלול לגרום לגירויים בעור ובעיניים”: אזהרת משרד הבריאות מהוודקה הזאת

המוצרים אינם עומדים בתקן הרלוונטי כאשר חלק מן המוצרים מכילים כמויות חריגות של מתנול וחלקם מכילים ריכוז של חומר פיגול מסוג בוטנול שלישוני, חומר שאסור לשימוש במוצרי אלכוהול ועלול לגרום לגירויים בעור ובעיניים.

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן