Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

הטיול השנתי לתלמידי י”ב ב’כרמים’ בוטל – זה מה שעשתה המועצה

הטיול השנתי לתלמידי י”ב ב’כרמים’ בוטל – זה מה שעשתה המועצה

המועצה פנתה לבית הדין האזורי לעבודה בחיפה והגישה בקשה למתן "צו עשה" כנגד ארגון המורים: "יש מקום להחריג כאמור את שכבת י"ב בבית הספר"

מועצה מקומית בנימינה גבעת עדה, תלמידי שכבה י”ב בבית ספר כרמים, הנהגת ההורים והנהלת בית הספר מוחים כנגד החלטת ארגון המורים לבטל את הטיול השכבתי בשל עיצומי המורים. היום הגישה המועצה עתירה לבית הדין האזורי לעבודה בחיפה בדרישה לקבוע דיון דחוף בנושא במטרה לקיים את הטיול.

במועצה מציינים כי תלמידי שכבת י”ב חוו במהלך השנה האחרונה שני אסונות מטלטלים מאד בתקופה קצרה כאשר תלמיד מהשכבה שם קץ לחייו בנסיבות טרגיות וחודשים ספורים לאחר מכן תלמיד אחר מהשכבה נפטר בעקבות הסתבכות חיידק טורף. שני אירועים מורכבים אלו מצטרפים לאירועים נוספים וחריגים שקרו והשפיעו באופן משמעותי על הלך הרוח בשכבה.

עם קבלת הודעת ארגון המורים על ביטול הטיול השנתי המתוכנן של שכבה יב’ הגיש מנהל קריית החינוך כרמים, אמיר נוי ורכז השכבה אור ביצור מכתבים דחופים לועדת החריגים של ארגון המורים בדרישה להחריג את הטיול השכבתי. אל פניותיהם הצטרף גם ראש המועצה הנכנס, גיל חנניה, שחיזק את ארגון המורים במאבקם הצודק אך עם זאת דרש החרגה רק לשכבה יב’ בשל הנסיבות המיוחדות . וכך כתב ליו”ר ארגון המורים, רן ארז ולועדת החריגים: “בנימה אישית, כאיש חינוך המלווה תהליכים ומבין את המשמעות העמוקה בחיזוק החוסן של תלמידי השכבה והצוות החינוכי במיוחד בתקופה זו, אני פונה אליכם בבקשה ואפילו בדרישה לסייע לנו לייצב את שגרת החיים של תלמידי השכבה שכל כך קריטית בעת הזו .

“אבקש לאשר את החרגת הטיול השנתי ולאפשר לצוות בית הספר להמשיך בתהליך החינוכי אותו התחילו לטובת תלמידי השכבה ולאפשר לצוות לייצר סגירת מעגל חיובית של טיול המסכם את החוויה החינוכית בבית הספר.

עוד כתבות במגדלור ניוז >>
אבל בבית ספר “כרמים” בבנימינה: תלמיד כיתה י”א נפטר; מנהל ביה”ס: “בשורה מרה. מחבקים את המשפחה”
בנימינה: תלמידי “הנדיב” ו”כרמים” נטעו עץ לזכרו של חלל צה”ל סגן יוגב חיון | צפו בתמונות

“לצד פניות אלו, עלו גם 40 תלמידי כיתה י”ב למשרדי ארגון המורים ודרשו להיפגש עם רן ארז ומקבלי ההחלטות. לאחר התעקשות הסכים לבסוף יו”ר ארגון המורים להיפגש עם ארבעה נציגים. “התלמידים בחרו בדרך דמוקרטית ולגיטימית להביע את מחאתם ולדרוש שינוי” הדגיש ראש המועצה חנניה.

“למרות כל הפניות והבקשות, היום התקבלה תשובתם חסרת הרגישות של ועדת החריגים לפיה הוחלט לדחות את בקשת ההחרגה . בהחלטה נכתב: “הנזק הכספי הוא כאין וכאפס יחסית לנזק שמשרד האוצר גורם למורים”.

מאחר וזו הייתה תגובת ועדת החריגים פנתה הבוקר המועצה לבית הדין האזורי לעבודה בחיפה והגישה בקשה למתן “צו עשה” כנגד ארגון המורים. “המועצה סבורה כי בנסיבות החריגות כפי שתוארו לעיל, והאירועים הקשים והמטלטלים שעברו על תלמידי השכבה בבית הספר, גם בשים לב לעקרון המידתיות הקבוע בפסיקה בנקיטת עיצומים, הרי שיש מקום להחריג כאמור את שכבת י”ב בבית הספר מהעיצומים ולאפשר להם יציאה לטיול”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן