מגדלור ניוז

בהשקעה של כמיליון שקלים נפתח בחדרה סניף נוסף של רשת iDigital במתחם הוילג' בעיר. 

iDigital– רשת ה-APR (Apple Premium Reseller) היחידה בישראל – ממשיכה להתרחב, וחונכת סניף חדש במתחם החדרתי בהשקעה של כמיליון שקלים. הסניף החדש מצטרף לשורה של סניפים שנפתחו באזור הצפון: בחיפה, בקריות ובנצרת, כחלק מהתכנית האסטרטגית של הרשת להרחיב את נגישותה ושירותיה לכל רחבי הארץ ולכלל האוכלוסיות.

לטקס החגיגי של גזירת הסרט אשר התקיים בשבוע שעבר, עם פתיחת החנות החדשה במתחם, הגיעו בין היתר צביקה יוכמן – יו"ר הדירקטוריון ושותף בקרן סקיי , צחי הלל – דירקטור ושותף בפיטנגו, דורון סלע -המנכ"ל הנכנס ועודד תורג'מן – מבעלי מתחם "מול החוף וילג'" בחדרה ויו"ר חברת אמירי זכרון יעקב.

לרגל הפתיחה מעניקה הרשת מתנה ל – 100 הרוכשים הראשונים iPhone – מטען מגנטי של אפל: Apple MagSafe Charger.  בנוסף ייהנו לקוחות הסניף החדש ממגוון רחב של מבצעים והטבות.

חונכים סניף חדש של איי דיגיטל בחדרה. צילומים: גיא יחיאל, יח"צ

iDigital היא רשת ה-APR (Apple Premium Reseller) היחידה בישראל, המהווה את הפורמט הקמעונאי היוקרתי ביותר של Apple. חנויות ה- APR ברחבי העולם הם חנויות הפועלות על פי גיידליין ספציפי שנקבע ע"יApple  וצוותי המכירות והייעוץ שבחנויות מקבלים הכשרה והסמכה במתודולוגיות ייחודיות שפותחו ע"י Apple עבור פורמט ה- APR. החברה פועלת תחת חברת האם iCon Group, היבואנית הרשמית של מוצרי Apple.

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן