Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

מה חשוב לבחון כשרואים דירות למכירה?

מה חשוב לבחון כשרואים דירות למכירה?

, כעוברים בין דירות למכירה, ובפרט כאלה שהן לא חדשות מקבלן אלא כאלה שכבר גרים בהן כך וכך שנים, יש הרבה מאוד מרכיבים שחובה לבחון

רכישת דירה היא עסקה שמחייבת זהירות מרבית. כשאנחנו משלמים סכום של 7 ספרות, ולפעמים הרבה יותר ממיליון ₪, אנחנו רוצים כמובן לוודא שהתמורה המתקבלת היא אכן נכס משובח שיבטיח לנו חיים עם איכות אמיתית. בהתאם, כעוברים בין דירות למכירה, ובפרט כאלה שהן לא חדשות מקבלן אלא כאלה שכבר גרים בהן כך וכך שנים, יש הרבה מאוד מרכיבים שחובה לבחון. כדי לעזור לכם לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבורכם, מומלץ לקרוא את המידע בעמוד זה.

המצב הפיזי של הנכס
הדבר הראשון שחשוב להתבונן בו בקפידה כשעוברים בין דירות למכירה הוא מצב התשתיות השונות. בפרט חובה לבחון את מצב הרצפה, ולראות אם יש בה סדקים או מרצפות שיצאו מהמקום (או לחילופין חיפוי פרקט מתקלף); את התקרה, כדי לראות אם היא מתקלפת או חלילה יש בה עובש; את הקירות (שגם בהם כמובן כדאי מאוד שלא יהיו כתמי רטיבות); את שקעי החשמל והמתגים; את הברזים; את מצב המקלחון והאמבטיה אם יש כזו; החלונות, הדלתות, ארונות הקיר וכל מרכיב אחר. במרבית המקרים מצב פיזי מעולה מצביע על תחזוקה נכונה של הנכס, ולהפך, פגמים רבים מעידים על הזנחה, שעלולה לבוא לידי ביטוי גם במה שאי אפשר לראות בעין (למשל צנרת מיושנת שעלולה לגרום נזקים חמורים תוך זמן קצר).

החלוקה הפנימית של הדירה
המרכיב השני שבוחנים בדירות המוצעות למכירה הוא החלוקה הפנימית של הנכס. חלוקה חכמה מבטיחה ניצול אופטימלי של השטח, ולכן זהו יתרון משמעותי. בנוסף נדרשת התאמה של החלוקה לצרכים הספציפיים שלכם, שלא בהכרח זהים לאלה של הדיירים הנוכחיים. במקרים שבהם נדרשות התאמות, כדאי לבקש חוות דעת של אדריכל מומחה לגבי היתכנות השינויים הנחוצים (אם שאר המרכיבים של הדירה אופטימליים מבחינתכם, ורק הרכיב הזה פוגם בכדאיות הרכישה).

זרימת אוויר ואור טבעי
דירות שיש בהן זרימת אוויר טובה הן דירות שמספקות חיים נעימים מאוד. בנוסף, דירות אלה ממוזגות באופן טבעי כך שתזדקקו להרבה פחות שעות מזגן – חיסכון ניכר בחשמל. חשוב לציין שגם בחורף אפשר להתרשם מרמת האוורור והמיזוג בכל אחד מהחדרים, ובוודאי שבקיץ תוכלו לעשות זאת בקלות (אם הדירה סגורה וממוזגת בזמן הביקור שלכם, בקשו מהבעלים להתרשם מהנכס כשהמזגן לא פועל). באופן דומה אור טבעי מייצר את התאורה המחמיאה ביותר שיש, ולכן מומלץ להעדיף דירות למכירה שיש בהן חלונות גדולים שפונים לכיוונים הנכונים.

כשבודקים דירות למכירה – לא לשכוח לבחון את הסביבה
המלצה נוספת היא להעדיף דירות למכירה שנמצאות בסביבה מטופחת, עם ריאות ירוקות בקרבת מקום. אם יש לכם ילדים, מן הסתם תרצו דירה במקום שיש בסמוך אליו מוסדות חינוך ברמה גבוהה וגם גני שעשועים מושקעים. כמו כן כדאי לבחון את רמת זיהום האוויר בסביבת הנכס וגם את רמת הרעש. באתר הומלי תמצאו נכסים איכותיים בכל רחבי הארץ, וזו נקודת מוצא טובה לחיפוש הדירה הבאה שלכם.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

תלונות חריפות על רעשים ממועדון בפרדס חנה-כרכור: “הבאסים דופקים את כל הבית”

תושבי השכונות הסמוכות למתחם אורוות האומנים, מתארים מציאות בלתי נסבלת של רעשים חזקים מהמועדונים באזור | לטענתם, גם פניות לבעלי המתחם ולמועצה לא פתרו את הבעיה | רינה רונן, תושבת שכונת אלה: “אין לנו אוויר. אם לא תהיה ברירה נפנה לבית המשפט” | המועצה: “הנושא בטיפול”

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן