Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

המסע לאזרחות אירופאית: הנפקת תעודת זהות ודרכון בפורטוגל

המסע לאזרחות אירופאית: הנפקת תעודת זהות ודרכון בפורטוגל

איך מנפיקים דרכון ותעודת זהות בפורטוגל?

אם גם אתם עברתם את התהליך הארוך של הוצאת דרכון ואזרחות פורטוגליים, כנראה שכבר הצלחתם להבין שבין הנקודה שבה מקבלים את הזכאות לדרכון לנקודה שבה מקבלים אותו ואת תעודת הזהות בפועל יש לפעמים פער לא קטן. במקרים רבים אנשים צריכים את המסמכים האלו בהקדם, ולכן כדאי לדעת שיש אפשרות לזרז את התהליך על ידי הגעה לסניף משרד הפנים המקומי בפורטוגל. במאמר שלפניכם תבינו בדיוק איך זה עובד ועל הדרך נחלוק איתכם כמה טיפים שיעזרו לכם להפוך את המסע לטיול מוצלח בחו”ל.

איך מנפיקים דרכון ותעודת זהות בפורטוגל?
כאשר מחכים למסמכים בארץ, יש הרבה פעמים פער גדול בין היום שבו מתקבל האישור ועד שהדרכון ותעודת הזהות מגיעים אליכם באמת. אחרי שקיבלתם זכאות לדרכון פורטוגלי, ייתכן שיעברו גם כמה חודשים טובים עד שהמסמכים יהיו אצלכם בידיים. אם אתם צריכים אותם בהקדם האפשרי, כל מה שצריך זה להזמין טיסה לפורטוגל. כשתגיעו תצטרכו לגשת לאחד הסניפים של משרד הפנים במדינה (ויש לא מעט כאלו הפזורים במדינה). התהליך הוא פשוט יחסית וצריך להגיש שם בקשה לקבלת תעודת זהות. בסוף תהליך הבקשה מקבלים גם תור לאיסוף תעודת הזהות, מה שקורה באותו היום בדרך כלל ולפעמים ביום למוחרת. לאחר שתקבלו את תעודת הזהות, תוכלו לגשת איתה ולהנפיק את הדרכון. בדרך כלל מדובר בעניין של ימים אחדים לקבלת כל המסמכים.

צילום: freepik

חפשו טיסה זולה
היום אפשר למצוא טיסות במחיר משתלם גם לפורטוגל, בייחוד אם אתם נוסעים אך ורק לצורך הוצאת הדרכון ותעודת הזהות ולא צריכים להגיע עם מזוודה גדולה. אם יש לכם זמן, תוכלו למצוא טיסות זולות במיוחד מעכשיו לעכשיו או אפילו דילים משתלמים לחופשה קצרה בפורטוגל

ובאותה נשימה – אפשר כבר להפוך את המסע לטיול וחוויה
אם אתם כבר נוסעים לצורך הנפקת מסמכים, זוהי הזדמנות מעולה לצאת לטייל ולהכיר קצת את פורטוגל המדהימה ביופייה. נצלו את העיתוי והעניקו לעצמכם חופשה באחת המדינות הכי יפות באירופה, המציעה מכל טוב למבקרים בה – אוכל מצוין ויין משובח, נופים עוצרי נשימה, מגוון אתרי בילוי, ברים וחיי לילה, ים צלול וחופים מרהיבים.

אל תשכחו ביטוח נסיעות
גם אם אתם נוסעים לפורטוגל ליומיים כדי להנפיק מסמכים, אתם חייבים לשמור על עצמכם מכל סיכון פוטנציאלי. רכשו ביטוח נסיעות מבעוד מועד כדי להימנע ממצבים לא נעימים במהלך הטיול.

הזמינו מראש פתרונות לינה
רצוי מאוד לבחור מראש את סניף משרד הפנים שאליו תגיעו כדי להנפיק את המסמכים. בדקו מראש את שעות הפתיחה של כל סניף ובחרו את הסניף שהכי מתאים לכם כדי שתוכלו להזמין מקומות לינה בקרבת מקום. אם אתם רוצים לחסוך כסף, תוכלו לחפש סניף בערים שאינן מוקד תיירות פופולרי כמו ליסבון או פורטו, וכך הסיכויים גדלים שתמצאו לינה במחיר משתלם. אם אתם חושבים להפוך את הנסיעה לטיול של ממש, ייתכן שדווקא כדאי לכם להביא בחשבון ערים פופולריות יותר כדי שתוכלו לחוות את הצד התיירותי של פורטוגל.

בדקו את מזג האוויר
כדאי מאוד לבדוק מהו מזג האוויר הצפוי, בייחוד אם אתם נוסעים בעונות המעבר או בחורף. החודשים הקרים בפורטוגל עלולים להיות בעלי מזג אוויר קשה, וחשוב להגיע עם ביגוד מתאים לעונה.

לסיכום
לאחר קבלת הזכאות לדרכון פורטוגלי, יש ביכולתכם לזרז את קבלת הדרכון ותעודת הזהות באמצעות נסיעה לסניף של משרד הפנים הפורטוגלי. את הנסיעה הזאת תוכלו להפוך גם לטיול מהנה באחת המדינות היפות באירופה. בהצלחה!

 

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

הורים, שימו לב: צעיר במצב קשה עם נזק נוירולוגי ושיתוק ברגליים בשל שימוש בגז קצפות

בוודאי הבחנתם במיכלי המתכת מפוזרות ברחבי הפארקים הציבוריים וחניונים מעת לעת | זוהי תופעה מסוכנת שנחשבת ל”תחביב” בקרב בני נוער ואנשים צעירים – אך מדובר בסכנת חיים | לאחרונה אושפז צעיר במצב קשה כתוצאה מהשימוש בגז קצפות כזה

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן