Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

מגדלור ניוז

20 מקרים חמורים: כתב אישום נגד גננת וסייעות בחדרה על התעללות בפעוטות

הפרקליטות הגישה (28.5) כתב אישום חמור נגד גננת ושתי סייעות מגן ילדים “גן חגית” בחדרה, בגין תקיפה והתעללות בפעוטות שהיו תחת השגחתן. הגננת חגית בוכרע בת 46 מחדרה, שימשה כבעלת הגן ומנהלת הגן בעיר, בזמן שהסייעות אור גורש, בת 21  ו-ולריסה טמנוב, בת 54, שימשו כמטפלות בגן.

על פי הנטען בכתב האישום, בין החודשים ספטמבר 2022 ליוני 2023, בתקופת שנת הלימודים תשפ”ג, התרחשו מספר אירועים חמורים של תקיפה והתעללות בפעוטות בגילאים שונים (בין מספר חודשים ל-3 שנים). כתב האישום מתאר 20 מקרים מזעזעים בהם הנאשמות נהגו באלימות פיזית כלפי הפעוטות ב”תינוקייה” וכן ב”קבוצת בוגרים”. על פי האישום, היו סך הכל במתחם הפעוטון 34 ילדים. על פרטי הקטינים קורבנות העבירות – הוטל איסור פרסום.

מקרה אחד: תקיפת הפעוטה ש’
על פי אישום, ב-21 במאי 2023, תפסה הגננת בחוזקה את ידה של פעוטה שישבה בקבוצת הבוגרים, טלטלה אותה מספר פעמים עד שהחלה לבכות. ב-29 במאי 2023, בעת שנת הצהריים, ניגשה הגננת אל הפעוטה ש’, שהייתה שכובה על המזרן, תפסה אותה בחוזקה והטיחה אותה באוויר לרצפת החדר. במועד מאוחר יותר באותו היום, שוב תפסה הגננת את הפעוטה ש’, הניפה אותה באוויר והטיחה אותה בחוזקה על המזרן. כל זאת תוך כדי שהיא פונה אליה באמירות פוגעניות ומזיקות​​.

מקרה נוסף: תקיפת הפעוטה כ’
ב-30 במאי 2023, ניגשה הגננת אל הפעוטה כ’, שהייתה ישובה על מזרן בחדר השינה, הרימה אותה באוויר והטיחה אותה בחוזקה על המזרן. לאחר מכן, תפסה אותה שוב בידיה וגררה אותה באלימות חזרה למזרן. במועד נוסף באותו היום, ניגשה אחת הסייעות אל הפעוטה כ’, תפסה אותה בכוח בעודה שוכבת על המזרן, הניפה אותה באוויר והטיחה אותה שוב בחוזקה על המזרן. פעולות אלו גרמו לפעוטה לבכות ולהיות במצוקה נפשית ופיזית​​.

התעללות בפעוטות, מצלמת אבטחה | צילום: ארכיון משטרה | התמונות לא קשורות למקרה המתואר בכתבה הנוכחית

מקרה אחר: תקיפת הפעוט ח’
ב-29 במאי 2023, ניגשה הגננת אל הפעוט ח’, שישב על מזרן בחדר השינה, תפסה אותו בכוח ברגלו השמאלית והניפה אותו באוויר. לאחר מכן, הטיחה אותו בחוזקה על המזרן והמשיכה לדחוף אותו שוב ושוב בחוזקה. במועד מאוחר יותר, ב-31 במאי 2023, משכה אחת הסייעות את הפעוט ח’ ברגליו, הניפה אותו באוויר והטיחה אותו בחוזקה על המזרן. בשלב זה נאשמת 2 הסייעת, ניגשה אליו, תפסה את רגליו ומשכה אותן לכיוון המזרן.

כתב האישום מתאר עוד שורה ארוכה של מקרים נגד פעוטות נוספים ובסך הכל 20 אישומים שונים נגד מגוון תינוקות. הנאשמות מואשמות בעבירות של תקיפה והתעללות בנסיבות מחמירות כלפי מספר פעוטות בגן. המעשים החמורים הללו כללו מקרים שבהם הפעוטות נגררו, הותקפו באופן פיזי. כתב האישום מתאר גם מקרים שבהם הגננת והסייעות נהגו לזרוק בקבוקי שתייה ומזון לכיוון  הפעוטות, להרימם באלימות ולגרור אותם על הרצפה.

האירועים המדוברים תועדו בחלקם במצלמות האבטחה של הגן, דבר שהוביל לפתיחת חקירה מקיפה. החקירה, שנוהלה על ידי המשטרה ופרקליטות מחוז חיפה, הובילה בסופו של דבר להגשת כתב אישום חמור נגד הגננת והסייעות. על פי הפרקליטות, המעשים המתוארים בכתב האישום מעידים על דפוס פעולה אלים ומתמשך שהנאשמות נקטו כלפי הפעוטות.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
11 .
Inline Feedbacks
View all comments
Anonymous
Anonymous
29/05/2024 21:18

אפילו לחיות לא מתייחסים ככה!!!!! חייבים להמיר את הענישה של כל המתעללות לכאורה!!!! מקומן מאחורי סורג ובריח!!!!

דילוג לתוכן