Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

מגדלור ניוז

כביש 65-ואדי ערה: צעירה נורתה למוות ליד אולם אירועים

יסמין ג’בארין, היא האישה שנורתה למוות ליד אולם אירועים בערערה בערב ה-4.10. תחילת האירוע עם דיווח למשטרה, שפתחה בחקירה עם קבלת דיווח על אישה שנמצאה ירויה בכפר ערערה.
במוקד 100 התקבל דיווח (4.10) בדבר איתור אישה פצועה בתוך רכב לאחר שככל הנראה נפגעה מירי בכפר ערערה קרוב לכביש 65.
גורמי רפואה מבצעים בה החייאה במקום.

צילום מהזירה בערערה: רץ ברשת, לפי סעיף 27א’

ממד”א נמסר כי בשעה 19:32 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א על אישה שנפצעה מאירוע אלימות בחנייה סמוך לאולם אירועים מול עירון. חובשים ופראמדיקים של מד”א העניקו טיפול רפואי לאישה כבת 30 עם פציעות חודרות ובדרכם לבית החולים נאלצו לקבוע את מותה.

חובש רפואת חירום מיחידת האופנועים של מד”א ראיד אבו טועמה סיפר: “כשהגענו למקום ראינו בחנייה בין המכוניות אישה כבת 30 מחוסרת הכרה עם פציעות חודרות, הענקנו לה טיפול רפואי ופינינו אותה תוך פעולות החייאה לבית החולים, בדרך נאלצנו לקבוע את מותה”. מפקד מחוז חוף ביקר בזירת הארוע וקיבל עידכון מהשוטרים שהגיעו ראשונים לזירה.

במשטרה ערכו בלילה הערכת המצב בראשות מפקד מחוז חוף ניצב דני לוי. הערכת מצב נערכה בהשתתפות סגל הפיקוד של המחוז, מרחב מנשה ותחנת משטרת עירון יחד עם גורמים מקצועיים בה הוחלט על חקירת האירוע ביחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב מנשה.

יסמין ג'בארין נרצחה ברכבה
הנרצחת יסמין | צילום: עמר אסדי

ממ”ז חוף מסר:
“מדובר ברצח נתעב, ידנו הארוכה תגיע לכל אדם שיבחר לעסוק בפלילים גם אלו שימלטו מידי החוק בתחילה, ימצאו עצמם מאחורי סורג ובריח במהרה. נקצה מיטב החוקרים ונפעיל כלל האמצעים העומדים לרשותנו לפענוח הארוע”.

דילוג לתוכן