Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

מגדלור ניוז

אישום: תושב אור עקיבא איים על מתווך נדל”ן מהעיר

כתב אישום הוגש נגד תושב אור עקיבא, בן 40, בגין איומים על מתווך נדל”ן מוכר בעיר.
הנאשם, אריאל א’, הועמד לדין בבית משפט השלום בחדרה. מהחקירה עולה כי הנאשם השתמש בשירותי התיווך של משרד בו עובד הקורבן, כשהמשרד סייע לנאשם לשכור דירה. על רקע זה, פרץ בין הנאשם לבין בעל משרד תיווך סכסוך כספי.

על פי כתב האישום, ב-25.3 אשתקד הגיע הנאשם לגן ילדים בו שהתה בתו של הקורבן ובין השניים היה דין ודברים על החוב הכספי. על רקע זה, הגיע הקורבן לביתו והבחין כי גלגלי הרכב של בעל משרד התיווך, אשר  חנה הקורבן בסמוך לביתו מנוקבים כולם. בעקבות כך, דיווח על כך למשטרה.

באותו יום, כך על פי כתב האישום, במשך מספר שעות, איים הנאשם על הקורבן בפגיעה בו ובבעל המשרד תיווך באמצעות שליחת הודעות וואטסאפ לטלפון הנייד של הקורבן.

בין היתר ציין בהן: “גם את אבא שלך אני אז**ן, אתם מהבית לא תצאו…. עוד היום אני לא מקבל את הכסף, אני מז**ן אותך ואותו …. כדאי לענות לפני  שאבוא עם 200 איש… נראה לי שהבנת שאין לי מה להפסיד”.

עוד עולה מכתב האישום, כי ב-27 במרץ, לאחר שנודע לנאשם כי הקורבן התלונן במשטרה, הוא שב ואיים עליו לפגוע בחייו ובחיי בעל משרד התיווך בהודעת וואטסאפ ששלח לקורבן. בהודעתו: “אתם תתפסו לפני שתתפוס אותו משטרה….”

בסיום חקירת המשטרה, תיק החקירה הועבר לתביעה משטרתית ולאחר בחינתה הוגש נגד הנאשם כתב אישום בגין שתי עבירות איומים.
משפטו של הנאשם צפוי להתחיל בסוף חודש ינואר 2024.

דילוג לתוכן