Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

פוסט טראומה או חשש אמיתי? תושבים מדווחים על אנשים המצלמים בניינים באופן מחשיד

פוסט טראומה או חשש אמיתי? תושבים מדווחים על אנשים המצלמים בניינים באופן מחשיד

“אנשים מסתובבים ליד בניינים ומצלמים אותם”: חשש וחרדה בערים שונות ברחבי הארץ בעקבות גל של דיווחים אתמול – גם למשטרה וגם ברשתות החברתיות, אודות אנשים שונים אשר מסתובבים ליד בניינים ומתעדים אותם, וכן אנשים חשודים באופן כללי.

“אני רועדת מפחד”‘, כתבה ורד. “מסתבר לי היום שהתופעה הזו קרתה לא רק בפתח תקווה אלא גם בתל אביב, ראשון לציון, חולון, גבעתיים, הרצליה, גבעת שמואל, רמת גן, בית דגן, השרון ואפילו בחיפה, בית שמש ובבסיס צבאי. מה מתכננים לנו?! איפה המשטרה? למי עוד אפשר לפנות??

צילום מסך: רשתות חברתיות

“כמה שניסיתי לדבר עם ראש העיר ופניתי למשטרה, קיבלתי תשובות מאוד לא מספקות שהחשודים האלה עובדי חברת ניקיון… שאף אחד לא מכיר. ולמה שהם יעברו קומה קומה ויצלמו את הבתים? בכל ערי המרכז יש פתאום עובדי ניקיון שמצלמים בניינים? אני מתחננת שלא נהיה שאננים שוב. תקשיבו לאזרחים המודאגים!!”.

כאמור, בפתח תקוה למשל, הוציאה העירייה הודעה לפיה “בעל הרכב הוא בעל חברת ניקיון ללא עבר פלילי, והם מנקים בניינים רבים באם המושבות ונווה גן. נמשיך לעדכן ולהגביר את סיורי האבטחה. תודה למשטרת פתח תקוה על הטיפול המהיר והיעיל”.

בחדרה פרסמה אמש תושבת כי “מסתובב בחור בסביבות גיל ה30 ומנסה לקחת טרמפ ילדות צעירות ומטריד אותן מינית! כבר נפתח עליו תיק במשטרה והוא שוחרר.

גם באור עקיבא דיווחו בקבוצות: “האנשים האלה מסתובבים פה בשכונת שז”ר מצד לצד, נראים חשודים, מישהו יודע מי הם?”. לבסוף נודע כי אלה עובדים שהגיעו לעבודות במקלטים.

איש הרשת, דניאל עמרם, שקיבל גם הוא עשרות פניות בנושא, עדכון אתמול בערב (18.10): “עדכון: הגענו לפחות לאחד מהמצולמים בסרטונים של ה״מצלמים בניינים״, שאלנו אותו למה הוא צילם וההסבר שלו נבדק על ידינו מכל הצדדים ונמצא כאמת.. עברנו על עשרות סרטונים הלילה, לרובם נמצאו הסברים או תמימים או פליליים, בקיצור אין חשש אמיתי אפשר להירגע”.

כתב חדשות 13אלמוג בוקר עדכן גם הוא:  “‏מקבל מכם מאות הודעות על חשודים שמצלמים בתים בשכונות שונות ברחבי הארץ. מעביר כל פניה ופניה למשטרה. ‏חשוב להדגיש: לטענת במשטרה, עד כה לא עלה חשד לפחע, אבל ממשיך לעקוב”.

במשטרת ישראל פרסמו בצהריים (14:15) הודעה מפורטת לציבור ובה קראו לציבור לחדול מלשלוח את ההודעות שנבדקו ונמצאו כלא חריגים, ומצד שני להמשיך בדריכות ולהתריע במקרה הצורך במוקד 100 על חשד שעולה.

“בהמשך לפרסומים שונים העולים במרשתת אודות תמונות של אנשים חשודים, משטרת ישראל, לוחמי משמר הגבול וכלל הכוחות הפרוסים בשטח ממשיכים לבדוק כל אירוע המדווח על ידי הציבור. יודגש כי בכלל האירועים שנבדקו עד כה על ידי התחנות הנוגעות לא עלה כל חשד ביטחוני. ככלל ובטח בימים אלו כל דיווח מסוג זה מטופל במהירות וביסודיות ע”י כל תחנה בגזרתה אשר נמצאת בקשר ישיר אל מול הרשות המקומית, מיד עם סיומו ננגיש את המידע לציבור באופן מהיר ככל שניתן. חשוב להדגיש כי אלפי השוטרים והלוחמים הנמצאים בכלל הערים בכוחות מתוגברים ומוכנים לכל תרחיש.

“משטרת ישראל שבה וקוראת לאזרחים להמשיך ולגלות עירנות ולהתקשר בזמן אמת למוקד 100 בכל אירוע חריג. על מנת שלא לייצר תבהלה , הציבור מתבקש להתבסס על נתונים שיוצאים מגורמים רשמיים בלבד ולא לשרשר הודעות אלו ברשת. כל חשד ואירוע חריג יש להעבירו לטיפול משטרתי ללא דיחוי. מצורפות תמונות לדוגמא שהועלו במרשתת ותוצאות הטיפול בהם”.

 

כאמור, בכל מקרה של חשד ממשי – מומלץ להתקשר למוקד 100 של המשטרה או למוקד העירוני בו אתם גרים.

 

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
1 .
Inline Feedbacks
View all comments
שולמית צמח-טנדלר
שולמית צמח-טנדלר
17/11/2023 16:07

ההודעה על צילומי בתים היא מ-10.10. למה העליתם אותה עכשיו שוב? אתם רק מעלים בכך את סף החרדה. לא ראוי.

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן