Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

יהודית ונטלי, שתי החטופות ששוחררו משבי החמאס בעזה – נפגשו עם משפחתן מחוף הכרמל

יהודית ונטלי, שתי החטופות ששוחררו משבי החמאס בעזה – נפגשו עם משפחתן מחוף הכרמל

אחותה של האם מתגוררת בחוף הכרמל | ראש המועצה אסיף איזק אמר לאחר שחרורן: המשפחה קיבלה סיוע מהמועצה ומהמדינה. כרגע, הם זקוקים בעיקר לשקט ופרטיות"

כשהן עייפות וחלשות, הגיעו אתמול בלילה (שישי, 20.10) שתי חטופות חמאס עזה – יהודית ונטלי רענן אל גבול הרצועה, והתקבלו על ידי הממונה על החטופים והנעדרים, תא”ל (במיל’) גל הירש, יחד עם צה”ל וכוחות הביטחון. משם הם המשיכו לבסיס צבאי במרכז, שם חיכו להן בני משפחתן.

לשתיים משפחה בחוף הכרמל כאשר אחותה של האם מתגוררת במושב הבונים בשטח המועצה, כאשר גם ראש המועצה אסיף איזק, עודכן במתרחש, ואמר לאחר שחרורן: “המועצה מעורבת מהיום הראשון. כל סיוע שנדרש למשפחה עד כה היא קיבלה מאיתנו ומהמדינה. האחות היא עובדת של מערכת החינוך שלנו פה ואנחנו לצידם. כרגע הם זקוקים בעיקר לשקט ופרטיות”.

יהודית ונטלי רענן, החטופות האמריקניות שחמאס שחרר
אחרי השחרור מהשבי: תיעוד ראשון של החטופות נטלי ויהודית | צילום: דובר צה”ל

לשתיים אזרחות אמריקנית והן חיפשו מגורי קבע בארץ, ובינתיים הן שהו בדירת אירוח בסמוך לבני המשפחה בקיבוץ נחל עוז. השתיים נחטפו לרצועה בזמן הטבח, ואמש הודיע דובר ארגון הטרור, אבו עוביידה, על שחרורן “מסיבות הומניטריות, ובהמשך למאמצי קטאר”.

בנחל עוז הגיבו על הבשורה: “אנו בקיבוץ ובקהילת נחל עוז מתפללים לעוד בשורות כאלו, ומהר. ומבטיחים לעשות כל שביכולתינו על מנת לקבל את כל המידע האפשרי שיסייע לנו להחזיר הביתה את כולם”.

נשיא ארה”ב ג’ו ביידן שוחח איתן הלילה בטלפון, ולפי הבית הלבן הוא הבטיח להן “תמיכה מלאה מהממשל האמריקני בזמן שהן מתאוששות מהאסון הנורא הזה”.

עוד קודם לכן, בן משפחה שיתף בפייסבוק על היום בו הן נחטפו לרצועה: “החופשה המשפחתית שלהן בארץ הפכה לסיוט שאפילו בחלומות הכי גרועים לא יכולנו לדמיין! נטלי, בת 17 בלבד, ואמה יהודית רענן, התארחו אצל המשפחה בדרום בזמן המתקפה הרצחנית על קיבוץ נחל עוז. בהודעת הטקסט האחרונה מהן, הן כתבו שהן שומעות יריות מחוץ לדירת האירוח שלהן. אנחנו יודעים היום שדקות אחר כך הועברו באיומים על ידי המחבלים לדירה של משפחה אחרת בקיבוץ, שם חוליה של חמאס ריכזה עוד משפחות, רצחה באכזריות חלק מהנוכחים ואחרים, ובהם נטלי ויהודית, נחטפו לעזה”.

מטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים בירך על שחרורן של החטופות משבי חמאס. “המשך החזקת בני הערובה הוא פשע מלחמה”, כתבו נציגי המשפחות, “מאות משפחות מצפות לסיוע של מנהיגי מדינות ערב אחרי שמעשי חמאס זיעזעו את העולם כולו”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

קרב קרקעות בחדרה: בעלי אדמות עתרו לבג”ץ נגד הרחבת מסילת רכבת ישראל

מאבק משפטי בין בעלי קרקעות בחדרה לבין הממשלה ורכבת ישראל עוצר תוכנית להפקיע שטח לטובת הרחבת מסילת חיפה-תל אביב | בעלי הקרקעות מבקשים פתרון חלופי, בית המשפט העליון ידון בעתירה | גורל הפרויקט ייקבע בהתאם להחלטת בית המשפט והסכמות בין הצדדים

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן