Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

מגדלור ניוז

אישום: תושב אור עקיבא איים על מאבטח בקיסריה ותקף אותו

כתב אישום הוגש לפני ימים אחדים נגד תושב אור עקיבא על איומים ותקיפה כלפי מאבטח בקיסריה.

הנאשם, רשפיל ג’ (40), הועמד לדין בבית משפט השלום בחדרה בתום חקירת תחנת המשטרה המקומית. על פי כתב האישום, ב-10.7.22, סמוך לשעה 23:00, עבד המאבטח בשער 8 בקיסריה ובדק כלי רכב יוצאים ונכנסים במחסום המוצב במקום.

מהחקירה עולה כי הנאשם הגיע ברכב וביקש מהקורבן לפתוח את מחסום היציאה. הקורבן אשר בדק באותה העת את הרכבים המבקשים להיכנס אמר לנאשם לנאשם כי עליו להמתין שכן הוא נדרש לבדוק את רכבו גם ביציאה וזאת בהתאם לנהלי העבודה.

בהמשך, כך על פי כתב האישום, ומסירב הנאשם להמשיך ולהמתין, החל הנאשם לצפור וירד מהרכב על מנת ללחוץ בעצמו על הכפתור הפותח את מחסום היציאה תוך שמקלל את הקורבן.

לאחר מכן, נכנס הנאשם לביתן השמירה בו עמד הקורבן דחף אותו באמצעות ידיו וטלטל אותו מצד לצד, חנק והצמיד אותו לקיר הביתן ונצמד אליו עם גופו ולאחר מכן חזר לרכבו.

מכתב האישום עולה כי בהמשך חזר הנאשם לביתן השמירה, פעם נוספת, והכה את הקורבן באמצעות ידיו בפניו, בחזהו ובראשו. הקורבן בתגובה, הכה בנאשם באמצעות מקל מטאטא בעט באחרון, אחז בעורפו ודחף אותו.

על פי כתב האישום, באותן נסיבות, איים הנאשם בפגיעה בחייו או בגופו של הקורבן בכך שאמר לו: “רק תעיז להזמין משטרה אם תזמין , אני רוצח אותך”.

לאחר שנגבו העדויות בתיק, הועבר תיק החקירה לעיון התביעה המשטרתית שהגישה כתב אישום נגד הנאשם.

דילוג לתוכן