Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

מצטרפים למערכה: תלמידי אמית האופק מאור עקיבא כבשו את מצדה

מצטרפים למערכה: תלמידי אמית האופק מאור עקיבא כבשו את מצדה

על רקע המלחמה והגבורה - מאות תלמידי אמית מרחבי הארץ וגם מאור עקיבא השתתפו באירוע פתיחת תכנית אמיתים ומכינות י"ב – תחת הכותרת 'כובשים את מצדה – משיבים את הרוח לי"ב'

לכבוד חג החנוכה ובעיצומה של מלחמת ‘חרבות ברזל’, במסגרת ‘מכינת מתן’ על שם סמל מתן אברג’יל הי”ד, יצאו תלמידי שכבת י”ב מבית החינוך אמית האופק אור עקיבא, יחד עם מאות תלמידי רשת אמית מכל רחבי הארץ לאירוע פתיחת תכנית אמיתים ומכינות י”ב – תחת הכותרת ‘כובשים את מצדה – משיבים את הרוח לי”ב’.

לאור הגבורה הבלתי נתפסת של רבים וטובים במהלך המלחמה בדרום, היום התחיל במעגלי שיח על גבורה בזמן הזה, במהלכו ביקרו התלמידים במוזיאון ולמדו איך חיו המורדים במצדה וכמה הקריבו למען העם והמולדת. לאחר מכן טיפסו אל ההר דרך שביל הנחש, למעלה בהר – שם עברו התלמידים בתחנות מידע על העיר מצדה בנקודות שונות.

רגע מרגש במיוחד התרחש על פסגת המצדה בו המכינסטית טליה תמם שיתפה עוד בתי ספר בסיפור הגבורה של מתן אברג’יל הי”ד, שהתחבר לגיבורים שלחמו שם לפני 2000 שנה. בדרך זו אנחנו מבקשים להנציח את מתן מצדיעים מוקירים וממשיכים את דרכו.

תלמידי אמית האופק אור עקיבא

בגן לאומי מצדה התקיים אירוע הסיום בהשתתפות ד”ר אמנון אלדר, מנכ”ל רשת אמית, נשיאת אמית ארצות הברית הגב’ שרי ספרא ומנחם קלמנזון ששכל אח ובן משפחה בקרבות על קיבוץ בארי. “אלחנן חיזק את המושג ‘הנני’ כמה אנו נדרשים לעשות למען העם והארץ ואף לשלם מחירים כואבים מאוד”, הוא סיפר לתלמידים. הטקס הסתיים בשירת קולולם יחד למנגינת השיר ‘לא תנצחו אותי’.

טליה תמם, תלמידת י”ב שיתפה: “היה לי עוצמתי וחשוב, בעיקר זה שהיינו כל הכיתה מגובשים יחד”.

סיגל בן נתן רכזת המכינה: “הרגשתי גאווה גדולה לראות איך המכיניסטים מתמודדים עם הקשיים שהטיפוס על ההר מזמן להם כיצד הם תומכים ומעודדדים איש את חברו וצולחים את האתגר יחד. נכונה לנו שנה שונה מלאת ערכים וחוויות בלתי נשכחת. מרגש אותי שאנחנו מכינת מתן”.

דוד שמחון, ראש תחום חברה וחיבורים ברשת אמית: “ימים לא פשוטים עוברים על עם ישראל. המטרה שלנו היתה להחזיר את האור לעיניים של תלמידי וצוותי יב’ והרגשנו איך זה קרה לכולנו. אנו מקווים להמשיך את האור הזה להמשך השנה ולעשות יב’ גדולה ומשמעותית – תכנית אמיתים. לא מנצחים אותנו כל כך מהר”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

קרב קרקעות בחדרה: בעלי אדמות עתרו לבג”ץ נגד הרחבת מסילת רכבת ישראל

מאבק משפטי בין בעלי קרקעות בחדרה לבין הממשלה ורכבת ישראל עוצר תוכנית להפקיע שטח לטובת הרחבת מסילת חיפה-תל אביב | בעלי הקרקעות מבקשים פתרון חלופי, בית המשפט העליון ידון בעתירה | גורל הפרויקט ייקבע בהתאם להחלטת בית המשפט והסכמות בין הצדדים

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן