255 יחידות דיור ופיתוח של 12 מיליון שקל: הכירו את שכונת ההדרים החדשה בבנימינה

כ-255 יחידות דיור צפויות להיבנות בשנים הקרובות בשכונת ההדרים. הבינוי כולל יחידות צמודות קרקע חד משפחתי, דו משפחתי ותלת משפחתי. לאורך ציר התנועה הראשי מתוכנן פארק מרכזי ובקצה הדרומי ל השכונה שטחים המיועדים למבני ציבור

לאחר שנים של תכנון ואישורים לאחרונה זכה במכרז קבלן לפיתוח התשתיות של שכונת ההדרים בבנימינה. עלות המוערכת של פיתוח שכונת ההדרים בשלב הראשון עומדת על כ-12 מיליון שקלים והעבודות צפויות להימשך כשנה. ראש המועצה, איתי ויסברג: "במסגרת המאמץ להשלים התחייבויות עבר עם כניסתי לתפקיד הנעתי מחדש את פיתוח השכונה ההדרים. פיתוח השכונה חיוני לעתידה של  המושבה תואם את תכנית המתאר שהופקדה לא מכבר ובשורה בין השאר לצעירי המושבה, לזוגות צעירים".

כ-255 יחידות דיור צפויות להיבנות בשנים הקרובות בשכונת ההדרים. הבינוי כולל יחידות צמודות קרקע חד משפחתי, דו משפחתי ותלת משפחתי. לאורך ציר התנועה הראשי מתוכנן פארק מרכזי ובקצה הדרומי ל השכונה שטחים המיועדים למבני ציבור. השכונה מאופיינת בריבוי שטחים ירוקים פתוחים שבילים לאופנים והולכי רגל ושטחים גדולים למבני ציבור. הקרבה לרכבת הקיימת (והמתוכננת) מאפשרת הגעה באופניים וברגל.

שטח שכונת ההדרים בבנימינה. צילום: דוברות המועצה

 

כחלק מיעדי המועצה והרצון לשקיפות ושיתוף מידע  ניתן לצפות בחוברת הנחיות הבינוי המלאה ובתכניות באתר המועצה. בנוסף ביום ג' הקרוב, 16.6.20, יתקיים שידור חי בעמוד הפייסבוק של המועצה בו יציגו ראש המועצה ומהנדסת המועצה את תכניות הבינוי של השכונה וישיבו לשאלות הצופים.

רק לאחרונה סיימה המועצה פיתוח שלב א' של שכונת גבעת הפרחים המונה כ66 יח"ד ואף מספר יחידות נמצאות כבר בתהליך של סיום בניה וקבלת אישורי איכלוס. בנוסף בשנה האחרונה מתבצעת עבודה אינטנסיבית של פיתוח תשתיות ברחבי המושבות בנימינה וגבעת עדה בעלות של מילוני שקלים.

מהנדסת המועצה, אדר' שרון פישמן: "אני שמחה כי לאחר יותר מעשור של אישורי התוכנית אנחנו יוצאים לדרך בפיתוח התשתיות בשכונה שיאפשרו את תחילת הבינוי ויאפשרו לתושבים לבנות את ביתם במושבה"

ראש המועצה, איתי ויסברג: "כחלק מהשקיפות שהמועצה מובילה תוכניות הבינוי המפורטות של השכונה נמצאות באתר המועצה מזה מספר חודשים ובנוסף נקיים שידור חי ביחד עם מהנדסת המועצה במטרה לענות על השאלות שיעלו. מורכבות הבניה צמודות הדופן לשכונת מגורים קיימת לא נסתרה מעיננו ועל כן הקבלן יציג את ההתארגנות המותאמת לאתגרים הקיימים לרבות התמודדות עם צירי תנועה בטוחים. מהנדסת המועצה הקפידה על ניסוח הנחיות בינוי התואמות את אופי המושבה וצרכי העתיד".

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

בחירות 2024 בבנימינה-גבעת עדה • הפתעה: גיל חנניה יתמודד מול מיכל אורון-עזני בסיבוב השני

הפתעה בבחירות בבנימינה גבעת עדה: יממה לאחר התוצאות הראשוניות שהראו כי המועמד גיל חנייה צפוי להתמודד בסיבוב השני מול המועמד שלומי פרץ, המעטפות הכפולות של החיילים שינו את התמונה. בהתאם

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן