Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

כך הפך עמיאל יוסיפוב, אחיינו של ממלא מקום ראש העיר באור עקיבא, לגורם מקשר ומסייע בין העירייה לתושבים

הוא בוגר קורס עוזרים פרלמנטרים של מפלגת "הליכוד", עוסק כהנדסאי אנרגיה וגז טבעי, חש שהעיר חייבת שינוי והחליט להירתם ולסייע, לפחות בתקופה הקרובה: הכירו את עמיאל יוסיפוב, אחיינו של שמחה יוסיפוב

ביום חמישי שעבר, הגיע לבניין מועצת העיר אור עקיבא עמיאל יוסיפוב. הוא התיישב על הספסל בחדר הישיבות, המתין בציפייה דרוכה לתחילתה של ישיבה מכרעת, הביט בדודו שמחה, וקיווה כי חברי המועצה ייבחרו בשמחה כממלא מקום ראש העיר. ‎

מזה תקופה שעמיאל מעורב בנעשה באור עקיבא. הוא מתעניין, שואל, מגיב ברשתות החברתיות, מבקר את הנעשה בעיר ומציע רעיונות. “אני ממש חי את הפוליטיקה והשליחות הציבורית מגיל קטן”, הוא מספר בראיון למגדלור ניוז.

“בשנים האחרונות הנושא הציבורי יותר ויותר משך אותי, בעקבות כך התחלתי ללוות את דודי ואת הדרך שלו בה אני מאוד מאמין, אני לומד ממנו המון, דרך של צניעות ועזרה לכולם ללא יוצא מן הכלל”.

עמיאל יוסיפוב (27), נשוי טרי (“באושר”) למילן (“אישתי התומכת”) גדל באור עקיבא מאז ומתמיד וכך גם הוריו ומשפחתו המורחבת. “אור עקיבא חשובה לי ואני מתכוון להשתקע בעיר המדהימה שלנו, יש בעירנו פוטנציאל מדהים”, הוא אומר.

הוא בוגר קורס עוזרים פרלמנטרים של מפלגת “הליכוד”, אך כיום עוסק בתחום בו למד: הנדסאי אנרגיה וגז טבעי בתפקיד צוות התקנות והרכבות בתעשייה. “אין ספק שקורס העוזרים הפרלמנטרים נתן לי המון כלים להמשך הדרך”, הוא מודה.

“שמחה התלהב מהרעיון”. צילום ארכיון, שמחה יוסיפוב: דוברות עיריית אור עקיבא

איך הרגשת כששמחה נבחר בישיבה האחרונה? 

“שמחה נבחר ברוב קולות, עלתה בי תחושת גאווה וביטחון. ידעתי שהחל מרגע זה אור עקיבא שלנו חזרה לידיים טובות ורק אדם אחד יכול להציל אותה מהמשבר.  שמחה אדם בעל ניסיון עשיר אשר קיבל את אור עקיבא בקדנציה הראשונה שלו בתור ראש עיר במצב די דומה, כאשר לא חולקו משכורות לעובדי העירייה עם חשב מלווה וגירעון עצום. שמחה בעצם הצליח לשקם את העיר באותה תקופה, אני סמוך ובטוח שהוא יצליח שוב”.

‎כבר באותו ערב בו נבחר, החל יוסיפוב האחיין לקבל מענות ותלונות, באמצעות הרשתות החברתיות וקבוצות וואטסאפ חדשות שהוקמו לאחרונה לטובת שיפור תחומים עירוניים. “אני רואה את התפקיד בתור שליחות”, מציין יוסיפוב.

“נכון, תמיד הייתי פעיל ובתור תושב שאכפת לו מהעיר אני חושב שכל מי שיכול יתנדב ויירתם לטובת העיר, ולטובתנו בסופו של דבר.  כמו דודי שמחה אשר ממלא את תפקידו בהתנדבות מלאה, החלטתי שאני רוצה להרתם ולעזור בהתנדבות.

“אם לומר את האמת, התושבים שפונים אליי מאוד סבלניים וכיף לדבר איתם. ישנם קבוצות וואטסאפ של תושבי העיר שאכפת להם ממה שקורה, בקבוצות הם מדווחים על כל מיני ליקויים ומפגעים ברחבי העיר. סיפרתי על כך לשמחה הוא התלהב מהרעיון וביחד החלטנו שאני אהיה הגורם המקשר ישירות מן הקבוצות לטלפון האישי שלו”.

עמיאל יוסיפוב. צילום: פרטי

 

‎במה כבר הספקת לטפל בימים האחרונים?

“בשכונה הצפונית נבנה בימים אלו מרכז מסחרי, כחלק מהעבודה שם משתמשים בציוד כבד.  בערב בו שמחה נבחר קיבלתי פניה שהשאירו באתר מנוף פתוח לגובה, הוא הווה מטרד מסוכן בזמן הסופה האחרונה, עקב כך פנו אליי תושבים והעברתי את הפניה לשמחה ומיד בשעות הבוקר המטרד טופל.

“מקרים נוספים שהיו הם פינוי גזם ואשפה לפני כניסת השבת אחרי הסופה שפקדה אותנו בסוף השבוע. התושבים הודו והופתעו על זמן ההיענות הקצר, זה ממש כיף לעזור במיוחד עם קבוצות כאלה של תושבים ערניים. עכשיו יש מי שמקשיב בצד השני. שנדע ימים טובים יותר והמון בריאות לכולנו”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן