Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

שמחה יוסיפוב נבחר לראשות העיר: “אור עקיבא היא אהבת חיי”; כך תיראה מועצת העיר (וידאו)

שמחה יוסיפוב נבחר לראשות העיר: “אור עקיבא היא אהבת חיי”; כך תיראה מועצת העיר (וידאו)

החיבור לנוח שמאילוב שהביא קהל מצביעים גדול | החבירה של יוסי כדורי וגולן מסיקה לקראת הסיבוב השני | והאכזבה בצד השני: "אחוזי ההצבעה בעיר היו נמוכים ורוב התושבים לא מימשו את הזכות הזו שניתנה להם" | תמה מערכת הבחירות באור עקיבא לשנת 2024 - פרק הסיכומים

משנכנס אדר מרבין – בשמחה: בראש חודש אדר ב’, ואולי באופן סמלי, תושבי אור עקיבא החליטו ברוב קולות כי ראש העיר הבא של העיר יהיה שמחה יוסיפוב. היום (11.3) אחר הצהריים נערכה גם ספירת המעטפות הכפולות בבניין העירייה, וגם בהן שמחה גבר על מתחרו. 

לאחר 11 שנים בהן שימש כחבר מועצת העיר, ומילוי זמני כממלא מקום ראש העיר של כמעט שנה בין החודשים נובמבר 2020 לנובמבר 2021 – יוסיפוב חוזר לכהונה שלישית בראשות העיר אור עקיבא. שתי הקדנציות הקודמות של יוסיפוב בראשות העיר היו בין השנים 2003-2013.

הבוקר כתב יוסיפוב בחשבון הפייסבוק שלו: “אור עקיבא אהבת חיי. תודה”. חברו לרשימה, מס’ 2, עו”ד נוח שמאילוב, כתב: “יוצאים לדרך חדשה. תודה גדולה”. מספר 3 ברשימה, איציק ניסימי ציין: “תודה על ניצחון ענק. חובת ההוכחה מוטלת עלינו”.

בשתי הקדנציות האחרונות שימש יוסיפוב כחבר מועצה והיה חבר אופוזיציה. לקראת הבחירות, חבר אליו חבר מועצת העיר נוח שמאילוב, ששימש עוזרו של יוסיפוב בשנים בהן כיהן כראש עיר. והחיבור – הצליח והביא קהל מצביעים רב אל הקלפיות.

הטקטיקה שבה בחר יוסיפוב מעניינת ואולי הוכיחה ש”טוב שם משמן טוב”. הקדנציה האחרונה שלו הייתה רובה באופוזיציה, כאמור, משם לא ניסה “להזיז הרים וגבעות”. בהרבה מישיבות המועצה בקדנציה – נעדר ולאחרות הגיע, כאשר מפעם לפעם השמיע את קולו, בעיקר בביקורת נגד פעולות ראש העיר דאז יעקב אדרי או מחליפו – אלי אנקונינה.

גם מערכת הבחירות של יוסיפוב הייתה יחסית מתחת לרדאר. הוא לא הרבה לפרסם בעמודו בפייסבוק, ואת העבודה ברשתות עשו יותר נוח שמאילוב ושותפו יוסי אבאייב. יוסיפוב בחר להשקיע את תקציב הבחירות שלו ברשתות פייסבוק ואינסטגרם וזנח כמעט לחלוטין אמצעי תקשורת מיינסטרימיים – עיתונות או אתרים מקומיים. בשילוט ופליירים גם כן הושקע תקציב.

ליוסיפוב כוח רב בשטח ואנשים רבים אוהבים אותו ואת יחסי האנוש שלו. על כן, סביר שהצבעה רבה עבורו הייתה סנטימנטלית, יותר ברמת הסיוע וההקשבה לאזרח ולא על סמך “קבלות” של שינוי עירוני, לפחות לא על פי השנים האחרונות. בכך מוכיח יוסיפוב כי קנה לעצמו מעמד של כבוד, כזה שגורם להרבה אנשים להצביע עבורו, על אף שלא בלט באופן מיוחד במועצת העיר.
לאחר ספירת 100% מהקלפיות באור עקיבא, זכה יוסיפוב לתמיכה של 57.15% מהקולות, ואנקונינה זכה ל-42.85% מהקולות. בשמחה יוסיפוב בחרו 4,941 תושבים, באלי אנקונינה בחרו 3,705 בוחרים. (במעטפות הכפולות – יוסיפוב עם 167 קולות, אנקונינה עם 119 קולות, 3 קולות פסולים).

ספירת המטעפות הכפולות

גם בעיריית אור עקיבא בירכו את ראש העיר הנבחר ואיחלו לו הצלחה – בהודעה שפורסמה ברשתות החברתיות.

יוסי כדורי וגולן מסיקה (רשימת “עתיד בטוח”) שחברו ליוסיפוב לקראת הסיבוב השני, חוגגים ניצחון, הלילה. צילום: פרטי

ארקדי גדילוב, מי שעמד בראש רשימת “הליכוד” בעיר, שהפסיד בסיבוב הראשון לראשות העיר וחבר לאלי אנקונינה לקראת הסיבוב השני, כתב הבוקר: “הזכות לבחור והזכות להיבחר הן בין חירויות היסוד המרכזיות והחשובות ביותר במדינה דמוקרטית. ההצבעה איננה רק זכות, אלא גם חובה אזרחית שמטרתה להבטיח את הייצוג ההולם לאינטרסים של תושבי העיר ומטרתה להשפיע על סדר היום הציבורי.

“לצערי, אחוזי ההצבעה בעיר היו נמוכים ורוב התושבים לא מימשו את הזכות הזו שניתנה להם. עם זאת, קהל הבוחרים שמימש את זכותו , אמר את דברו, ואני לא יכול שלא להתגאות בכך שרבים מהתושבים הטילו עלינו את האחריות הגדולה להמשיך לשמור על האינטרסים של התושבים, להשפיע על חיי היומיום שלהם ועל רווחתם ולשמור על אור עקיבא כפי שעשינו עד כה מתוך מועצת העיר. אני רוצה להודות לכל מי היה חלק במערכה המאתגרת הזאת! פוליטיקה היא ענף הספורט מיוחד, הריצות הן למרחקים ארוכים. מי שמגיע להתמודד במסלולים קצרים לא שורד, ומי ששורד מגיע למרחקים ארוכים.

“ואנחנו רק באמצע הדרך! התוצאה לא תשנה את האהבה, המסירות ותחושת השליחות שיש לי עבור התושבים ועבור העיר שאני כל כך אוהב ומאמין בה. היא רק מגבירה אותן. אני רוצה לאחל הצלחה למועצה ולראש העיר הנבחר”.

בסיבוב הראשון שנערך ב-27.2.2024 נקבע כיצד תיראה מועצת העיר בקדנציה הקרובה. חבריה, בשלב זה, על פי הרשימות שהוגשו, יהיו:
רשימת “אור עקיבא אחת”:
שמחה יוסיפוב
נוח שמאילוב
איציק נסימי
אלינה טונקל
רשימת “הליכוד”:
ארקדי גדילוב
רמי ראובן
הילה לוי
רשימת “ביחד למען אור עקיבא”:
אלי אנקונינה
רון אלקובי
רשימת “עתיד בטוח”:
יוסי כדורי
גולן מסיקה
רשימת “חזון והגשמה”:
משה ביטון
רשימת “לב”
איציק פתיתו

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן