Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

הקמת מעבדה חדשה מתחילה ברכישת הציוד הטוב ביותר שיש

הקמת מעבדה חדשה מתחילה ברכישת הציוד הטוב ביותר שיש

הקמת מעבדה חדשה, הרחבת מעבדה קיימת או שדרוג של מעבדה כלשהי זה לא עניין פשוט. כל מי שעובד במעבדה, ולא משנה באיזה סוג של מעבדה, יודע היטב שיש נהלים מאוד ברורים לעבודה במקום כזה. יש לכך כמה סיבות טובות. ראשית, אנחנו לא רוצים לאבד, חלילה, דגימות שונות בעלות רגישות כזו או אחרת ולכן חשב לשמור על הסדר. שנית, אנחנו לא רוצים לזהם את הדגימות השונות תוך כדי העבודה עליהן. מעבר לכל אלה, אנחנו גם לא רוצים לפגוע בעצמנו או בעובדי המעבדה האחרים.

לכן נשאלת השאלה: איך למעשה אפשר לשמור על כל העקרונות האלה? על הבטיחות, על האיכות ועל הניקיון? הדרך הנכונה לעשות זאת, מלבד הקפדה על נהלים ברורים, היא לקנות מראש את הציוד המתאים והטוב ביותר למעבדה. לכן, אם גם אתם נמצאים היום בשלבי שינוי במעבדה שלכם, כדאי שתבדקו היטב באיזה סוג של ציוד אתם משקיעים.

למה כדאי לקנות את כל הציוד למעבדה תחת קורת גג אחת?
ממש כפי שקורה לגבי רכישות שתרצו לעשות בתחומים אחרים, גם כאשר מדברים על קניית ציוד למעבדה צריך לבדוק איך עושים את הדברים. האם באמת תרצו לעבור בין מספר חנויות וחברות שמוכרות ציוד למעבדות? כלל לא בטוח. חלק מהרעיון הוא לקנות את כל הציוד תחת קורת גג אחת. הסיבה לכך היא שתוכלו להיות בטוחים שכל הציוד שלכם הוא באותה איכות.

בנוסף, הרבה פעמים בחברות גדולות, כמו סטטיטק מנדפים, תוכלו לקבל גם עזרה וייעוץ לגבי הבחירה. לכן, אפילו אם נדמה לכם שאתם יודעים מה המעבדה שלכם צריכה, בהחלט כדאי יהיה להתייעץ עם המומחים. מי שעובד בתחום הזה יוכל לעזור לכם להבין איזה סוג של ציוד המעבדה שלכם צריכה ועל מה אתם פשוט לא יכולים לוותר.

המקום הטוב ביותר לרכישת ציוד מסוגים שונים למעבדה
ברור לכם איזה ציוד המעבדה שלכם צריכה? רוצים עזרה אפילו בהכנת רשימת הציוד שלכם? רוצים לקנות ארונות ביולוגיים או אולי ארונות כימיים שונים? צריכים מנדף או כל דבר אחר? אם כך, אין ספק שחלק ממה שאתם צריכים לעשות זה לבדוק היטב לאן אתם פונים.

איפה יעזרו לכם לבחור את הציוד הכי טוב שקיים והיכן תוכלו לקבל את השירות הכי טוב שיש. אם חשוב לכם לא להתפשר, בדקו היטב גם מה אומרים אחרים. למשל, אם תוכלו לקרוא חוות דעת של בעלי מעבדות אחרות לגבי חברה כזו או אחרת שמוכרת ציוד למעבדה, למה שתוותרו על כך? בנוסף, בהחלט כדאי יהיה להתייחס גם לשאלת המחיר. לא תמיד חובה לשלם מחירים מופקעים כאשר רוצים לקנות ציוד כזה או אחר למעבדות. בדקו את כל הנתונים האלה ומהר מאוד המעבדה שלכם תוכל להיות מאובזרת בצורה הטובה ביותר שאפשר.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן