Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

מגדלור ניוז

הראשונה של 2024 ב’הלל יפה’ חדרה: בת בכורה ותקווה לשנה מוצלחת לתושבת חריש

בפתחה של שנת 2024 היה חדר הלידה של המרכז הרפואי הלל יפה מלא ביולדות ובתינוקות טריים. אחת מהן, שאנל שוקר, תושבת חריש, ילדה את בתה הבכורה בשעה 5:40 בבוקר, בלידה רגילה במשקל 3.920 ק”ג. שכפי שהיא מתארת סיוע לה, עטפו אותה והשרו עליה אווירה של חיבוק גדול.

בת בכורה בשנת 2024- המיילדת ראשא והיולדת שאנל עם הבייבי הטריה | דוברות הלל יפה

“התאריך המשוער היה ה- 31.12.2024”, מספרת שאנל, “ירדו לי המים בצהריים אתמול. מיד הגעתי למיון יולדות של ‘הלל יפה’ והועברתי לחדר לידה. הלידה עצמה הייתה כבר בתוך שנת 2024.

כנראה הילדה חיכתה לקבל את 2024, שאני מקווה שתהיה טובה יותר מ- 2023 ותביא עימה ימים שקטים ורגועים עם חדשות שמחות”.

עוד סיפרה: “היה לי ברור שאבוא ללדת פה. אמא שלי ילדה כאן את כל האחיות שלי, ואחותי ילדה כאן גם היא. מעבר לזה, המיילדות שליוו אותי, הניה גואטה ורשא עויסאת, היו כל כך עוטפות, מסורות ומקצועיות, וחווית הלידה שלי הייתה נהדרת. תודתי לכל הצוות ושתהיה שנה נהדרת לכול עם ישראל”.

ולאחרונה – הזמרת נוי פדלון ילדה בת בכורה במרכז הרפואי הלל יפה. נוי התאשפזה לפני כשלושה שבועות במחלקת אם ועובר בשל ירידת מים מוקדמת. השבוע, כשהיא בשבוע 31 להריון, ילדה בניתוח קיסרי את בתה הבכורה. סילבי אקרמן, אחות במחלקת אם ועובר שטיפלה בנוי לאורך האשפוז, ליוותה אותה גם במהלך הלידה.

לאחר הלידה סיפרה נוי בהתרגשות: “בשבוע 29 להריון הגעתי לחדר מיון יולדות של “הלל יפה” בשל ירידת מים מוקדמת. לאחר סדרת בדיקות החליטו להשאיר אותי להמשך טיפול ומעקב במחלקת אם ועובר. אני רוצה להודות לצוות המסור, ובראשו לפרופ’ רינת גבאי בן זיו, מנהלת המחלקה, על הטיפול המקצועי והמסור ועל התמיכה לאורך כל הדרך”.

בשל הלידה המוקדמת התינוקת אושפזה להמשך טיפול והשגחה בפגייה בניהולו של ד”ר עמית הוכברג.

דילוג לתוכן