Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

שישי אישי || “כגישה לחיים, אני בעד לבלות בכל מקום שבו אני נמצאת. כשלא קורונה, אני מבלה המון ואוהבת לבלבל את גוגל מפס”

שישי אישי || “כגישה לחיים, אני בעד לבלות בכל מקום שבו אני נמצאת. כשלא קורונה, אני מבלה המון ואוהבת לבלבל את גוגל מפס”

שישי אישי עם שירית שניר כץ מבנימינה || איך משווקים בעולם עמוס גירויים, איפה היא רואה את עצמה בעתיד ומדוע כשנפרדה מאביה וסבה חשה שהמוות קרוב? || אחרי שעבדה שנים באטרף משרדי הפרסום וקידום המכירות הארציים, היא לעצמאית בתחום ו"ייבאה" למושבה גם את אחותה ומשפחתה ואפילו את אמה
שירית שניר כץ (לדבריה, היא בדקה, ואין את זה ביותר שובר שיניים…) בת 48, כבר עשור בבנימינה. חיה לצד שני מתבגרים, בעל אחד, שני כלבים והפרעת קשב מרשימה. מאבדת מפתחות, שלטים וריכוז, אבל תמיד מוצאת את המילים הנכונות. כותבת תוכן,  קופירייטרית ודוברת שיווקית שפת אם. אחרי הרבה שנים במשרדי פרסום וקידום מכירות, הפכה לעצמאית וכיום עובדת עם לקוחות מקומיים וארציים שלהם כותבת ומייעצת בכל מה שקשור לשיווק, פרסום ובניית מותג.

מתי היית הכי מאושרת?
איזה כיף שאין לי דרך אחת לענות על השאלה הזו. בבת אחת צצות לי בראש המון תשובות אפשריות, המון רגעים שעונים להגדרה, והמון תקופות בחיים. בקיצור, אני מאמינה גדולה באושר יומיומי – ושאם לא מוצאים אותו בחושך, צריך להאיר טוב טוב עם פנס!

מה גורם לך שמחה?
לחזור הביתה לקבלת פנים מטורפת, מלווה בחצי שעה של קפיצות, ליקוקים, יללות שמחה וכשכושי זנבות של הכלבים שלי. אגב, זה לא משנה בכלל אם חזרתי משבועיים בחו”ל או מיציאה לרוקן את הפח. קבלת הפנים תמיד תוגש באותה העוצמה וההתלהבות…!

מתי טיילת בחו”ל בפעם האחרונה ולאן?
בטיימינג מושלם, רגע לפני שסגרו את השמיים. נסענו לחגוג יום הולדת 50 לחצי השני שלי באלפים הצרפתיים. חופשת אפרה סקי מושלמת, עם נוף למון בלאן וכוס יין ביד. את האלבום מהחופשה הזו כבר יצרתי בבידוד שאליו נכנסתי מיד אחרי…

מתי בכית לאחרונה?
אני בוכה מכל סטטוס שלישי בפייסבוק לאחרונה…ומכל מהדורת חדשות. זה נחשב?

מהו הפחד הכי גדול שלך?
נחשים ומעליות, או בקיצור: נחש במעלית.

איפה את נוהגת לבלות?
כגישה לחיים, אני בעד לבלות בכל מקום שבו אני נמצאת. כשלא קורונה, אני מבלה המון ואוהבת לבלבל את גוגל מפס… בימים אלו מבלה הרבה יותר בבתים ובגינות של חברים ומשפחה, וכשבא לי לצאת אז זה בעיקר לטבע און לקרוסטה – הבר השכונתי שלנו בבנימינה סיטי.

מהי בנימינה בשבילך?
בנימינה זו אהבה! הגענו בגלל הנדל”ן, נישאר פה בגלל האנשים, השכנים והקהילה. בנימינה מוציאה ממני את ההכי קהילתי שלי, ואני אפילו לא ידעתי שאני כזו…מרוב שאני לוקאל פטריוטית, ייבאתי לבנימינה גם את אחותי ומשפחתה ובחודש האחרון אפילו אמא שלנו עשתה עלייה לבנימינה ונכנסה לבית חדש. כולנו ביחד בנימינים חדשים וגאים.

קופירייטינג בהצפה של מידע: איך משווקים בעולם עמוס גירויים?
מוצר טוב, סיפור טוב, כותרת טובה. משם זה כבר עניין של תיבול, ורצוי שהתבלינים יתנו טעם מובהק ועקבי.

איפה את רואה את עצמך בעוד 20 שנה?
יותר משחשוב לי איפה אהיה, חשוב לי עם מי אהיה, ומי יישאר לצידי. החלום זה להיות לצד גילי אהבת חיי, להישאר קרובה לילדים, למשפחה ולחבורה המהממת שאספנו פה בבנימינה – חברים שהם כמו משפחה…

מתי היית הכי קרובה למוות?
כשראיתי אותו בעיניי אבא שלי וסבא שלי זכרונם לברכה, רגע לפני שנפרדו מהעולם. זכיתי להיות לצידם ברגעים המשמעותיים האלה, ולצד הקושי הבלתי נתפס, אני רואה בכך זכות גדולה.


מעוניינים לשתף אותנו במקום האישי שלכם? יש לכם תובנות שתרצו לחלוק עם כולם? מוזמנים להשתתף במדור החדש שלנו “שישי-אישי”. לפניות: [email protected]
//  צילום התמונה הראשית: יפעת בן הרוש

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

קללות, יריקות ו’זונות יהודיות’: חשש כבד של בנות פרדס חנה כרכור מבני מיעוטים

תושבת המושבה תיארה כיצד בני מיעוטים, חלקם עובדי גינון, מטילים אימה בשעות הבוקר, בכלל זה חסימה מכוונת של מסלולי הליכה, קללות וגם הביטוי המזעזע שבכותרת. “בבקשה תמנעו את האסון הבא”, כתבה בפנייה למועצה | המועצה: “האירוע המתואר אינו דווח למוקד”

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן