Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

מגדלור ניוז

87 מיליון שקלים אושרו: מוסדות חינוך חדשים מתוכננים וייבנו באור עקיבא

מליאת מועצת העיר אור עקיבא אישרה השבוע 87 מיליון שקלים במסגרת תב”רים, לתכנון ובינוי מוסדות חינוך חדשים בעיר. חלק מהתקציבים חדשים לחלוטין וחלקם תוספת של מעל 16 מיליון שקלים שמושקעים במגוון פתרונות חינוך שמייצרת העיר. 

כך למשל, מעל 32 מיליון שקלים מושקעים בבניית בית ספר יסודי חדש (ונוסף על בית הספר היסודי הקיים ‘שירת הים’) בשכונת אור ים הדרומית. כמו כן, מעל 35 מיליון שקלים יושקעו בבניית בית ספר תיכון (על יסודי) בשכונה.

כיתת לימוד חדשה. צילום: עיריית אור עקיבא

מוסדות חינוך נוספים יבנו בדמות מעונות יום, בתקציב של מעל 5.5 מיליון שקלים, תיקצוב של משרד החינוך והעירייה. כמו כן, אושרה הגדלת תקציב להקמת 6 כיתות גני ילדים באור ים בסכום של 8.9 מיליון שקלים.

תנופת הפיתוח של אור עקיבא בשלוש השנים האחרונות מחייבת אותה בבנייה מואצת של מוסדות חינוך וציבור, במיוחד בחלק הדרומי של העיר, עם איכלוסה בהדרגה של שכונת אור ים היוקרתית. האיכלוס המהיר מביא עמו אתגרים רבים עליהם שוקדת העירייה יום יום, יחד עם החפ”ק, על מנת להביא למצב בו הקמת השכונה תהיה נעימה ככל הניתן לתושבים שכבר מתגוררים בה.

בחודשים האחרונים, עם תחילת שנת הלימודים האחרונה, סיימה העירייה בנייה מאסיבית של מוסדות חינוך חדשים באור ים ושכונת היובל, והכל תוך כ-7 חודשים. בין היתר נפתחו 7 גני ילדים באור ים וגן נוסף בשכונת היובל. כמו כן נפתחו 3 כיתות מעון חדשות (תינוקות, פעוטות בוגרים) באור ים.

דילוג לתוכן