Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

מגדלור ניוז

הבינה המלאכותית הגיעה לחריש

תלמידי כיתות ט’ בחריש, תגידו Hello ל-HelloTech – התוכנית שמביאה עד לחריש את הבינה המלאכותית.
רק שלוש ערים בישראל משתתפות בתוכנית hello tech, שהיא תוכנית חדשנית בשותפות של Google , קרן רש”י – Rashi Foundation ו המרכז לחינוך סייבר Cyber Education Center , המיועדת לתלמידי חטיבות ביניים ותיכון, ומטרתה לאפשר התנסות חווייתית בתחומי הטכנולוגיה והבינה המלאכותית (AI) ולעודד בחירה במקצועות ה-tech לבגרות.

השבוע החלה התוכנית לפעול בכיתות ט’ בארבעה תיכונים בעיר: נעימת הלב, אולפנת חריש, אתגרי עתיד והישיבה התיכונית, כחלק מקידום החינוך הטכנולוגי בחריש. 300 תלמידי התוכנית לומדים קורס שבועי בנושא בינה מלאכותית (AI) בתוך שעות הלימודים בבית הספר. במסגרת הקורס התלמידים ירכשו כלים חדשניים, יְפַתְּחוּ מיומנויות משמעותיות וייהנו מסיור חווייתי במשרדי Google. כמו כן, תלמידי ותלמידות כיתות י’ במגמת מדעי המחשב ייהנו מסדרה של מפגשים והרצאות ומיום לימוד חווייתי ב- Google.
התוכנית שמה דגש נרחב על פיתוח והקניה של מיומנויות כמו למידה עצמית, עבודת צוות, חשיבה ביקורתית ועוד, המתכתבות גם עם המדיניות החינוכית של עיריית חריש – “דרך חריש”, שמטרתה לסייע לתלמידים להשתלב בעתיד בתעסוקה איכותית בכלל ובהייטק בפרט.
דילוג לתוכן