Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

מגדלור ניוז

מכתב חריף של הנהגת ההורים הארצית נגד משרד החינוך

הנהגת ההורים הארצית מתנגדת נחרצות לתיקון תקנות חינוך ממלכתי, שעניינו הגדלת התקציב למסגרות חרדיות שאינן מפוקחות באמצעות הגדלת שכר המורים בבתי הספר של שתי רשתות החינוך החרדיות והשוואתו לשכר המורים בבתי הספר הרשמיים של מערכת החינוך.
במכתב שנשלח לשר החינוך מטעם ההנהגה, נכתב כי ״נראה, כי משרד החינוך לא בחן את השלכות המהלך על כלל מערכת החינוך ובכלל זה את העובדה שהוא אינו חל רק על הרשתות החרדיות אלא על כלל בתי ספר הפרטיים״.
התיקון לחוק מוביל למעשה לתהליך של הפרטת מערכת החינוך באמצעות השוואה בין תקציבי החינוך הפרטי לחינוך הציבורי, כאשר השלכותיו הלאומיות, החברתיות והתקציביות לא נידונו מעולם.
״התיקון חותר תחת מטרות החינוך הממלכתי ומבטל את הנוסחה אשר קבועה בתקנות לפיה “עומק התקצוב כעומק הממלכתיות”. תיקון זה מגדיל בצורה ניכרת את התמריץ של החברה החרדית ושל קבוצות אחרות שיבקשו לעצמן מימון מלא של חינוך פרטי- להתבדל ולא לקחת חלק בחברה הישראלית״, נטען במכתב.
דילוג לתוכן