Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

מגדלור ניוז

מה עשה בן 47 מאופקים ביער חדרה שהקפיץ את השוטרים?

שוטרי מרחב מנשה חשפו והפסיקו 4 מסיבות טבע פיראטיות בהשתתפות אלפי צעירים במהלך סוף השבוע: שוטרי תחנת זכרון יעקב הוזעקו במהלך סוף השבוע עם קבלת דיווחים רבים על רעש חזק מכיוון השדות באזור בנימינה, זיהו מסיבת טבע פיראטית שנערכה במקום בהשתתפות מאות בני אדם. השוטרים נכנסו למקום, הפסיקו את המסיבה, פיזרו את מאות המשתתפים ששהו במקום, תפסו את הציוד וזימנו את מארגן האירוע לשימוע בתחנת המשטרה.

בנוסף, שוטרי תחנת זכרון יעקב שהוזעקו עקב רעש חזק שנשמע מאזור גבעת עדה זיהו בשטח פתוח מסיבת טבע פיראטית שנערכה במקום בהשתתפות עשרות צעירים, והשוטרים הפסיקו את המסיבה, פיזרו את המשתתפים ותפסו את הציוד.

קודם לכן פרסמנו על הפסקת מסיבת טבע בחדרה ביער ליד נחל חדרה: שוטרי תחנה שהגיעו למקום בסוף השבוע הבחינו במאות אזרחים שהשתתפו במסיבת טבע במקום . כל המשתתפים פוזרו מהמקום . נתפס ציוד הגברה וסמים המארגן בן 47 מאופקים עוכב לתחנה לחקירה.

בתוך כך, שוטרי תחנת חדרה שהוזעקו עקב רעש חזק שנשמע בקיסריה מכיוון מאגר מים, זיהו במקום מסיבת טבע פיראטית בהשתתפות מאות בני אדם כאשר קיים חשש לשלום הציבור שמישהו יקפוץ למאגר המים ויטבע.

מהמסיבה בקיסריה | צילום פרטי

השוטרים נכנסו למקום, הפסיקו את המסיבה, פיזרו את מאות המשתתפים ששהו במקום, תפסו את הציוד ועיכבו את מארגן המסיבה תושב גבעת עוז לחקירה בתחנת המשטרה שבסיומה שוחרר בתנאים מגבילים.

מדובר במסיבת טבע רביעית בחודש וחצי ביער חדרה, שנעצרת על ידי המשטרה.

בסוף ינואר 2024, שוטרי תחנת חדרה הוזעקו עם קבלת דיווחים רבים על רעש חזק מכיוון יער חדרה, זיהו מסיבת טבע פיראטית שנערכה ביער בהשתתפות מאות בני אדם. השוטרים נכנסו למקום והפסיקו את המסיבה ופיזרו מאות משתתפים ששהו במקום.

קראו גם >>
מסיבות הטבע ביער חדרה לא עוצרות והמשטרה מאבדת סבלנות
חדרה | המשטרה הפסיקה מסיבת טבע שלישית בתוך שבועיים ליד יער חדרה
צפו בתמונות | המשטרה פיזרה שתי מסיבות טבע באזור בנימינה-גבעת עדה

השוטרים תפסו את ציוד, ובתום הפעילות עיכבו את מארגן המסיבה תושב חדרה בן 20 לחקירה בתחנת המשטרה בחשד לארגון המסיבה שבסיומה שוחרר בתנאים מגבילים.

עדכון ראשון: 10.2.2024

דילוג לתוכן