Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

מגדלור ניוז

“כבר התפנצ’רו גלגלים לשלושה רכבים”: הכביש שניזוק ביציאה מאור עקיבא בעקבות הגשמים

כביש היציאה מאור עקיבא לצומת ברניצקי נמצא בשנים האחרונות בביקורת ציבורית – אך הבוקר (שני, 19.2) התווספה בעיה חדשה: בור שנפער בכביש כתוצאה מהגשמים האחרונים שגרם למספר מכוניות הבוקר ואמש (ראשון ושני, 18-19.2) להינזק. 

על פי נוסעים שנהגו בכביש הבוקר, רכבים נכנסו לתוך הבור שנמצא בנתיב הימני, לבאים מאור עקיבא לכיוון הצומת, לפני כיכר תחנת הדלק. הבור מלא בשלולית מים ולכן הנפילה אליו אינה צפויה. מספר נהגים דיווחו כי מספר גלגלים התפוצצו או התפנצ’רו כתוצאה מהנפילה לבור.

צומת ברניצקי בימי גשם

“ביציאה הצפונית מהעיר, יש בור ענקי בכביש 3 רכבים נתקעו עם גלגלים מפונצ’ירים. ממש מסוכן באזור סעו בזהירות”, כתב תושב העיר. “שימו לב, קצת לפני היציאה מצומת ברניצקי יש בור גדול בכביש בנתיב הימני שמוסתר על ידי שלולית, סעו לאט בנתיב השמאלי”, ציינה תושבת העיר באחת הקבוצות ברשתות החברתיות.

תושבים ציינו כי דיווחו על כך למוקד העירוני וצוות עבודות החוץ בעירייה מעודכן ויגיע לשטח.

בתוך כך, בצהריים (שני, 19.2), עדכנו בעיריית אור עקיבא כי הבור נסתם על ידי עובדי אגף עבודות חוץ, בניהול של אברום מתתוב.

הבור שנסתם. צילום: עוזר ראש העיר

 עדכון ראשון: 19.2.2024, 09:43 


עבודות שדרוג בוצעו בכביש בין צומת ברניצקי לאזור התעשייה באור עקיבא | צפו בתמונות

הכביש המדובר נחשב לציר תנועה עמוס שכן הוא מהווה כניסה ויציאה אל העיר מכל החלק הצפוני, פאתי שכונת היובל והיישוב בוותיק. להמשך קריאה, הקליקו. 
דילוג לתוכן