Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

ברכות: ישורון ויסמן מאור עקיבא – זכה בחידון התנ”ך המחוזי לנוער

ברכות: ישורון ויסמן מאור עקיבא – זכה בחידון התנ”ך המחוזי לנוער

וייסמן ישתתף בחידון התנ"ך הארצי משם ייצגו את ישראל שני נציגים - אחד מכל זרם חינוכי - בחידון התנ"ך העולמי שיערך ביום העצמאות

חידון התנ”ך המחוזי תשפ”ד נערך היום – ולאור עקיבא יש מקום של כבוד: במסגרת חידון התנ”ך המחוזי הממלכתי דתי זכה החתן דוד ישורון ויסמן, תלמיד ישיבת אמי”ת נתיבות דרור, אור עקיבא. 

כסגנית החתן זכתה נעמי רבקה מקלאוד, תלמידת אולפנה סגולה,קרית מוצקין. הזוכה בחידון התנ”ך הממלכתי במחוז חיפה הוא אריאל בנימיני – תלמיד מקיף ע”ש רבין ק.ים, סגנית החתן- יעל קישוני, תלמידת תיכון ליאו באק חיפה.

אל הגמר המחוזי עלול 16 תלמידים מכל מחוז חיפה, מתוכם שמונה תלמידים מישיבת אמי”ת נתיבות דרור, כאשר שלושה תלמידים מהישיבה העפילו לחידון המחוזי הפומבי; ישורון ויסמן, שלום וייס ועשהאל ויסמן. בתגובה לזכייה, אמר ויסמן: “אחרי הרבה עמל ולימוד אינטנסיבי, אני מתרגש מאוד לעלות לחידון הארצי”.

הרב יצחק אלגביש, רכז תנ”ך בישיבה: “ישורון שלט יפה וציטט פסוקים לאורך כל החידון. אנו גאים בו על ההשקעה והמאמץ המרובים, פנינו לעתיד לשלב הארצי ואנו מאחלים לו הרבה סיעתא דשמיא”.

ישורון ויסמן והרב רמי קדר, מנהל ישיבת נתיבות דרור. צילום: אמיר ארבל, דוברות משרד החינוך במחוז חיפה

מנהל מחוז חיפה, ד”ר סער הראל ברך את הזוכים בחידון וציין, כי “צוות מינהל חברה ונוער במחוז שם לו למטרה שליחות חינוכית שעיקרה יצירת יחס חיובי של אהבה בלב בני הנוער אל ספר הספרים של העם היהודי. אחת המטרות המרכזיות של מפעל חידון התנ”ך היא עידוד ההתעניינות, הלימוד והעיון של בני הנוער היהודי בספר התנ”ך, כבסיס התרבותי של עם ישראל. חוויתם של בני הנוער משלבת בתוכה גם את ההיבט החברתי: לומדי התנ”ך במסגרת חידוני התנ”ך לנוער נהנים גם ממפגש חברי ומפרה עם תלמידים אחרים מבתי ספר במחוז ובארץ, שבו “כולם זוכים”, כל אחד בדרכו”.

מנהלת מינהל חברה ונוער, עינב יניב שוורץ הודתה לצוות על ארגון החידון ולתלמידים ואמרה כי “בעצם הגעתכם למעמד המכובד הזה – כולם זוכים מעצם החוויה, העיסוק והלמידה בספר הספרים. ראינו את דור הטיקטוק והינה הוא דור קדומים עם נהדר בעוז, עתיק יומין אשר גבורתו עוד תחקק בתולדות דברי הימים של ישראל, עלו והצליחו”.

בחידון התנ”ך שותפים זרם החינוך הממלכתי וזרם החינוך הממלכתי-דתי. החידון כולל 4 שלבים: שלב בית ספרי, שלב מחוזי, שלב ארצי ושלב עולמי. מכל מחוז עולים, בסיומו של החידון המחוזי, שני נציגים לחידון הארצי: החתן/כלה המחוזי מהזרם הממלכתי והחתן/כלה המחוזי מהזרם הממלכתי דתי. מהחידון הארצי ייצגו את ישראל בחידון התנ”ך העולמי שני נציגים מצטיינים מכל זרם חינוך.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן