Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

מגדלור ניוז

ממשיכים להתכונן לחירום: צופר חדש הותקן בשכונה הזו בחריש

צופר חירום חדש בסיוע פיקוד העורף הותקן (26.2) על גג מתחם גני הילדים ברחוב התחדשות שבשכונת מעו”ף.
זהו הצופר השני שמותקן בחריש מאז תחילת המלחמה. במחוז חיפה של פיקוד העורף, שבו כ-60 רשויות מקומיות, הותקנו מאז 7 באוקטובר 15 צופרים, שניים מהם בחריש.
הצופר החדש מצטרף לשישה צופרי אזעקה נוספים המותקנים על גגות מבני ציבור בחריש: מאחורי בניין העירייה, על גג גני ילדים ברח’ אלה, על גג מעון יום ברח’ טורקיז, על גג בית הספר הממלכתי בצוותא ברח’ יחד, על גג בית הספר דרך הפרחים ברח’ סביון ועל גג מבנה בית הספר ת”ת “חינוך באמונה” ברח’ לוטם.
כמו כן הוצבו 10 עמדות רובאי (בטונדות בצורת האות ח’) בנקודות הגנה אסטרטגיות שבהן יהיה עיבוי מערך ביטחוני במקרה הצורך, וכן במחסום המאויש בצומת היציאה מחריש לכיוון השומרון.
העמדות החדשות ייתנו לחיילים, שוטרים ואנשי ביטחון מענה הגנתי טוב יותר שמאפשר גם יכולת תגובה התקפית.

נוסף לכך, תצייד היום העירייה באפודים קרמיים את החיילים שבעמדות השמיר?? וההגנה.

העירייה מבצעת פעולות היערכות נוספות למקרי חירום. אנו מזכירים שבניגוד לרוב הערים והיישובים בישראל, כיתת הכוננות הצבאית בחריש (“בני המקום”) תמשיך לפעול גם בתקופה הקרובה ולא תיסגר בשבוע הבא. מערך החירום של העירייה, שכולל שלוש כיתות כוננות, ממשיך להיות דרוך וערוך לכל התפתחות.

דילוג לתוכן