Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

צפו בתיעוד המדהים: משאית הגז התלקחה בתאונה, לוחמי האש הסתערו על האש ומנעו פיצוץ ואסון כבד

מיכלית הגז התלקחה כתוצאה מהתאונה תוך סיכון רב לפיצוץ נפחי רב מימדים. לאירוע הוזנקו כוחות רבים מתחנת חיפה בסיוע כוחות נוספים ממחוז חוף תחת פיקודו של מפקד תחנת חיפה סגן טפסר יצחק סויסה עד להגעתו של מפקד מחוז חוף טפסר חזי לוי, אשר לקח פיקוד על האירוע
אסון כבד נמנע בחיפה: לפנות בוקר (14.7) התקבלה במוקד 102 משל״ט חוף הודעה על תאונת דרכים בין רכב פרטי למשאית הנושאת מיכלית גז בצומת חוצות המפרץ בחיפה. המשאית יצאה מבז”ן לפריקה בבית החולים רמב”ם.
לאירוע פוטנציאל אדיר של סכנה והתפוצצות המכונה בקרב לוחמי האש blave . “רצה הגורל ואתמול נכנס למערך הכיבוי רכב כיבוי מבצעי יחודי (אשד משופר) עם יכולות מדהימות כגון, משאבה של 10,000 ליטר בדקה. תותח מים למרחק המגיע למרחק 140 מטר מפוקד שלט אלחוטי”, סיפרו בכבאות. “זה מיכל של 15000 ליטר מים ו 3000 ליטר קצף. ניתן לראות בסרטים של מחוז חוף את הביצועים שלו לעומת הרכבים האחרים”.
מיכלית הגז התלקחה כתוצאה מהתאונה תוך סיכון רב לפיצוץ נפחי רב מימדים. לאירוע הוזנקו כוחות רבים מתחנת חיפה בסיוע כוחות נוספים ממחוז חוף תחת פיקודו של מפקד תחנת חיפה סגן טפסר יצחק סויסה עד להגעתו של מפקד מחוז חוף טפסר חזי לוי, אשר לקח פיקוד על האירוע.
תוך הקרבה אדירה תחת סיכון לפיצוץ רב מימדים, לוחמי האש פעלו לכיבוי הבעירה עד לשליטה. בנס גדול נהג המשאית והרכב הפרטי הצליחו להימלט עצמאית טרם הגעת הכוחות.  בזכות השעה המוקדמת בה התרחש האירוע התנועה בכבישים היתה דלילה, והתבצע בידוד מידי של הזירה בסיוע משטרת ישראל בכדי למנוע סכנה לאזרחים.
לוחמי האש פעלו בגבורה תוך הקרבה עצומה באירוע מסוכן שיכל להסתיים עם נפגעים רבים אילולא תושיית כוחות הכיבוי וההצלה.
מפקד האירוע טפסר חזי לוי: “כתוצאה מתאונה בין רכב פרטי למשאית, התלקחה המשאית אשר הכילה גפ”מ במשקל 20 טון. המשאית בערה בעירה טוטאלית, כוחות כיבוי גדולים מתחנת חיפה וקריות הגיעו למקום ונערכו להגנה סביב המשאית, תוך סכנה שהמשאית תתפוצץ. תוך הערכת סיכונים שנערכה במקום בוצעו פעולות לכיבוי המשאית. רוצה להודות לכבאים הגיבורים והאמיצים שעשו עבודה חסרת תקדים במקצועיות שלה, תוך שימוש ברכב כיבוי חדש שיובא לפני כחודש ימים עם תותח מים של 150 מטר שהיווה שובר שוויון וכך ניתן היה לכבות את הבעירה מרחוק. מודה בהתרגשות לכל הכבאים והמפקדים ולמשטרת ישראל. מנענו את אחד מהאסונות הגדולים שמדינת ישראל יכלה לחוות הודות לשעה המוקדמת והודות למקצועיות הכבאים”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן