Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

מגדלור ניוז

לא לפגוע בהלומי קרב ובלוחמים שחזרו מהקרב: הקמפיין של פרדס חנה כרכור ואור עקיבא

רגע לפני פורים, המועצה המקומית פרדס חנה כרכור יוצאת בקמפיין רשת ושילוט חוצות, לצד הסברה בכלל מוסדות החינוך למיגור תופעת השימוש בנפצים.

המסר השנה, “השנה יותר מתמיד – אומרים לא לנפצים!” בכל שנה המועצה שמה  דגש על נושא השימוש בנפצים לפי חג פורים, כדי לשמור על עליכם ועל הלומי הקרב.

בימי הלחימה הקשים החל מה- 7 לאוקטובר נוספו הלומי קרב רבים שלא נרצה להחזירם לאירועים ולזיכרונות הקשים.

נוסף על כך, כוחות הביטחון וההצלה נמצאים בדריכות עליונה ולא נרצה להקפיץ אותם ולהלחיץ את הציבור בגלל קולות הנפץ הנוצרים משימוש בנפצים.

מהמועצה נמסר: “אנו קוראים לכם ההורים להיות ערניים! לבצע הסברה גם בבית ולאסור על הילדים שימוש בנפצים, רק כך נעבור את פורים בשלום וברגישות קהילתית. נתקלתם במפגע נפצים עדכנו במידי את מוקד 106 על מנת שהשיטור העירוני ומחלקת הפיקוח יוכלו להגיע לשטח, לבצע הסברה ולהחרים את הנפצים”.

גם בעיריית אור עקיבא יצאו בקמפיין רשת נגד תופעת הנפצים בפורים. “חג פורים מתקרב ואיתו גם תופעת השימוש בנפצים במרחבים ציבוריים. השנה, יותר מתמיד, חשוב להימנע משימוש בנפצים מטעמי רגישות לזולת על רקע מלחמת חרבות ברזל.

“תושבות ותושבים, שימו לב ל לוחמים שחזרו מהלחימה: רעשי פיצוצים עלולים להחזיר אותם לתחושת סכנה ודריכות. מפונים מהעוטף: עבורם, רעשים חזקים עלולים להזכיר את ימי הלחימה. נפגעי חרדה: רעשים פתאומיים עלולים להגביר את תחושות החרדה. תושבים רגילים: רבים מודאגים מרעשים חזקים, במיוחד בתקופה מתוחה זו.

“העירייה קוראת לכם: –הימנעו משימוש בנפצים, חזיזים וצעצועים מסוכנים אחרים – לחלוטין. –השתתפו בפעילויות פורים חלופיות, שקטות ובטוחות”.

דילוג לתוכן