התקיים אירוע לזכרו של נתן סבן ז"ל מאור עקיבא, שנהרג בתאונת דרכים: "היה שקט אבל בולט בנוכחותו"

סבן בן ה-19, שנבחר למצטיין רשת אמית לשנת 2019 בשל תרומה לקהילה והצטיינות בלימודים, אומץ על ידי משפחתה של מורת בית הספר אמית האופק, אודליה מנוס, והפך לילד נוסף במשפחה. הוא נהרג בחודש שעבר בתאונת דרכים לאחר שרכב על אופנוע

לפני כחודש, נהרג בתאונת דרכים מחרידה, רב"ט נתן סבן ז"ל, בוגר מחזור ט"ז אמי"ת האופק אור עקיבא, לאחר שהחליק מהאופנוע בו נהג.

סבן בן ה-19, שנבחר למצטיין רשת אמית לשנת 2019 בשל תרומה לקהילה והצטיינות בלימודים, אומץ על ידי משפחתה של מורת בית הספר אמית האופק, אודליה מנוס, והפך לילד נוסף במשפחה. המורה אודליה מתאבלת על פטירתו של הילד המשפחתי שלה.

מימין לשמאל: שי אשר, חברו של נתן לכיתה, רחל אדרי המחנכת ורכזת השכבה של נתן, מרים שבתאי מנהלת בית הספר

"כשהבנתי שאין לו היכן ללון בשבתות שילדיי הפנימייה משתחררים הביתה, והוא נשאר לבד בפנימייה, נתן הצטרף לשולחן השבת שלנו פעם בשבועיים ובכל החגים והחופשות", היא מתארת. "ילדיי הפרטיים העריצו אותו ורק חיכו לשבתות שהוא מגיע. נתן היה ותמיד יהיה חלק בלתי נפרד מהתא המשפחתי שלנו. הוא אמנם לא היה בן ביולוגי, אך תמיד יהיה הילד שלי".
בשבוע שעבר (חמישי) במלאת שלושים לפטירתו, התקיים בתיכון אמית האופק טקס לזכרו, במסגרתו הושק ספר מודפס ודיגיטלי, אותו הפיקו לזכרו.

רחל אדרי, שהייתה המחנכת שלו מכיתה י' עד י"ב סיפרה: "נתן היה תלמיד חרוץ, רציני ומלא בסקרנות. הוא היה צמא לידע, גילה עניין אמיתי בלימודים, ורצה מאוד להצליח. ההשקעה בלימודים זיכתה אותו בתעודות הצטיינות במהלך השנים, אך יותר מכל התרשמתי מהאישיות ומהתכונות שלו: הנחישות, הדבקות במטרה, הבגרות, המשמעת העצמית. במיוחד התרשמתי מהנתינה שלו לזולת".

מרים שבתאי, מנהלת בית הספר: "נתן, נתן הרגשה טובה לסובבים אותו, ודאג לאווירה שקטה, טובה ונעימה. הוא היה ילד שקט, אבל בולט בנוכחותו. אי אפשר היה להתעלם ממנו. החיוך והטוב שבו בלט וזרח החוצה. נתן התמודד עם הקשיים האישיים שלו, והציב לעצמו יעד להצלחה בלימודים, מול חברים, מורים וחברים. הישגיו הלימודיים הובילו לכך שהמלצנו עליו כתלמיד המצטיין של בית הספר האופק בפני רשת אמי"ת. מבכה על האבדה היקרה הזאת. איבדנו נער ותלמיד אהוב, מצטיין, מלא ערכים ואוהב חיים. ניחומים מהשמיים לכל אוהביו, משפחתו ולכל אלו שהיו חלק מחייו הקצרים. י"ט שנים בלכתו. יהי זכרו ברוך".

תעודת הצטיינות שקיבל סבן ז"ל ב-2019. צילום: אמי"ת האופק אור עקיבא

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן