Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

אזור התעשייה פולג בנתניה מתחדש: 3 מסעדות חדשות נפתחו במתחם

אזור התעשייה פולג בנתניה מתחדש: 3 מסעדות חדשות נפתחו במתחם

"מלבד חידוש משמעותי של עסקים והליכה על קו קולינרי ייחודי ומפתיע אנו שואפים לייצר במתחם אירועים ופסטיבלים שונים בגוון של יין ואוכל. וכן שווקים מעניינים ופתוחים בימי שישי"

3 מסעדות חדשות- “צ’ה טו צ’אק” – תאילנדית המסורתית, GRACE – בר טאפאס ו מסעדת שף – SENSE , נפתחו לאחרונה בבית פדלון & שפונדר באזור התעשיה פולג בנתניה הנמצא בסמוך לכביש החוף. עסקים אלה מצטרפים לעסקים שכבר פעילים במתחם ביניהם – גלריה לאומנות, מסעדת פוקי בול אסייתית, חנות נוחות ועוד.

מסעדת צ’אטוצאק הגיעה בעצם מהשוק הכי גדול בתאילנד היישר לעיר נתניה. זהו אחד המטבחים שהופך אט אט לאחד האהובים בישראל. מאחורי המסעדה נמצאת השפית אנותאי ילידת בנגקוק יחד עם השף יניר גרין המוכר והם יצרו שלל טעמים ומנות מכל ממלכת סיאם [תאילנד]. במסעדה הושקעה מחשבה רבה הן בפן הקולינרי, עם שפע של מנות ייחודיות המזוהות עם המטבח התאילנדי הלא מתויר, והן בפן העיצובי. לצורך בניית המסעדה הגיעו מתאילנד לישראל לא פחות מחמש מכולות של ציוד עבור המסעדה. פגודות מרהיבות מקשטות את המסעדה והאוכל מוגש עם כלים שנבחרו והובאו במיוחד.

מסעדת SENSE. צילום: פרטי

מסעדת סנסס מייצרת חוויה עדכנית וחד פעמית. הקונספט של המסעדה נע בין ארוחת ערב מדויקת ועד מינגלינג נוצץ ותוסס והיא פתוחה עד השעות המאוחרות של הלילה. בעלי המקום מציינים כי המסעדה מספקת תפריט המושקע,  אווירה מיוחדת ושירות האלגנטי.

חן דלאל מנהל חברת “בראון נכסים” מציין כי “מלבד חידוש משמעותי של עסקים והליכה על קו קולינרי ייחודי ומפתיע אנו שואפים לייצר במתחם אירועים ופסטיבלים שונים בגוון של יין ואוכל. וכן שווקים מעניינים ופתוחים בימי שישי”.

מסעדת צ’אטו צ’אק. צילום: פרטי

בית פדלון & שפונדר משתרע על כ 20,000 מ”ר בנוי . הוא נמצא בלב אזור התעשייה פולג בנתניה וכולל חמש קומות משרדים מעל קומת מסחר, וכן שלושה מפלסי חניה תת קרקעיים בשטח של 10,000 מ”ר. בין בעלי המשרדים במתחם נמנים משקיעים, רופאים, רואי חשבון, שמאים, עורכי דין, יועצי משכנתאות, אדריכלים, חברות ייבוא ועוד. עוד עסקים במתחם הם  MORS- בר  ייחודי בסגנון אסייתי, Icon חנות נוחות ועוד.

לדברי ארז שפונדר , בעלים ומנכ”ל משותף בקבוצת שפונדר פדלון: “נתניה בכלל ואזור התעסוקה פולג בפרט, התחדשו מאוד בתחום התעסוקה ומציעים יותר פרויקטים בשימושים מעורבים, שטחי משרדים מודרניים ואטרקטיביים המושכים אליהם חברות מגוונות יותר ובעלות כוח אדם רב.  בחרנו לפעול לחידוש משמעותי של המתחם והוספה של בתי עסק ומסעדות שף שישדרגו אותו ויתאימו לעובדים המגיעים למתחם כמו גם למבקרים והמבלים וזאת במהלך כל שעות היממה”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן