Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

כל האפשרויות ליישור שיניים למבוגרים ואיך לבחור את הטובה ביותר עבורכם

כל האפשרויות ליישור שיניים למבוגרים ואיך לבחור את הטובה ביותר עבורכם

שיניים ישרות לא רק משפרות את החיוך שלכם אלא גם תורמות לבריאות הפה ולביטחון הכללי ולכן, רפואת השיניים המודרנית מציעה אפשרויות שונות למבוגרים המבקשים ליישר שיניים, וכבר לא מדובר בטיפול לילדים בלבד. כל אפשרות מגיעה עם היתרונות והשיקולים שלה, ולכן חשוב מאוד להבין אותם לפני קבלת החלטה.

במאמר זה תוכלו לקרוא על האפשרויות השונות ליישור שיניים למבוגרים ותמצאו טיפים שיעזרו לכם לבחור את האפשרות הטובה ביותר לצרכים שלכם.

גשר מסורתי

גשר מתכת מסורתי יעיל ליישור שיניים ולתיקון בעיות נשיכה. גשרי המתכת מורכבים מסוגרי מתכת המחוברים לשיניים באמצעות חוטים ורצועות. למרות שהם יעילים מאוד, עבור מבוגרים הם פחות אסתטיים לעומת אפשרויות אחרות.

גשר קרמי

גשר קרמי דומות לגשר מסורתית אך משתמשים בו בסוגריים שקופים או בצבע השיניים, מה שהופך את הגשרים הקרמיים לפחות בולטים ולכן הם בחירה פופולרית עבור מבוגרים שרוצים אפשרות טיפול דיסקרטיות יותר.

אינויזליין

אינויזליין היא בחירה פופולרית עבור מבוגרים המחפשים פתרון ליישור שיניים כמעט בלתי נראה. התהליך כרוך בשימוש בסדרה של מיישרים ברורים וניתנים להסרה המניעים בהדרגה את השיניים למצב הרצוי. מיישרים של אינויזליין נוחים ללבישה וניתנים להסרה לצורך אכילה וניקוי.

פלטה לשונית

הפלטה לשונית דומות לגשר המסורתי אך ממוקמת בצד האחורי של השיניים, מה שהופך אותה לכמעט בלתי נראית מלפנים. פלטה לשונית היא אופציה דיסקרטית אך הטיפול בשיטה הזו יכול להימשך זמן רב יותר, לוקח זמן להתרגל אליהן והן דורשות תחזוקה רבה יותר מאשר סוגים אחרים של יישור שיניים.

מיישרים ברורים

מיישרים ברורים, כגון ClearCorrect או SmileDirectClub, דומים לאינויזליין אך עשויים להיות אפשרות משתלמת יותר. הם גם ניתנים להסרה וכמעט בלתי נראים, מה שהופך אותם לבחירה פופולרית עבור מבוגרים.

משמרים (ריטיינרים)

משמרים (ריטיינרים) משמשים לעתים קרובות לאחר טיפול בפלטה או יישור לשמירה על המיקום המיושר של השיניים. הם יכולים להיות נשלפים או קבועים והם חיוניים למניעת תזוזה של השיניים חזרה למקומן המקורי.

אפשרויות כירורגיות

במקרים מסוימים, ייתכן שיהיה צורך באפשרויות כירורגיות כגון ניתוח אורתוגנטי כדי לתקן בעיות נשיכה חמורות או אי יישור הלסת. אפשרות זו מומלצת בדרך כלל בשילוב עם טיפול אורתודונטי.

בחירת האפשרות הטובה ביותר

התחילו בקביעת פגישת ייעוץ עם אורתודנט כדי לדון באפשרויות שלכם. הם יבדקו את מצב הפה והלסת שלכם וימליצו על תוכנית הטיפול המתאימה ביותר לצרכים שלכם.

חשוב לקחת בחשבון את אורח החיים שלכם וכיצד כל אפשרות טיפול תשתלב בו. לדוגמה, אם יש לכם לוח זמנים עמוס והרבה דיבור מול קהל, מיישרים נשלפים עשויים להיות נוחים יותר מאשר גשר מסורת.

בנוף, בדקו את העלות של כל אפשרות טיפול והאם היא מתאימה לתקציב שלכם. זכרו לקחת בחשבון כל עלויות נוספות, כגון משמרים או פגישות מעקב. קחו בחשבון כי אפשרויות טיפול מסוימות עשויות להימשך זמן רב יותר מאחרות, אז בדקו לכמה זמן אתם יכולים להתחייב לתהליך הטיפול.

למידע נוסף וייעוץ אישי, היכנסו לאתר: https://mamraev.co.il

 

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן