Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

שיקו חג’אג’ ימונה לעוזר ראש עיריית אור עקיבא שמחה יוסיפוב בכפוף לוועדת מינויים

שיקו חג’אג’ ימונה לעוזר ראש עיריית אור עקיבא שמחה יוסיפוב בכפוף לוועדת מינויים

ישיבת מועצה עיריית אור עקיבא – 10.4.24 | שיקו חג’אג’ ימונה לעוזר ראש עיריית אור עקיבא שמחה יוסיפוב בכפוף לוועדת מינויים/שירות ואישורים במשרד הפנים.

לחג’אג’, שאם ימונה יקבל 40% משכר בכירים, תארים אקדמיים והוא המועדף על ראש העיר שהביא את הנושא להצבעה בישיבת המועצה.

יוסיפוב ציין את מאבקו של חג’אג’ יחד עם חבר המועצה איציק נסימי בנושא מחיר למשתכן ודיור לצעירי העיר. חג’אג’ הוא קרוב משפחתו של מבקר העירייה שמעון בן סימון ועל כן יצטרך לעבור את וועדת המינויים של משרד הפנים בטרם ייכנס לתפקידו. היועמ”ש אריאל ארונוביץ’ המליץ להעסיקו וכי אין ניגוד עניינים בהעסקתו, חוות דעת שתועבר למשרד הפנים.

בישיבה הוזכר גלעד ממן ששכרו אושר במועצה, אולם לא על ידי משרד הפנים והוא עזב את תפקידו.

חברי מועצה שונים כמו יוסי כדורי, רמי ראובן ונוח שמאילוב תמכו במינויו של שיקו לתפקיד. בהצבעה הצביעו בעד המינוי כלל חברי המועצה פה אחד.

ישיבת המועצה אפריל באור עקיבא | צילום מסך: זרקור

בישיבת המועצה (10.4) הוחלט כי ראש העיר שמחה יוסיפוב יהיה נציג אור עקיבא בוועדה המרחבית לתכנון ובניה יישובי הברון בזכרון יעקב

עידית צעירי מהנדסת ערים בוגרת הטכניון תהיה נציגת העירייה באיגוד ערים שרון כרמל.
משה נקש ימשיך להיות חבר ברשות ניקוז ונחלים כרמל.

בישיבה נידון סעיף הקמת מבנה חדש לאגף הרווחה בעקבות התיישנות וחוסר תאימות של המבנה הנוכחי ברחוב הנשיא. מדובר בשטח בין רחובות עליזה יאנסן ויחיאל וייסנברג ביישוב הישן, על שטח של מנהל מקרקעי ישראל. חבר המועצה איציק פתיתו מתנגד למיקום החדש המוצע עקב צפיפות והקמתו במובלעת. משה ביטון ציין כי “המבנה כמו שהוא כיום הוא בושה לנו. לא ראוי”. בהצבעה הצביעו כלל חברי המועצה בעד מלבד פתיתו שהתנגד עקב המיקום.

בישיבה עלה לסדר סעיף שינוי בהרכב עמותת יפת”ח – העמותה העירונית המטפלת בכספים שונים עירוניים. אלי אנקונינה הביע רצון להישאר בעמותה וראש העירייה החליט להחזירו על חשבון איציק פתיתו – שמתנגד למהלך. “מדובר במחטף במספר הנציגים של קואליציה ואופוזיציה בועדות השונות. אם אין לנו זכות דיבור אז תגידו לנו”. שמחה יוסיפוב: “יש יצוג נאות לכולם בכל הוועדות. תבדוק”. סגן ראש העיר נוח שמאילוב: “אנחנו הרוב ואנחנו בהנהלה. כמו שבחרו בך בחרו גם בנו. היועץ המשפטי יודע להגיד אם יש משהו לא בסדר. אנחנו פועלים בהתאם לדין”.

בדיון התפתח עימות חריף בין שמאילוב לחבר המועצה רמי ראובן סביב הסגנון והשיח בנושא. בהמשך התעמתו גם חבר המועצה איציק נסימי, רמי ראובן ואיציק פתיתו והטונים בישיבה עלו. בשלב מסויים החליטה כותבת פרוטוקול הישיבה (חברה חיצונית) להפסיק את ההקלטה עד שהרוחות ירגעו. לבסוף אושרה ההצעה להחזרת אנקונינה להרכב ועדת עמותת יפת”ח.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן