Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

רגע לפני הסגר השלישי שייפתח החל מהערב למשך שבועיים לפחות, התחלואה באזור חדרה ממשיכה לטפס ומרבית הערים והיישובים מתקרבים לצבע הכתום, אחד לפני האדום, כאשר בשניים האחרונים, בכל מקרה, ישנן הגבלות תנועה משמעותיות.

ציון הרמזור של חדרה עומד הבוקר (ראשון) על 6.3, והיא מוגדרת “כתומה” במודל הרמזור של משרד הבריאות. בעיר 246 חולים פעילים, אחוז הבדיקות החיוביות של תושבי העיר עומד על 4% ובימים חלה עלייה של 29% במספר המאומתים.

אור עקיבא מתחילה את הסגר עם ציון רמזור של 5.7 והיא מוגדרת “צהובה” (קרובה מאוד ל”כתומה” שבו ציון הקטגוריה מתחיל מ-6 ומעלה). בימים האחרונים, העיר כמעט הכפילה את מספר המאומתים, גידול של 93%, וכיום יש בה 41 חולים פעילים. אחוז הבדיקות החיוביות עומד על 4%.

גם בנימינה-גבעת עדה עם ציון דומה של 5.7 ומוגדרת “צהובה”. אחוז הבדיקות החיוביות עומד על 3% ובמושבה 30 חולים פעילים. זכרון יעקב “צהובה” אף היא עם 41 חולים פעילים וירידה דווקא במספר המאומתים בימים האחרונים, שהבוקר עומד על 41.

פרדס חנה-כרכור מוגדרת “צהובה” גם כן, עם ציון של 5.3 במודל הרמזור. במושבה 72 חולים פעילים, ואחוז הבדיקות החיוביות עומד על 2%.

ג’סר א-זרקא קרובה מאוד לצבע הכתום עם ציון של 5.9, 43 חולים פעילים ואחוז בדיקות חיוביות גבוה של 5%. גם קיסריה השכנה “צהובה” עם 16 חולים מאומתים ן-4% בדיקות חיוביות.

דילוג לתוכן